چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 21:58

تدبیر دکتر تقوی نژاد گره چند ساله علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را باز کرد

گروه اجتماعی- مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در اولین روزهای کاری سال 98 پرداخت می شود.

به گزارش بویرنیوز، دیماه سال 97 سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد با حجم گسترده اعتراضات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی این استان ربرو شد.

اعتراضات به اندازه ای وزیر سابق بهداشت را ناراحت و نگران کرد که بعدها یکی از دلایل استعفای خود را بی توجهی به پرداخت مطالبات بازنشستگان این وزارتخانه توسط سازمان مدیریت عنوان کرد.

هاشمی با اشاره به سفر خود به گچساران و گلایه یکی از بازنشستگان وزارت بهداشت به دلیل تاخیر در پرداخت پاداش بازنشستگی گفت: یکی از بازنشستگان وزارت بهداشت در گچساران گفت، من دخترم را شوهر دادم و به دنبال تهیه جهیزیه بودم اما نتوانستم جهیزیه آماده کنم و یکی از دوستان قول مساعد داد که مشکلش حل شود.

هاشمی افزود: این بازنشسته گفت که حتی اگر الان پاداش بازنشستگی ام را بدهید باز هم نمی توانم جهیزیه ای که سال قبل می توانستم تهیه کنم، امسال آماده کنم چرا که ارزش پول کم شده است.

پس از این اما به بازنشستگان وعده پرداخت زودهنگام مطالباتشان داده شد، در راستای این وعده ها، دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز پیگیری های زیادی از تهران انجام داد، اما در عمل وعده ها محقق نشد و تاب و تب استعفای هاشمی هم کارساز نشد و در نهایت هاشمی رفت و مطالبات نیز پابرجای ماند.

به گزارش بویرنیوز، حالا پس از گذشت مدت زمان چندماهه از رفتن وزیر سابق و آمدن وزیر جدید و کابینه اش،خبرهای خوبی از پرداخت مطالبات بازنشستگان وزارت بهداشت به گوش می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اخیراً و پس از ملاقاتی که با دکتر سید کامل تقوی نژاد داشت، زمان پرداخت مطالبات بازنشستگان را در اولین روزهای کاری سال 98 عنوان کرد.

غلام‌نژاد گفت: اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان در سال‌های94، 95 و 96 در واپسین ساعات سال ۹۷تخصیص داد.

به گزارش بویرنیوز، سید کامل تقوی نژاد در نخستین سخنان خود پس از انتصاب بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و  معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی از عزم جدی برای بهبود خدمات رسانی به مردم، تعیین تکلیف مطالبات پرسنل وزارت بهداشت گفته بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299357
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پزشک متخصص گفت:

    زنده باد بویر نیوز
    ایلامی کجایی؟دقیقا کجیی؟
    بابا نمیتونی جمش کن ،حل که نمی کنی

دیدگاه شما