پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 12:38

تائید سخنان محمد علی وکیلی توسط نماینده اصولگرای مجلس

دیدار هفته گذشته اعضای فراکسیون امید مجلس با رئیس دولت اصلاحات، حواشی و مخالفت‎های چند نماینده اصولگرای مجلس را به‎همراه داشت. البته دیدار دو سال گذشته این نمایندگان با رئیس دولت اصلاحات نیز با واکنش‎هایی روبه‌رو شده بود. نمایندگان معترض از علی مطهری، محمدعلی وکیلی و بهروز نعمتی، نمایندگان مردم تهران شکایت کرده بودند.

به گزارش بویرنیوز ، غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی، نماینده مردم رشت و از اعضای فراکسیون مستقلین مجلس است که در دیدار دو سال گذشته با رئیس دولت اصلاحات حضور داشت، اما در دیدار هفته گذشته غایب بود.

ایمن‎آبادی در این باره به ایرناپلاس می‎گوید: شرکت نکردنم در این دیدار، ارتباطی با حواشی به‌وجود آمده در سال 95 ندارد. من از دیدار اطلاعی نداشتم و فکر می‎کردم فقط اعضای فراکسیون امید به ملاقات ایشان می‎روند.

جعفرزاده ایمن آبادی درباره حواشی به‌وجود آمده در جلسه صحن علنی مجلس در مورد دیدار فراکسیون امید با رئیس دولت اصلاحات تصریح می‎کند: اصلاً شما آقای خاتمی را با آقای احمدی‎نژاد مقایسه کنید! ببینید چه کسی برای کشور ایجاد زحمت می‎کند؟ یک فردی رئیس‌جمهور این مملکت بوده ‎است و حالا هم در کمال اخلاق‎مداری و فروتنی به انقلاب و نظام خدمت می‎کند، مردم را به آرامش و حضور در انتخابات دعوت می‎کند و با انقلاب و نظام هماهنگ است. درحالی که فرد دیگری اصل ولایت‌فقیه و نظام را زیر سؤال می‎برد، به سران سه قوه حمله می‌کند، مسئولان کشور را دزد خطاب می‌کند و هیچ خط قرمزی را لحاظ نمی‎کند، اما آزادانه فعالیت دارد!

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اضافه می‎کند: کدام‌یک از این دو نفر برای کشور خطر دارند؟ البته من مخالف برخورد با احمدی‎نژاد هستم. او هم یک انسان است که اظهارنظر می‎کند و باید آزاد باشد.

جعفرزاده همچنین تأکید می‎کند: مشکل رئیس دولت اصلاحات که در هیچ دادگاهی محاکمه نشده چیست؟ حتی نمی‎شود ایشان را ملاقات هم کرد؟ البته ممنوع‌التصویری‌اش هم معلوم نیست از کجا آمده است.

نماینده مردم رشت می‎گوید من آمادگی دیدار را داشتم و از نظرم ملاقات با رئیس دولت اصلاحات هیچ اشکالی ندارد. بعداً هم اگر فرصتی فراهم شود به دیدار ایشان خواهم رفت.

گفتنی است چند روز پیش زاهدی نماینده کرمان در مجلس در خصوص عبادت برخی نمایندگان از جمله دکتر وکیلی با رئیس دولت اصلاحات، این اقدام را در خلاف منافع ملی بیان کرد.

وکیلی در پاسخ به این اظهارات گفت: باید بگویم خلاف منافع ملی آنجایی انجام شد که با تنگ‌نظری و فتنه‌انگیزی بخشی از سرمایه انسانی کشور را به حاشیه بردیم.

وی ادامه داد: خلاف منافع ملی آنجایی بود که رئیس جمهوری که هشت سال کشور را اداره کرد در گوشه و کنار کشور سفر می‌کند و سخنرانی آزاد دارد و تمام مرزهای رسمی کشور را زیر سوال می‌برد، اما کسی به او معترض نمی‌شود. نه رئیس جمهوری که در گوشه‌ای نشسته است و جز دعوت به وحدت و رحمت حرف دیگری ندارد.

این سخنان وکیلی را برخی نمایندگان از جمله ذوالنور نماینده مردم قم برنتابیدند، نمایندگان جبهه پایداری با حضور در جایگاه هیئت رئیسه ضمن قطع کردن سخنان نماینده امید تهران، بحث و مناظره را به دعوا و عربده کشی کشاندند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299081
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    احسن به شرف اقای ایمن ابادی قابل توجه مدعی اصلاح طلبی جناب تاج۰۰۰

  2. ناشناس گفت:

    تاج دوزیست است در تهران اصول گرا ودر گچساران کمی تاقسمتی اصلاح طلب

دیدگاه شما