دوشنبه 20 اسفند 1397 - 16:48

استقبال قابل توجه ایده پردازان کهگیلویه و بویراحمد از مسابقه ایده شو(+عکس)

دومین رویداد ایده شو با موضوع ایده های مرتبط با صنایع کوچک و متوسط در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، مسابقه ایده شو امروز در حالی برگزار شد که طی این مسابقه ۱۷ نفر از ایده پردازان ایده های خود را طی مدت زمان ۳ دقیقه ای بیان کردند و سپس از سوی حضار و داوران مورد قضاوت قرار گرفتند.

در نهایت از بین ۱۷ نفر ،۵ نفر به مرحله بعد راه یافتند و پس از دفاع مجدد از ایده های خود به ترتیب در رتبه های ۱ تا ۵ قرار گرفتند و در پایان جوایزی نیز به ایده پردازان اهدا شد.

برگزیدگان این مسابقه در صورت تمایل میتوانند به پارک علم و فناوری مراجعه کنند تا با فرایند سریعتری از تسهیلات مرکز رشد بهره مند شوند و بتوانند ایده خود را به مرحله اجرا و درآمدزایی برسانند.

در این فرآیند هیچ محدودیت سنی، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی وجود ندارد، بطوریکه در دومین مسابقه ایده شو شاهد حضور دو ایده پرداز نوجوان ۱۴و ۱۸ ساله بودیم و یک ایده پرداز ۵۰ ساله با مدرک دکتری، و این برای پیشرفت هر چه بهتر استان کهگیلویه و بویر احمد در آینده، امیدوار کننده است.

همچنین شاهد استقبال بینظیر دانشجویان از همه دانشگاه های یاسوج از این مسابقه بودیم و جذابیت این برنامه برای همه حضار در سالن به حدی بود که علیرغم قطعی برق که ۲۰ دقیقه به طول انجامید اما سالن خالی نشد.

دکتر هاشمی رییس پارک علم و فناوری گفت: کسب مهارت ایده پردازی ، شناسایی افراد خلاق و صاحب ایده و همچنین رونق کسب و کار مبتنی بر این ایده ها، از جمله اهداف چنین برنامه هایی است.

برگزاری چنین برنامه های مهیج و مفیدی از سوی پارک علم و فناوری ، نوید بخش آینده ای امیدبخش در استفاده از ظرفیت های نهفته خلاقان و نوآوران در استان خواهد بود.

در آینده ای نزدیک نیز سومین فرآیند ایده شو برگزار خواهد شد که علاقمندان میتوانند از طریق سایت پارک علم و فناوری به آدرس https://kbstp.ir اطلاعات لازم از جمله زمان و نحوه ثبت نام را جویا شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298899
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    ان شاءالله تداوم همچين کارهایی در استان باشیم

دیدگاه شما