جمعه 2 فروردین 1398 - 17:58

آغاز فعالیت انتخاباتی زودهنگام یک کاندیدا در بویراحمد و دنا/ اتهام زنی بسیابقه به مدیران

 

گروه سیاسی- مهدی روشنفکر؛ نامزد انتخابات دور گذشته  شهرستان های بویراحمد و دنا با انتشار کلیپی در فضای مجازی در اولین روزهای سال 98 فعالیت های انتخاباتی خود را کلید زد.

به گزارش بویرنیوز، او در این کلیپ 5 دقیقه ای سخنان و کلی گویی هایی را منتشر کرد و از جانب مردم از استاندار خواست مدیران انتخاباتی، ناپاک و ناکآرامد از بدنه مدیریتی استان حذف شوند.

اولین نکته جالب این است که او به انتخاباتی بودن برخی اقدامات در استان از جمله انتصاب مدیران ایراد گرفته است، این در حالیست که کلیپ خود او هم انتخاباتی و در راستای فعالیت های انتخاباتی بوده است.

او در این فیلم کوتاه خود را نماینده مردم معرفی کرده است در حالیکه نگفته نماینده کدام مردم و به کدام جهت، بله هر کسی می تواند بگوید عمده مردم اینچنین انتظاراتی دارند اما اینکه به راحتی هر کسی خودش را نماینده کل مردم استان بداند دیگر نیاز به برگزاری انتخابات نیست، ایشان قرار است قانونگذار باشد اما نمی داند معرفی خود به عنوان نماینده مردم بدون برگزاری انتخابات یا گرفتن وکالت از تک تک مردم امری غیرقانونی و مصداق جرم محسوب می شود.

او خواهان تغییرمدیران ناپاک استان هم شده است، اگر برای این سخنان خود مدرک و سند دارید چرا به مراجع نظارتی و قضایی و مردم نمیگویید، اینکه به صورت کلی و مبهم مدیران را ناپاک خطاب می کنید مصداق تشویش اذهان عمومی است و لازم است دستگاه قضایی به اظهارات ایشان ورود کند ، به هر حالی این مدیران از فیلترهای قانونی خاصی عبور کرده اند و قطعا اگر گفته شما درست باشد، تایید مدیران ناپاک توسط مراجع ذیصلاح، عملاً ناکارآمدی بخش هایی از نظام و دولت را می رساند!

به گزارش بویرنیوز، بدون شک فرصت اظهار نظر و بیان دیدگاه ها سهم و حق هر شهروندی است، اما رعایت نکردن برخی آداب و البته بیان سخنانی فاقد مدرک و سند آنهم در راستای فعالیت های انتخاباتی مردود است.

آقای روشنفکر در زمان قانونی شروع تبلیغات حق بیان تمامی دیدگاه ها و نظرات خود را دارد، این حق قانونی او است، اما آغاز زودهنگام فعالیت های انتخاباتی مصداق قانون گریزی است، بدون شک فردی که سودای نمایندگی مردم را دارد که خود نباید قوانین را زیر پا بگذارد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299386
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دختر لر گفت:

    وضعیت اقتصادی و اجتماعی و اشتغال و… کشور و استان را میبینید همش نتیجه انتخاب های نادرست و باورهای غلطه .. . لطفا تعصبات بیجا را کنار گذاشته و عاقلانه انتخاب کنید

  2. یاسوج گفت:

    اگه راست میگی سایت مورد نظر چرا نویسنده این تحلیل را قید نکردی شما فعالیت زود انتخاباتی انجام دادید با غزل نصب هاتون سایت بویر نیوز مشخصه از کدام نماینده حمایت میکنی یه سایت باید بی طرف باشه اگه بی طرف هستی کامنت منو بزن.

  3. ناشناس گفت:

    فقط بهرامی

  4. امیر گفت:

    جناب بویرنیوز
    تاجایی که هرروز خبراتونو میبینم همیشه سعی کردین نیروهای مومن وانقلابی رو تخریب کنین ونشده یکبار از نماینده های استانتون تعریف کنید همیشه تعریف وتمجیدتون از آقای مطهری ورفع حصر بوده میدونم حرفهای ما رو نمیزارین رو سایت ولی کمی بخودتون بیاین …

  5. ناشناس گفت:

    نمیدونم زمانی خودش مدیر بوده عملکردش چجوری بوده

  6. همضهری گفت:

    سلام مدیر فقط دکتر بهرامی و بس

دیدگاه شما