چاپ این برگه

تکذیب حضور دکتر تقوی نژاد در انتخابات کهگیلویه

گروه سیاسی- حضور دکتر تقوی نژاد؛ معاون وزیر بهداشت در انتخابات مجلس تکذیب شد.


به گزارش بویرنیوز، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر حضور سید کامل تقوی نژاد در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان کهگیلویه در برخی کانال ها و فضای مجازی منتشر شد.

با پیگیری خبرنگار بویرنیوز از منابع نزدیک به دکتر تقوی نژاد این خبر از اساس تکذیب شد و وی هیچ برنامه ای برای حضور در انتخابات دور آینده شهرستان کهگیلویه نخواهد داشت.
به گزارش بویرنیوز، اگرچه به واسطه اقدامات و مسئولیت های مؤثر تقوی نژاد در پست های مهم کشوری از بانک و سازمان مالیاتی گرفته تا وزارتخانه های کار، اقتصاد و بهداشت و البته ارتباطات گسترده او در محافل دولتی و حاکمیتی این گمانه زنی ها برای کهگیلویه و بویراحمد خوشحال کننده است و قطعاً حضور چنین شخصیت توانمند علمی، اقتصادی  و ملی می توانست موجبات خیر برای استان باشد اما ظاهرا آنچه این روزها دغدغه وی محسوب می شود خدمت به بیماران و جامعه درمانی کشور است.

اخیرا دکتر تقوی نژاد در دیدار با مسئولان فنی و عمرانی وزارت بهداشت تاکید کرده بود: نیاز است در ساخت ‌و سازهای حوزه سلامت، ایجاد ظاهر زیبا و چشم ‌نواز با هزینه‌ های اندک نیز مد نظر قرار گیرد، چراکه در حوزه سلامت با افراد دردمند مواجه هستیم و نباید اجازه دهیم روحشان با دیدن فضاهای فرسوده و نازیبا آزرده تر شده و تحمل فضاهای درمانی برایشان سخت شود.

با حضور دکتر کامل تقوی نژاد در وزارتخانه استراتژیک بهداشت، بهبود خدمات رسانی به مردم و برداشتن بار مضاعف از دوش بیماران، مهم ترین هدف و برنامه پیش روی او خواهد بود.