شنبه 18 اسفند 1397 - 19:00

سخنان تازه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در استان

معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور گفت: با اطمینان به همه داوطلبان اعلام می کنم که تحت هیچ شرایطی سئوالات لو نرفت و هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

به گزارش بویرنیوز، محمد صادق بیجندی در گفت‌وگو با ایسنا، اشهار داشت: برای دو تا از کیسه های سئوالات که پلمپ ها باز نشده بود متوجه شدیم که برگه ای که در پشت کیسه چسبیده می شد جابجا شده بودند.

وی اظهارکرد: بلافاصله پس از مشخص شدن این مساله یک دستگاه خودرو از سمت یاسوج به سمت دهدشت و یک دستگاه از سمت دهدشت به سمت یاسوج راه افتاده اند که سوالات را در کمتر از یک ساعت به مراکز خود برسانند و تعدادی از داوطلبان احساس می کردند که خدایی نکرده اتفاقی در خصوص سئوالات افتاده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: با این داوطلبان تلفنی صحبت کردیم که آرامش خود را حفظ کنند و خوشبختانه پس از مذاکرات زیاد پذیرفتند به صندلی های خود جهت برگزاری آزمون برگشتند و آزمون در این دو زیرحوزه برگزار شد.

بیجندی با بیان اینکه به نمایندگی از مجموعه جهاددانشگاهی بخاطر تاخیر در برگزاری آزمون از همه داوطلبان عذرخواهی می کنم، تاکید کرد: با اطمینان به همه داوطلبان اعلام می کنم که تحت هیچ شرایطی سئوالات لو نرفت و هیچ اتفاقی نیفتاده بلکه تنها برای حفظ امنیت و سلامت آزمون مجبور بودیم که بحث های امنیتی را در بالاترین سطح داشته باشیم.

سید محمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: نا هماهنگی هایی در ارسال سئوالات بوجود آمده بود که باعث شد این آزمون با تاخیر در زیرحوزه‌های دهدشت و یاسوج برگزار شود.

وی با بیان اینکه آزمون برگزار شد، افزود: مسئولان دنبال این هستند که هیچ حقی از کسی ضایع نشود. از داوطلبان و شرکت کنندگان انتظار داریم که تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.

نظری اضافه کرد: این ناهماهنگی صورت گرفته در جابجایی سئوالات از تهران صورت گرفت و استان نقشی در آن نداشت.

همچنین حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه گفت: ششمین آزمون استخدامی کشور در روز جمعه، 17 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد(یاسوج، گچساران و دهدشت) برگزار شد.

وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته در شهر گچساران و دانشگاه آزاد دهدشت راس ساعت مقرر شروع شد و در مهلت تعیین شده به اتمام رسید.

نوروزی اظهارکرد: این آزمون در کلیه دانشکده های دانشگاه یاسوج با یک تاخیر نیم ساعته برگزار شد اما در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج و پیام نور دهدشت به علت اشتباه جابجایی در الصاق برچسب دو کیسه محتوی سئوالات عمومی و پاسخنامه ها که از ناحیه عوامل اجرایی مرکز کشور رخ داد، باعث شد که آزمون در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج ساعت 10 و در دانشگاه پیام نور دهدشت ساعت حدود 12 برگزار شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در نهایت این آزمون در صحت و سلامت کامل در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

نوروزی تصریح کرد: تعداد کمی در این آزمون شرکت نکردند که برخی از ابتدا حضور نداشتند و تعداد معدودی با اختیار خود محل آزمون را ترک کردند.

وی در خصوص صحت و سلامت آزمون ادامه داد: منهای تاخیر در برگزاری آزمون، هیچ مشکلی در برگزاری آزمون بوجود نیامد و بقیه مراحل و فرآینده آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش ایسنا، صبح روز جمعه، 17 اسفندماه 97 آزمون استخدامی 20 دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت با حضور 4687 نفر متقاضی برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در شهرستانهای بویراحمد و دنا 2724نفر(محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 1312 نفر(محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستانهای گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298831
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    فکر می کنید ما هالو و ببو گلابی هستیم

  2. علی گفت:

    سلام وقتی در دهدشت ساعت یک آزمون برگزار بشه و گوشی هم با خودشون داشتن . دیگه مشخصه تقلبی شده.

دیدگاه شما