سه شنبه 14 اسفند 1397 - 14:30

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: تعدادی ترکش به ما اصابت کرده

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سوء قصد چند وقت گذشته را منتسب به هیچ طایفه و ایل کهگیلویه و بویراحمد نمی‌‍دانم، گفت: همه طوایف این استان را می‌شناسم و به غیرت و شجاعت آنها می‌بالم.


به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که پیش از ظهر امروز برگزار شد به حادثه چندان وقت گذشته و سو قصدی که صورت گرفت اشاره کرد و گفت: حادثه سو قصدی را منتسب به هیچ ایل و طایفه‌ای نمی‌دانم، همه ایلات شریف هستند و طوایف غیرتمند هستند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایلات و طوایف کهگیلویه و بویراحمد همان کسانی هستند که در زمان محمدرضا پهلوی در برابر ظلم ایستادند و حادثه چند وقت پیش منتسب به هیچ طایفه و ایلی از استان نیست.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم برای جانمان وظایف و خدماتمان را انجام ندهیم، گفت: همه طوایف کهگیلویه و بویراحمد را می‌شناسم و به غیرت و شجاعت آنها می‌بالم خونی که در بدنم است از همین جریان است.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در آن حادثه تعدادی از ترکش‌ به ما اصابت کرده و همه اسناد آن هم موجود است و چیزی که ایجاد شبهه کند وجود ندارد.

مزارعی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: استان در بعد امنیت یکی از استان‌های امن کشور است، ما سال ۹۷ هیچ‌گونه سرقت مسلحانه‌ای نداشتیم.

وی عنوان کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با جرائم جزم است و هیچ حادثه‌ای ما را از وظایفمان دور نمی‌کند، هنوز عرق بسیجی را داریم علم مبارزه با فساد بر زمین نمی‌ماند اگر مزارعی کشته شود یا دادستان و فرمانده نیروی انتظامی در انجام وظیفه شهید شود دیگری علم مبارزه را بر می‌دارد.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد از همراهی سپاه و دیگر دستگاه‌های امنیتی تقدیر و قدردانی کرد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298535
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    جناب آقای مزارعی خسته نباشید.خداوند وبعد مردم شما را یاری خواهند کرد، مرد دلسوز وخستگی ناپذیر عدالت خدا نگهدارتان

  2. مجید گفت:

    درود بر مزارعی
    و صد افسوس برای مردم و مسئولین قدر نشناس..

دیدگاه شما