یکشنبه 26 اسفند 1397 - 19:37

هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد برای چهارشنبه پایان سال

‍  ‍🚨 بویرنیوز– هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد برای #چهارشنبه‌سوری سال 1397 (چهارشنبه آخرسال)

🔹رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اقدامات افراد سودجو برای چهارشنبه سوری در فضای مجازی هشدار داد.

🔹سرگرد “روح الله شهبازی پور” با بیان اینکه متاسفانه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی با موضوع ساخت، تهیه، خرید و فروش مواد محترقه هستیم، اظهار کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس را در این خصوص جدی بگیرند، زیرا صدمات جسمی و تلفات جانی قابل جبران نیست.

📛وی با اشاره به اینکه اکثر حادثه دیدگان این ایام جوان و نوجوان هستند، افزود: والدین باید همواره به عنوان صمیمی‌ترین دوست فرزند دلبندشان او را هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی همراهی کرده و برای انجام فعالیت‌های بی‌خطر در این روز و لذت بردن از این جشن کهن بدون هیچ گونه آسیبی موارد لازم را به آنها گوشزد کنند.

🔺شهبازی پور ادامه داد: برخی از سایت‌ها در زمینه آموزش طرز تهیه و ساخت بمب و مواد محترقه فعالیت می‌کنند که متاسفانه بارها شاهد وقوع اتفاقات و حوادث ناگوار در این خصوص بوده‌ایم، لذا خانواده‌ها باید دقت داشته باشند تا کودکان آنها با استفاده از این سایت‌ها به دنبال ساخت مواد محترقه خطرناک نباشند و در دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوند.

🔻سرگرد شهبازی پور به گرداندگان وبگاه ها، صفحه ها، کانال ها و گروه ها در شبکه های اجتماعی مختلف که اقدام به انتشار محتوای آموزشی ساخت مواد منفجره و محترقه و همچنین فروش مواد محترقه غیرمجاز می نمایند هشدار داد که این گونه موارد توسط کارشناسان پلیس فتا رصد شده و برابر قانون با خاطیان و مجرمان رفتار خواهد شد.

🔻رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تشکر از تمامی افرادی که تاکنون با این پلیس همکاری نموده اند، از هموطنان عزیز درخواست نمود که در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مجرمانه در فضای مجازی، از طریق وبسایت پلیس فتا به آدرس http://Cyberpolice.ir اطلاع رسانی نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299254
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما