شنبه 25 اسفند 1397 - 9:01

1000 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد مشمول عفو رهبری شدند

به گزارش بویرنیوز، مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد روز جمعه در این باره اظهار داشت: پس از ابلاغ رسمی دستورالعمل عفو اعطایی مقام معظم رهبری به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن با همکاری و همراهی مراجع قضایی استان و تلاش و پیگیری شبانه‌روزی روسای زندان‌ها و مسئولان اجرای احکام و مددکاران زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه استفاده حداکثری از این فرصت با هدف تعمیم رأفت اسلامی به واجدین شرایط ، اقدامات بسیار مطلوبی انجام‌ گرفته است.
اسماعیل جمیاری افزود: به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با عنایت و لطف مقام معظم رهبری به ‌محض وصول دستورالعمل عفو عمومی و با بسیج حوزه‌های مددکاری و اجرای احکام و نیز تعامل مسئولان قضایی کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه رئیس‌کل دادگستری و دادستان‌های استان و قضات اجرای احکام لیست واجدین شرایط احصا و مقدمات بهره‌مندی مشمولان فراهم شد.
وی بیان کرد: تاکنون یک هزار و 6 نفر زندانی در استان از این عفو بهره‌مند شده‌ اند که از این تعداد 619 نفر آزاد و 387 نفر دیگر مشمول تخفیف و تقلیل مجازات قرار گرفته‌اند.
جمیاری بابیان این نکته که دایره شمول عفو گسترده بوده و امکان افزایش این تعداد وجود دارد، گفت: تعداد 25 نفر از زندانیان زن مشمول عفو شده که 9 نفر آنان آزاد و 16 نفر دیگر مجازاتشان کاهش ‌یافته است.
مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امید است با توجه به عدم محدودیت زمانی در مفاد دستورالعمل افراد بیشتری مشمول عفو شده تا در عید های رجبیه و نیز سال نو زندانیان آزاد شده در کنار خانواده‌هایشان طعم و لذت شیرین نعمت آزادی را احساس و قدردان رأفت اسلامی نظام و عنایات مقام معظم رهبری و سیستم نوین قضایی باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299169
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما