یکشنبه 19 اسفند 1397 - 14:56

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد رسماً منصوب شد (+حکم)

با حکم عبدالهاشم حسن نیا، مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حکمی، محمد حسین نصیری راد را بعنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

در متن این پیام آمده است:

نظر به سوابق و تجارت مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

متن حکم:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298864
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی رضا گفت:

    با سلام.
    انتصاب به جا و شایسته جناب مهندس نصیری رو تبریک عرض نموده و ارزوی موفقیت و توفیق روزافزون ایشان و خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای رو از خداوند بزرگ خواستارم.

  2. شکوهی گفت:

    انتساب شایسته وبه جائ بود

  3. زابلی.راهداری دنا گفت:

    عرض تبریک به مهندس نصیری راد و آرزوی سرافرازی و سربلندی برای ایشان و کلیه کارکنان راهداری و حمل نقل جاده ای.

  4. اسلام رستمي گفت:

    بردار ارجمند جناب آقای مهندس محمد حسین
    سلام علیکم
    آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛ بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت مدير كل راهداري وحمل ونقل جاده اي استان كهكيلويه وبويراحمد از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

  5. آینده از آن توست گفت:

    انتصاب آقای نصیری را که نشان از درایت سناتور موحد در چینش مدیران دستگاههای اجرایی ست رو به ایشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم

دیدگاه شما