دوشنبه 5 فروردین 1398 - 23:25

بارندگی موجب آبگرفتگی معابر و منازل دوگنبدان شد

مسعود ظفری شامگاه دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس هشدارهای اداره هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در چند روز آینده و برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت آب های سطحی از چند روز قبل تمام نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی بیان کرد: تاکنون بیش از 10 باب منزل در مناطق مختلف این شهر دچار آبگرفتگی شده است.
ظفری تصریح کرد: در صورت ادامه بارندگی احتمال ورود آب و آبگرفتگی منازل در دامنه کوه ها و مناطق پر شیب وجود دارد و با این وضعیت شهر دوگنبدان بحرانی خواهد شد.
وی تصریح کرد: واحدهای خدمات شهری، امانی، نقلیه و عمران با تمام پرسنل، ماشین آلات و تجهیزات در حال خدمات رسانی مناسب به شهروندان، باز کردن و پاکسازی جداول و مسیرهای تردد با هدف جلوگیری از بروز خسارت ناشی از آبگرفتگی شدید در شهر هستند.
وی با بیان اینکه بیشترین آبگرفتگی معابر در کوی پانصد دستگاه رخ داده است ، تصریح کرد: با تلاش نیروهای خدمات رسان عملیات روان کردن آب های سطحی ادامه خواهد داشت تا آبگرفتگی مهار شود.
رئیس اداره کل هواشناسی گچساران هم گفت: 28.3میلیمتر بارش باران در دوگنبدان به ثبت شده است.
احسان کوهکن افزود: اوج فعالیت این سیستم امروز عصر دوشنبه شب و سه شنبه (چهارم و پنجم فروردین 1398 ) است که احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، کاهش دید افقی بالا نیز پیش بینی می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299561
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما