چاپ این برگه

کارخانه فوق مدرن گل رز در نره گاه یاسوج کلنگ زنی شد+تصاویر

به گزارش بویرنیوز؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه برنامه های خود در روز دوم سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بارگاه امام زاده قاسم (ع) بر قبر مرحوم آیت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در استان حاضر و فاتحه ای نثار آن مرحوم کرد.

 

 

در ادامه برنامه ها این مقام دولتی کلنگ کارخانه فوق مدرن گل رز را در نره گاه یاسوج همراه با جمعی از مسولان از جمله استاندار،نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار و مدیر عامل آن کارخانه به زمین زد.

 

 

در مراسم کلنگ زنی کارخانه فوق مدرن  گل رز مدیر کل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید، جهاد کشاورزی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص استفاده از راندمان و بهره وری آب، سعی شده در این زمینه ها قدم برداشته شود که  در زمینه های مختلف روش های نوین آبیاری و همچنین گلخانه قدم برداشته شده است.

 

تاج الدینی بیان کرد: طرح گلخانه گل رز در زمینی به مساحت سه هکتار بوده، که دوهکتار به صورت مفید در کشت گلخانه خواهد رفت، که اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال و 80 در صد از این مبلغ یغنی 120 میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون برای پرداخت مصوب شده و 20 درصد باقی مانده سهم خود متقاضی بوده، که ظرفیت اشتغال زایی آن حدود 25 نفر بوده و ظرفیت تولیدی و اسمی آن بالغ بر 2/5 میلیون شاخه گل اسمی بریده است، این طرحی که درنظر گرفته شده یک طرح مدرن بوده، که همه موارد آن یعنی کشت، تعبیه و تغذیه، و حتی سازه با استاندارد های روز دنیا ساخته می شود.

 

معاون پارلمانی در آیین کلنگ زنی  گلخانه کارخانه فوق مدرن گل رز گفت: امروز هر کسی بتواند به نوبه خود زمینه ساز اشتغالی باشد و رونق اقتصادی ایجاد کند در راستای تحقق جهاد اقتصادی گام برداشته و تلاش دولت هم در این زمینه ها بوده، که معیشت مردم ارتقاء پیدا کند و زمینه های شغلی در شرایطی که شاهد تحریم های ظالمانه کشورهای آمریکا و رژِم صهیونیستی بر علیه ایران هستیم، ایجاد شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص بیان کرد: از جمله پروژه هایی که در حال حاضر کلنگ زنی می شود کارخانه فوق مدرن گل رز بوده که با اعتبار 150 میلیارد ریال و اشتغال 50 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود.
یکی از حواشی این مراسم اظهار نظر یکی از  افرادی که به عنوان جهادگر سازندگی شناخته می شود و در خواستی را مبنی بر اینکه نسبت به حقوقو و مزایا در حق ما اجحاف شده است، بنابراین درخواست داریم در این رابطه توسط شخص جنابعالی و مطرح کردن برای رئیس جمهور گام برداشته شود.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
بویرخبر