دوشنبه 20 اسفند 1397 - 23:17

توهین زشت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اصحاب قلم و رسانه

گروه سیاسی- طی دو روز گذشته فضای رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بازهم دستخوش حملات استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران بود.

احمدی که در ایام تکیه بر کرسی استانداری بی هیچ ملاحظه ای هرزگاهی یک مدیر را زیر بار کلمات له می کند، اینبار به رسانه ها تاخت.

به گزارش بویرنیوز، احمدی که امروز از ترس انتقاد رسانه ها، دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد را متهم به کار انتخاباتی کرد، رسانه ها را هم با بدترین الفاظ مورد نوازش قرار داد و نگفت چه کسی باید یقه خودش را بگیرد که هم مدیر پروازی است، هم در استان حضور ندارد و‌ هم سرگرم مسایل انتخاباتی خودش است و کدام نهاد باید به این‌موضوع رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید:

استاندار در خصوص رسانه ها گفت:

دستگاه ناظر بر رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و آقای دهبانی است که همه چیز را رها کرده است.

شما وظیفه و کار خودتان را انجام دهید و بگذارید رسانه‌ها هر چه می‌خواهند به من بگویند، همان روز اول گفتم من مسیر خودم را می‌روم و رسانه‌ها هم رسالت خود را دنبال کنند، مدیران کار کنند و نگران رسانه نباشند.

برخی افراد مریض هستند فرهنگ و شعور سیاسی ندارد و تازه قلمی به دست آورده‌اند و شروع به تخریب می‌کنند.

چندین بار مستقیم و غیر مستقیم به ارشاد استان گفتیم فضایی برای نقد سازنده فراهم کند نه اینکه دروغ پراکنی شود.

هر چه به دهبانی این موضوع را گفتم بی فایده بود و به نظر می‌رسد مدیرکل ارشاد در آستانه انتخابات تصمیم گرفته کسی را از خودش ناراحت نکند.

رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وقتی که خواست پاسخ اظهارات استاندار را بدهد، به او اجازه صحبت دادن نشد.

دهبانی پور در ادامه گفت: مصاحبه مربوط به شهردار یاسوج است و تیتر اشتباه بود که رسانه‌ها اصلاح کردند.

وظیفه من برخورد حذفی با رسانه‌ها نیست. قانون وظیفه همه را مشخص کرده است و اگر شهردار یاسوج مدعی است که حرف‌ها متعلق به او نیست از رسانه شکایت کند.

این صحیح نیست که شما یک خواسته غیرقانونی را به انتخابات گره بزنید. انتخابات وقت قانونی دارد.

همین انتقاد احمدی به دهبانی که از وی عملا کنترل رسانه ها را می خواست نشان از بی اطلاعی وی از ساز و کار نظارت ارشاد نمایان کرد و دهبانی هم که نتوانست حرفش را بخورد آخر جلسه خطاب به احمدی گفت آقای استاندار اصلاً از ساز و‌کار نظارت ارشاد و قدرت برخورد آن اطلاع دارید!؟ که این موضوع بازهم بی اطلاعی استاندار را از مسایل نمایان کرد چرا که بارها وی انتقاداتی مطرح کرده که اساس آن اشتباه است.

اما روی اصلی صحبت احمدی که اتفاقاً امروز در میان تعجب همگان خود را چهره ای فرهنگی خواند! با رسانه ها بود و وی با ادبیات توام با تحقیر و توهینش اینبار از خجالت رسانه ها درآمد و‌کم فرهنگی و بی شعوری را عامل تشویش دانست!

قبل از هر چیز باید شکرگذار بود که دستگاه قضا ابدا مثل استاندار فکر نمی کند وگرنه اکنون تقریبا نه رسانه آزادی فعالیت می کرد و نه خبرنگاری بیرون از سلول حضور داشت چرا که فضا باید یا تمجید از خدمات ناکرده احمدی و‌ مدیرانش باشد یا هم همنوا با ادبیات طلبکارانه و مشمئز کننده آقای استاندار باشد.

از طرفی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با همه ایرادات و اشکالات آشکار و نهان خود، چوب کم کاری و رفتار ماخوذ به حیای خود در قبال استاندار را می خورند چرا که اگر اینچنین نبود اکنون این میدان تاخت و تاز برای استانداری که اصحاب قلم را بیشعور قلمداد می کند و خود می گوید من چهره ای فرهنگی ام، اینچنین مهیا نبود.

در هر حال باید پرسید، که شما که بدون یک روز سابقه اجرایی اکنون بر صندلی استانداری تکیه کرده اید و بر حسب همین بیگانگی با کار اجرایی هر روز با ادبیاتی سخیف به ترور شخصیت مدیران می روید، در طول ایام مدیریتتان جز اعتراضات روزمره جلوی ساختمان استانداری، گرانی و آشفتگی بازار، همراهی و سلفی گرفتن با نمایندگان، جولان دادن مدیران کل استانداری در فضای رسانه ای و خود منجی خوانی، رکود در حوزه های اقتصادی، عمرانی و عقبگرد در حوزه سرمایه‌گذاری در کنار فوج فوج استخدام نورچشمی ها و سکوت ناشی از ترس شما از نمایندگان، چه خدمتی ارائه کرده اید!؟

امید است استاندار این قلم بیشعور و بی درک را به ساحت فرهنگی خودشان ببخشایند و رسانه ها نیز در قبال ادبیات توام با تهدید، توهین، تهمت و ارعاب این چهره فرهنگی سکوت نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298929
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نجاتی گفت:

    اینم از عصاره فضائل تاجگردون…

  2. ناشناس گفت:

    بیشعور کسی ست که با لابی و فشار یه …… مثل تو رو بربالاترین مسند اجرائی این استان بی صاحب تحمیل کرد.

  3. ساسان گفت:

    نابودتون کرد رسانه ها..!!!

  4. شهروند گفت:

    تاجگردون سرمست از قدرت بدست آمده در فضای مبهم سیاسی ایران ، با گماردن یک استاندار بی ملاحظه و مدیرانی ناتوان و چشم به امر ابن استان را نابود کرد. روزی باید پاسخ بدهد. ….

  5. رضا1 گفت:

    اقا من خودم کارمند اداره تبلیغاتم، حضرت عباسی استاندار درست میگه در باره دهبانی، اقای دهبانی کلا دنبال انتخابات هست و کلا هر هفته به حوزه ای که میخواد برا محلس ثبت نام کنه، با بودجه اداره میره

  6. ناشناس گفت:

    خدا وکلیکی کار نیاریم اما استاندار چه کرده؟ اصلا وظیفه ش چنه من استان؟ مو سوادش نیارم واقعا ایگم نه یکه بخام بگم کار کرده یا کار نکرده

  7. ناشناس گفت:

    اصلا جنابعالی جلو بشین آقای استاندار کنترل ظبط هم من دس خت فقط و فکر استان بو
    اقای شهردار یا…. ای لکه گیریل بد موقع که تا سه روز جاشو پر نیابو عامل تصادف دستت درد نکنه آغا نیخیم ولا همو طو بهتر بی، پر هم ک ایابو بدتره قبلشه. سیکه تف ماله

  8. شیمبا گفت:

    آفرین استاندار واقعیتو گفته

  9. شهروند گفت:

    من کار ندارم ولی بعضی رسانه ها واقعا بی انصافند و براساس واقعیت نیستند و تعصبی و قوم قبیله ای عمل می کنند

  10. Reza گفت:

    خوبتون کرده از بس همتون جانبدارانه حرف میزنید همین خود شما که خیلی تابلویه سرتون تو اخر موحده شروع کردین به تخریب عدل هاشمی من نه به هاشمی رای دادم نه دور بعد میدم ولی شما هم معلومه که دارین بخاطر موحد ایشون رو تخریب میکنید

  11. فرشاد خادمی گفت:

    بدبختی همینه رسانه ی مدت تعریف و تمجید میکنه ی مدت میکوبه

  12. ناشناس گفت:

    چاره ر سانه بی اخلاق تعطیلی و تحقیره.

  13. ناشناس گفت:

    آدمی که همینجوری بدون یه ذره سابقه و با رابطه میاد استاندار میشه نباید بیشتر از این ازش توقع داشت چشم نمایندگان عزیزمان روشن خسته نباشید واقعا

  14. ناشناس گفت:

    در کهگیلویه شانسی ندارد بهتر است.خودش را به زحمت نیندازد

  15. بویر احمد گفت:

    از ماست که بر ماست

  16. ناشناس گفت:

    ای رسانه ها تورا به خدا حاشیه ها را رها کنید واقعا استاندار صادقانه حرف زد اصلا آقای دهقانی تاکنون چه عملکردی داشته به نظر من ضعیف ترین مدیر از اول انقلاب تاکنون دهقانی بوده چه کاری واسه جوانان کرده …

  17. فرهنگی گفت:

    بینی بین الله با اینکه همین سایتبویر نیوز تقریبا هیچ کامنتی از من نمیگذارد و علتش را هم نمیدانم اما وظیفه خود میدانم از ساحت قلم و رسانه و آزادی و مطالبه گری مردم که از طری رسانه میسر است دفاع نمایم نشانه دموکراسی و کار مفید و دلسوزانه تامل با رسانه ها است چون نظرات و عقاید مردم را انعکاس میدهد و حتی اگر رسانه های شجاع و مردمی هم کاملا سکوت کنند دیگر همه مردم متوجه شده اند که استاندار زیر مجموعه تاجگردون است لذا در قبال افزایش آگاهی های مدنی و حقوق شهروندی مردم خصوصا کهگیلویه بزرگ و بویراحمد و دنا احساس خطر میکند

دیدگاه شما