جمعه 2 فروردین 1398 - 10:07

بازداشت یک روحانی در کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر/+عکس و فیلم

گروه اجتماعی-یک جوان روحانی در روزهای گذشته و پس از برگزاری یک گردهمایی فرهنگی بازداشت شد.

به گزارش بویرنیوز، این روحانی جوان جشنی را به مناسبت ولادت امام علی(ع) تدارک دیده بود، اما ظاهراً این جشن آنطور که متولیان انتظار داشت بدون حاشیه پیش نرفته است.

متن غلامرضا تاجگردون و البته ادعای برخی مردم نشان از این دارد گویا در این جشن برخی بانوان جوان اقدام به کنار زدن روسری های خود کردند و حرمت برخی موازین اسلامی را نگه نداشتند.

نماینده گچساران و باشت در این باره نوشته است:

شايد اين پست به نفع اين شيخ جوان نباشد ولي حيفم آمد اين حرف را نزنم. شيخ جابرزاده روحاني جواني كه محبوب جوانان شهرم است. او هر وقت همت كرد جوانان را با نام علي و دين به دور خود جمع كرد. از نسل من و امثال من نيست. ولي ميتواند كاري كند كه ما نميتوانيم بكنيم. شب ولادت مولاي متقيان جشني با همت خودش و جمعي از هنرمندان خوب شهرم برگزار كرد. من كه نبودم ولي خيليها ميگويند محفل خوبي بود و شايد كسي هم رعايت موازين دين را نكرده بود ولي او خلافي نكرد. در اين شب عيد او را بازداشت كردند. امروز فردا مراسم عقدش هست. از مسئولين محترم قضايي خواهش كردم وساطت كنيد نگذاريد اين خاطره بد در ذهن جوانان شهر من بماند و او را آزاد كنيد. ميدانم حسادت عامل اصلي اين اتفاق است ولي وقتي من و امثال من نميتوانيم يك جمعي اينچنين جمع كنيم اين فرصت را براي شهر من نگهداريد. اميدوارم خواهش من و جوانان و هنرمندان شهرم را بپذيرند و اين عيد را تلخشان نكنيد.

فیلم بخش هایی از این جشن:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299379
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    فیلم که یک جشن معمولی بود. شاید با این شیخ مشکل دارن.

  2. راه گفت:

    درود برگردانندگان این جشن ودکتر تاج گردون هیچ مشکلی دران جلسه دیده نمیشه درفیلم

  3. ناشناس گفت:

    این آشیخ ظاهرا میخواد که ره چند صد ساله رو یک شبه طی کنه اما غافل از این که این محبوبیت ها به تار مویی بسته است و زیاد دوام نداره چون که مورد رضای خدا نیست.
    به هر حال توصیه بنده این است به این شیخ جوان که به جای حواشی و کسب محبوبیت کاذب به دنبال کسب علم و تقوی بره همانند علمای بزرگ تاریخ تشیع و سایر روحانیون از جمله روحانیون خوب استانمون

  4. ناشناس گفت:

    الان ای جشن شاد بود..!؟؟
    ای خدا هییییییی!!

  5. بویراحمدی گفت:

    من خودم اونجا بودم این فیلمی ک گذاشتن درسته شاید چیزی نباشه اما منی ک اونجا دیدم خیلی بدتر ازچیزی هستش ک فک میکنین،رقص و…
    خوبش کردن تا بفهمه مردم لر غیرت دارن

دیدگاه شما