چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 0:56

تمجید نامتعارف یک پزشک از تاجگردون

گروه فرهنگی – یکی از پزشکان استانی در متنی از تاجگردون تمجید کرد.

به گزارش بویرنیوز، فرید مرادیان پزشک کهگیلویه و بویراحمدی در متنی خطاب به تاجگردون نوشته است:

برادر گرامی وفرهیخته جناب آقای دکتر تاجگردون
ریاست محترم کمسیون بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی
نظر به اینکه در کمسیون تحت ریاست التفاط وحمایت در خور توجه، عالمانه وخالصانه ای نسبت به مرکز کنترل، پیشگیری، تحقیقات ودرمان سرطان داشته اید از طرف خود، اساتید، همکاران وبخصوص بیماران سرطانی از جنابعالی تشکروسپاس ویژه داشته وبرایتان آرزوی سلامت وسعادت داریم.

به گزارش بویرنیوز، این گونه تعریف و تمجید از چند جهت نامتعارف محسوب می شود.

1 – اولا مسئولیت فرید مرادیان در مرکز کنترل و پیشگیری سرطان نامشخص است و قاعدتا چنین پیام هایی باید از سوی مسئول این مرکز خطاب به مقاماتی مانند رئیس کمیسیون بودجه صادر شود.

2 – نوع و علت تقدیر از تاجگردون نیز در متن پیام نامشخص و کلی است و بیشتر نشان دهنده این موضوع است که نگارنده قصد داشته هر طور شده ارادت خود به تاجگردون را نشان دهد.

3 – ادبیاتی که در متن استفاده شده و بکاربردن عباراتی مانند عالمانه، خالصانه، کمیسیون تحت ریاست، التفاط .. تعارفات رسمی و اداری رایج نیست و عموما در متونی خاص و در زمان های دور برای افرادی که در راس قدرت قرار داشتند استفاده می شد و خیلی زیبنده یک پزشک محسوب نمی شود.

پی نوشت:

خبرهایی از تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شنیده می شود….

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=299031
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کیان گفت:

    بمال…

  2. کاوه گفت:

    پاچه خواری شاخ و دم نداره

  3. غیرت گفت:

    عزت بویر احمد رو به تاراج برد
    ثبات شخصیت خوب چیزیه
    توسل به هر چیزی و‌با هر راهی برای رسیدن به قدرت کثیف

    گندم ری

  4. كل عباس گفت:

    جالبه كه در چندين مجلس شنيده ام ايشون پشت سر دكتر تاجگردون صحبت مي كردن ولي الان كاملا برعكس؟!!! چرا نظرها و افكار آدم اينقد راحت مي چرخه؟!!

  5. ناشناس گفت:

    قراره کی ریس دانشگاه تغییر کنه

  6. درود بر دکتر مرادیان عزیز افتخار استان

  7. بهرام گفت:

    تاجگردون افتخار زاگرس نشینان

  8. ناشناس گفت:

    دکتر خایمال نبود که اون هم پیدا شد –

  9. رضا گفت:

    پدر ومادرته بیامرزا بویرنیوز

  10. ناشناس گفت:

    سلام خدايا ما را از اين فاجعه پليد تملق كه چون همه گير شده است وقاهتش ازبين رفته نجات ببخش اقاي دكتر خيلي بعيد بود مگر ما انسانها از دنيا چه ميخواهيم كه اينقدر خود را ذليل ميكنيم همه دنيا را هم به شما بدهند اندازه اينكه تو پزشك هستي ارزش ندارد كمي فقط كمي بخود اييم شايد همه عمرت تلاش كني همين يك ننگ را از زندگيت پاك نكني اقاي تاجگردون در هفت سال نمايندگي نشان داد جز به قدرت و شهرت وثروت ان هم از هر راه ممنكن دريغ نخواهد كرد و من شما خوب ميدانيم كه براي اين سه مثلث شوم بايد ابزار مشروع در دست داشت …….

  11. امیدی گفت:

    زیبنده نیست که یک پزشک حاذق اینطوری از یک نفر تقدیر و تشکر کند و خودش را وارد این زد و بندهای سیاسی استان کند چون برداشتها از این تعریف و تمجید متفاوت است .

  12. امید گفت:

    نه انگار وزارت بهداشت از بالا دستور بمال دادن

  13. ناشناس گفت:

    سلام خدایا ما را از این فاجعه پلید تملق گویی و چاپلوسی نجات ببخش چرا که انقدر همه گیر شده است که وقاهتش از بین رفته ما را چه شده است که همه در مثلث شوم قدرت ثروت و شهرت اقای تاجگردون گیر افتاده ایم البته میدانم که محصول جامعه امروز ماست اما یک پزشک را پزشکیش به همه دنیا بس است وقتی تحصیلکرده های ما این راه را میروند از عامه مردم چه انتظاری داریم مثلث شوم زر و زور و تزویر همه دنیا و اخرت ما را در بر گرفته کمی فقط کمی بیندیشیم مخصوصاما که چهره ماندگار دکتر ملک حسینی را داریم قدرت و ثروت ماندگار نخواهند بود وگر نه گنج قارون میماند وگرنه قدرت …. میماند انچه تا کنون در دنیا مانده است اندیشه و انسانیت است……………

  14. قیصری گفت:

    دکتر فرید مرادیان را بنده از نزدیک میشناسم ایشان انسانی نجیب با شخصیت ودر یک خانواده بزرگ وبا اصالت بزرگ شده است .اگر هم تمجیدی از تاجگردون نموده بدانید از بابت حمایت از بیماران خاص که هزینه های زیادی را جهت خانواده های بی بضاعت در بر دارد بوده است . لذا سایت بویر نیوز که همیشه ثابت نموده است که دنبال حمایت وتمجید وتعریف از بعضی افراد به ناحق بوده است .لازم است سایت مذبور در نگارش موضوعات کمی دقت نماید .

  15. ناشناس گفت:

    از شان یک پزشک بدور ه که مردم اینجور در موردش قضاوت کنن هرچند قدر دانی سنتی ستودنی است اما نه در حالتی که شخص کارشو انجام میده یعنی اگه ایشون نبود بودجه بسته نمیشد و اعتبار به مرکز کنترل و پیشگیری از سرطان نمی دادند

  16. سررود جنوبی گفت:

    از دکتر مرادیان بعید بود. من هم تعجب کردم. جور دیگیری روی ایشون حساب میکردم!

  17. ناشناس گفت:

    بنده خدا میخاد رئیس دانشگاه بشه… از اون طرف به نام حاج زارع و از این طرف با این نوشته ها برای تاجگردون.
    قدر داشته هامون را نمی دونیم تا بروند. اینقدر ایلامی را تخریب کردند که نتیجه اش میشه گزینه هایی با این دیدگاه های عجیب!!!!

  18. بویراحمد سرافراز گفت:

    خداوکیلی از تحلیل بویرنیوز خجالت کشیدم/ البته این کامنت را هم مثل قبلی ها نمی ذارید اما دوستان عزیز، بفکر آخرت تان هم باشید و روزگاری می رسد در همین دنیا باید پاسخگوی اعمال مان خواهیم بود. فکر نکنید بچه های مان پاسخگوی عملکرد غلط ماها نخواهند بود در همین دنیا./ لااقل آزاد مرد باشید/ ممنونم از دکتر مرادیان که همیشه مردانگی شان ثبت شده تاریخ است.

  19. بویراحمد بی نام ونشان گفت:

    ای روزگار

  20. فرید عشق ریاست بود از اول . کاش منزلت پزشکان استان رو حفظ میکرد

دیدگاه شما