چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 19:42

گفت و گوی دیدنی با پسرک آدامس فروشی که حالا میلیاردر است/۲۰:۳۰ این بار میهمانی ویژه از کهگیلویه و بویراحمد داشت(+فیلم)

بویرنیوز: بالان کارآفرین کهگیلویه و بویراحمدی است که زندگی را از آدامس فروشی آغاز کرد اما سرانجام سرنوشت و تلاش بی حد و اندازه، او را به انسان خوشبختی تبدیل کرد که امروز یکی از کارآفرینان مطرح استان شده است.

قصه بالان از یک نمایشگاه سفال در سال  68شروع شد. وقتی ده سالش بود. استادی همدانی در آن نمایشگاه  به او می گوید در ازای سه روز مراقبت از سفالهایم همه آدامسهایت را می خرم. و این اولین معامله در زندگی بالان بود.معامله ای که همه زندگی پسرک ده ساله با آن گره می خورد. او گام اول را خوب بر می دارد. بعد همان مرد می گوید دوست داری با من به همدان بیایی؟

بالان می گوید نمی دانستم همدان کجاست. من فکر می کردم همدان یکی از حاشیه های شهر یاسوج است. ساعتها در راه بودیم تا به همدان رسیدیم. وقتی اوستا برای نماز رفت به خانمی که آنجا بود گفتم اگر بلایی سر من آمد به خانواده ام داستان مرا بگویید و آدرسم را بدهید. اما آنها زبان مرا متوجه نمی شدند و فکر می کردند من گرسنه هستم.زندگی در همدان شروع شد و مهران نوجوان به عنوان وردست استاد هم در نمایشگاه های خارج از استان همدان حضور یافت  هم کار یاد گرفت.

داستان زندگی بالان در نوع جود جالب و عبرت آموز است، داستانی که بی تردید می‌تواند مشوقی برای همه ما باشد، برای اینکه بدانیم اگر بخواهیم و خواستن را با تلاش، صداقت و پیگیری همراه کنیم قطعا هر ناممکنی را ممکن خواهیم کرد.

به گزارش بویرنیوز، در ادامه گفت و گوی زیبا و دیدنی بدون تعارف ۲۰:۳۰ را با پسرک آدامس فروش سابق و کارآفرین میلیارد امروز می‌بینیم:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298678
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سرکوهکی گفت:

    بنازم هم طائفه ايم را

  2. شمر گفت:

    ای ول

دیدگاه شما