دوشنبه 13 اسفند 1397 - 18:07

سخنان تند مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد به دو مدیرکل استانداری/قهر یکی از مسئولان و خروج از جلسه

دهمین جلسه شورای بحران استا کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره 1 استانداری برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز؛ در این جلسه حسین کاظمی مدیرکل دفتر شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد با قرائت نامه‌ای خود را متولی تشکیل ستاد بحران در شهرداری‌های استان معرفی کرد که اظهارات او با واکنش تند وحید محمدی تبار مدیرکل بحران روبرو شد.

مدیرکل بحران استان گفت: آقای کاظمی هر کسی سرش به کار خودش باشد.

کاظمی بعد از شنیدن حرف‌های محمدی تبار مدیرکل بحران استان، جلسه را ترک کرد و محمدی تبار ادامه داد: آقای کاظمی اگر توانست معضل رودخانه بشار، کارخانه‌های شن و ماسه، ساخت و سازهای غیرمجاز و وانت بارها را برطرف نماید، آن موقع فکری هم برای بحران کند.

وحید محمدی تبار در این جلسه در واکنش به این صحبت‌های انجام گرفته، گفت: جلسه دارای دستور کار است و نباید جلسه از دستور کار خارج شود و جلسات باید خروجی داشته باشد و به نفع مردم و در راستای حل مشکلات و بحران‌های جامعه باشد.

وی افزود: اینکه در این جلسات از همدیگر تعریف و برای هم تعارف کنیم، اشتباه است. باید راهکار ارائه دهیم و خروجی داشته باشد و از مسیر اصلی جلسه خارج نشود.

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من وقتی مسوولیت پذیرفتم از صفر تا 100 آن را پذیرفتم و اجازه دخالت هیچ فرد و مسئولی را در کار مدیریت بحران نخواهم داد، مگر مافوق بنده. و مدیران ستادی استانداری به جای دخالت در کار بحران مشکلات حوزه خود را جمع کنند. من نه اجازه خالت در کارم را می‌دهم و نه در کار کسی دخالت می‌کنم.

محمدی تبار بیان کرد: الحمد الله با دست خالی و بدون یک ریال هزینه از بیت المال 350 هکتار از اراضی ملی و جنگل‌ها و مراتع استان را در وقت غیر اداری مدیریت کردم که آتش سوزی انجام نگیرد. جمع جور کردم. و نسبت به سال 96 کمترین آتش سوزی انجام گرفت. و در بقیه کارها شبانه روز هم پای کار هستم و سایرین مدیران ستادی اگر وظایف خود را خوب انجام دهند، بهتر است.

در ادامه محمدی تبار مدیرکل بحران استان با تشکر از موسوی مدیرکل روستایی استانداری به کنایه گفت: از جناب آقای موسوی مدیرکل سابق و اسبق بحران استانداری در هر دو دولت تشکر می‌کنم. امیدوارم تجربه‌های گرانبهایی که در استفاده از ظرفیت دهیاران در مدیریت بحران داشتند، را در اختیار ما قرار دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298496
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پورکاظمی گفت:

    احسنت اقای محمدی تبار 👏👏👏👏

  2. محمودی محموداباد گفت:

    باسلام
    بنده نه نسبتی با آقای کاظمی دارم فقط یکسری کارم به استانداری افتاد و به جرات میتونم بگم که اگه استان ما چندتا مدیر مانند آقای کاظمی داشت وضعیت بهتری داشتیم ویکی از بهترین و پاکترین مدیران میباشد

  3. بنگرو گفت:

    احسن درست گفته ای

  4. محموداباد گفت:

    اقای کاظمی ازافرادزحمت کش دراستان میباشد.که واقعا به حال اقای محمدی بایدتاسف خورد.

  5. ارش گفت:

    احسن حرف حق را گفت اقای کاظمی در کار همه دخالت میکند

  6. فراسو گفت:

    دمش گرم

  7. رز گفت:

    تا اونجا که دیدیم د شاهد بودیم توی دوتا بارندگی اخیر واقعا مردم مشکل داشتند هیچ مسولی کاری برا مردم نکرده و نمیکنند

  8. ناشناس گفت:

    افرین بر شما
    واقعا آتش نشانی
    برای روزای برفی که سونامی میاد هم یه کاری کن آقای آتش نشان

  9. ناشناس گفت:

    استانداری جولانگاه شده ومردم قبولشان ندارند.هیچکدام.

  10. بویراحمد گرمسیر گفت:

    درود و احسنت مدیرکل پرتلاش استانداری
    مهندس محمدی تبار مدیر بادانش و پرانرژی

  11. ناشناس گفت:

    هفت شهرعشق راعطارگشت .ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم …..آخ وبخت عسکر

  12. دلسوز گفت:

    جناب محمدی تبار تابستان درراهه اگه مردعمل هستی خورت را نشون بده اخه اتش سوزی ها تابستون اتفاق میفته توی زمستون هم ازیه برف ده سانتی برنیومدی

  13. نجاتبخش گفت:

    مدیربه توانمندی کاظمی دراستان نیست

  14. بویراحمدی گفت:

    داخل تلویزیون اعلام کردن شن وماسه تنی 10800نهایتا اقای اکبری وشفیع نژاد میفروشن 15میگیم چرا گرون میدین میگن دلمون میخاد،اقای کاظمی لطفا اگه مردی برو بهت ادرس دادم ومشکلات شن وماسه روحل کن

  15. همشهری گفت:

    قبلا در گردنه مورگان 70سانت برف میزد هیچ ترافیکی نبود دریکی دو برف اخیر که خیلی قابل توجه نبود هزاران نفر گرفتار شدن از بی مدیریتی شما جناب محمدی تبار چون خودتون در مناطق گرمسیری در گل گشت بودین این قد بلند پروازی وبی احترامی نکن

دیدگاه شما