شنبه 4 اسفند 1397 - 19:15

فرصت ویژه برای ایده های نو در کهگیلویه و بویراحمد/تسهیلات ویژه پارک علم و فناوری به ایده پردازان

نهمین جلسه کمیته های تخصصی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی صلاحیت شرکت های متقاضی استقرار در پارک یا مراکز رشد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، کمیته تخصصی پارک علم و فناوری استان با هدف شناسایی ایده های ناب ایده پردازان با حضور داوران این کمیته در یاسوج برگزار شد.

دکتر سید شمس الدین هاشمی در این جلسه با اشاره به اینکه واقع گرایی، حل مشکل، کمک به توسعه و اشتغال بخشی از الزامات طرح های پیشنهادی است، گفت: هدف ما این است که فرهنگ فناوری و نوآوری را به استان بیاوریم و در این زمینه با شناسایی ایده پردازان و فعالان عرصه کسب و کارهای نوین، حمایت های ویژه ای برای ابراز و عملیاتی کردن خلاقیت های کاربردی ارائه کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: کاربردی بودن ایده ها و اثرگذاری آنها در خلق اشتغال و در کل نقش آفرینی خلاقیت افراد در حل یک مشکل و یا توسعه و بهبود یک فعالیت برای ما مهم است و در انتخاب شرکت های منتخب و حمایت از آنها این موارد را مد نظر داریم.

هاشمی گفت: برخی ایده ها شاید در مراحل ابتدایی باشند و با کمی کار بیشتر قابلیت بهبود و تبدیل به ایده های کاربردی را داشته باشند، برای این دسته پیشنهادات هم فرصت خواهیم داد و هم در پارک علم و فناوری استان برایشان بسته های ویژه مشاوره ای پیش بینی کردیم.

دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: دنیای امروز مبتی بر کسب و کارهای نو و خلاقانه است، عقب ماندن از تکنولوژی بدون شک ما را دچار خسارت می کند، هدف ما در پارک علم و فناوری استفاده از ظرفیت نخبگان و ایده پردازان برای به روز آوری دانش های کاربردی و عملیاتی کردن ایده های خلاقانه است تا از ره آورد آن توسعه و اشتغال نیز در استان محقق شود.

به گزارش بویرنیوز، پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد ( https://kbstp.ir ) با هدف حمایت از ایده پردازن و خلاقیت جوانان این استان، فضایی علمی و تخصصی با همگاری مشاوران دانشگاهی در یاسوج و سایر نقاط استان فراهم کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298068
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود ان شا اله که موجبات پیشرفت وتعالی استان را فراهم کند

دیدگاه شما