چاپ این برگه

فوری/دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد(+جزئیات تازه)

دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، از دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان خبر داد و افزود : با پیگیری و تلاش های مستمر ماموران انتظامی استان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی و با همکاری و تعامل خوب سربازان گمنام امام زمان (عج) و حمایت قاطع دستگاه مقتدر قضایی استان ، ، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد پلیس در استان افزود : پس از انجام تحقیقات و اقدام پلیسی و اطلاعاتی، عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی استان دستگیر که در آینده نزدیک جزییات این خبر از طریق رسانه ملی و سایتها و خبرگزاری ها اعلام می شود .

وی در ادامه تاکید کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، کماکان و با اقتدار تمام، با افرادی که با هر نیتی قصد سلب آسایش مردم را در ذهن خود دارند و یا اینکه اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در این استان کنند، بدانند امنیت و آسایش مردم،خط قرمز پلیس است و بدون شک ، با برخورد قاطع ، قانونی و بدون اغماض می کند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند.

به گزارش بویرنیوز، مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره از دستگیری ۶ نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: قرار‌های تامین متناسب برای هریک از متهمان این پرونده صادر و  هر 6 متهم روانه زندان شده‌اند.

دادستان یاسوج اضافه کرد: تحقیقات در حال انجام و اقدامات لازم در خصوص دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی نیروی انتظامی، امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: این پرونده به طور ویژه در حال رسیدگی است.

به گزارش بویرنیوز، ۱۹ دیماه امسال خودروی حامل رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد توسط افراد ناشناس به گلوله بسته شد و ۲۴ تیر به سمت خودروی حامل وی شلیک شد‌.