چاپ این برگه

مدیران بانکی کهگیلویه و بویراحمد از این فرد یاد بگیرند

مدیران بانکی کهگیلویه و بویراحمد از این فرد یاد بگیرند

گروه اقتصادی- استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه عمق عقب ماندگی ها و محرومیت ها نیازمند توجه بیشتر مدیران بانکی هم به مردم و‌ هم به فعالان اقتصادی است.

به گزارش بویرنیوز، یکی از انتقادات مستمر در کهگیلویه و بویراحمد به بی عدالتی و عملکرد ضعیف بانک‌ها در ارائه وام به مردم عادی و کمک به طرح های توسعه ای و حمایت فعالان اقتصادی بر می گردد.

در این میان تعداد زیادی از مخاطبان و مردم در پیام هایی خواستار تقدیر از محسن ده محسنی؛ مدیرعامل بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد شدند:

حمایت از طرح های اقتصادی و فعالان بخش خصوصی، همکاری با صنعتی ها حتی فراتر از بخشنامه های معمول بانکی گوشه ای از اقدامات مدیرعامل بانک تجارت، از نگاه فعالان اقتصادی استان است.

برخی ها نیز گفتند: در مواردی برخی مراجعان که واقعاً نیازمند بودند با حمایت ایشان وام هایی مناسب برایشان فراهم شده است و حتی در مواردی مدیرعامل خود ضامن افراد مستمند شده است.

به گزارش بویرنیوز، سایر مدیران بانکی باید از این فرد یاد بگیرند، مدیری که اتفاقاً بومی هم نیست و حاضر شده است برای کمک به مردم و توسعه کهگیلویه و بویراحمد ریسک کند و برخی دردسرها را به جان بخرد.

بدون شک وجود این قبیل مدیران میتواند به اعتلای استان و رضایتمندی مردم منجر شود.