سه شنبه 14 اسفند 1397 - 9:25

کنایه جالب سرهنگ بیعت اصل به غلامرضا تاج گردون و سيد قدرت الله حسيني

*اظهار نظر جالب سرهنگ الله بيعت اصل به بازسازي خيابان بلاديان و اظهارات غلامرضا تاج گردون و سيد قدرت الله حسيني *

به گزارش بویرنیوز، وی در گفتگویی در این خصوص گفت:

نمی دانم دم خروس راقبول کنم یا قسم حضرت عباس را.

به نظر میرسد این گونه بیانات نوعی دعوای زرگری باشد ، چون برادر ورفیق هیچگاه در نزد نامحرمان و رقبا پرده دری نمی کنند(پشت پرده ها )؛ مطلوب است هنجره پاره نکنند وقلم فرسائی چون این گرگ سالهاست با گله آشناست.

امروز مردم با بصیرت و آگاهند وبازی با کلمات را خوب تشخیص میدهند. همانطور كه امام راحل فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید نه بر افکار بیدار مردم.

تعمیر ، بازسازی و نقاشی يك خیابان قدیمی گچساران که خون شهدای عزیز انقلاب در آن جاري و اکنون به جولانگاه اشخاص تبدیل شده نیاز به این همه لشکر کشی و آتش بازی و حضور در پشت بام مردم و هاذا هبل گفتن و تقدیر و تشکر رفقای دیروز و خطبای امروز نداشت .

امروز در کشور عزیز ایران اسلامی یوزهای ایرانی مورد علاقه ومحبوب ملت وجوانان مظلوم اند نه گرگان باران رمیده ؛ البته خدماتی که در زمان مسئولیت هردو نماینده سابق وحال صورت گرفته در مقابل ذخاّئر نفت گاز عظیم این دیار که وجب به وجب این شهر بر روی این ذخائر بنا شده قابل قبول نبود و صدای فقر ، بیکاری ، طلاق و عدم اشتغال تحصیلکردگان و کاهش چشمگیر ازدواج جوانان و خودکشی های پی در پی گوش فلک را کر کرده است.

با همه این ذخائر عظیم باید تمام معابر ، کوچه ها ، خیابانها و محلات گچساران مجلل و زیبا و لااقل مثل روستاه های شیراز و اصفهان باشد.
خواه این پولها بادآورده باشد یا از در آمدهای حاصل از نفت که فقط دودش وارد ریه وچشم مردم منطقه میشود.

البته بنظر بنده در هفت سال گذشته که نماینده فعلی را معمار اقتصاد لقب داده اند ، باید مدینه فاضله ای درست می کرد نه شهری با نی زارها و چاله چوله ها و فقر و بیکاران مظلوم.

در پایان هردو بزرگوار را نصیحت می کنم بخاطر کهولت سن و بیماری نگران کننده بیش از این خودشان را عصبی نکنند وسعی کنند بقول نماینده سابق دوستی چند سالشان را برای یک صندلی از دست ندهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باوی گفت:

    فقط ی خیابان را بن بست کردند خیلی هنر بزرگی نکردن که این همه شاخ و نشون میکشن؟؟؟!!!!!!!!

  2. ناشناس گفت:

    دمت گرم

  3. ناشناس گفت:

    خودت بیا و اقتصاد کشور را متحول کن ای اقتصاددان کار بلد😁😁

  4. ناشناس گفت:

    شیر مادر حلالت باشه .

  5. همشهری گفت:

    این مدت حوصله وصبرمان کم کم داشت بسر میرفت..فقط منتظره کارشناسی وگفتمان شمابودیم.چون جایه شما تاالان خالی بود.توهم بفرما بالا ببینیم چه‌گلی بسرمان میزنی

  6. اهورا گفت:

    آخ وبخت اصغر

  7. ناشناس گفت:

    خداییش تاجگردون مظلومه خیلی ها از شدت حسادت ایشان را مورد هجمه قرار میدهند من یک بویراحمدی هستم ولی نمیتوانم تهمتها وحرفهای نابجای افراد مغرض را در مورد شخصیت ملی وفرا استانی ای مثل ایشان را تحمل کنم

  8. ولایت گفت:

    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
    عرض خود می بری و زحمت ما میداری

    شما که تهران را بلد نیستی مجلس را چگونه میخواهی پیدا کنید سیع کنید توی شهرگم نشید

دیدگاه شما