شنبه 4 اسفند 1397 - 11:01

پایان حرکت چراغ خاموش استانداری تهران/ دکتر محسنی بندپی تهران را زنده کرد + عکس

استانداری تهران به واسطه وجود دستگاه های حاکمیتی و وزارتخانه ها عملاً نقش آفرینی محسوسی در معادلات ایفا نمی کرد و حتی در بعد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هم چندان توفیقی نداشت.

به گزارش بویرنیوز، عصرامید نوشت، با انتصاب دکتر محسنی بندپی بعنوان استاندار تهران رویه گذشته و حرکت چراغ خاموش استانداری در تهران رنگ باخت.

حضور چهره ملی و توانمند کشور به استانداری تهران/تحقق وعده روحانی به مردم تهران

با موافقت هیئت دولت و البته با نظر مثبت رئیس جمهور، دکتر انوشیروان محسنی بندپی سکان دار استانداری تهران شد، انتخابی که به گفته رئیس جمهور، با توان، تخصص، تعهد و پاکدستی مثال زدنی به ویژه در زمینه مسائل اجتماعی و سلامت محور تغییراتی را در ادامه در تهران خواهد داد و نوید بخش اتفاقات خوب برای مردم خواهد بود.

در ادامه فعالیت استاندار جدید تهران به خوبی وعده روحانی به مردم تهران در حال تحقق است.

شفافیت و اطلاع رسانی به موقع در استانداری گام نخست بندپی

شاید یکی از چالش ها در استان تهران به شایعات و عدم اعتماد مردم به سخنان دولتمردان برمی گشت، این موضوع با عدم اطلاع رسانی به مردم بعضاً تشدید هم می شد.

با حضور بند پی به واسطه چهره شاخص او در سمت های ملی گذشته و ارتباط خوب رسانه ها با وی، تغییرات جدی در زمینه اطلاع رسانی در استانداری تهران به وقوع پیوست.

در جدی ترین مساله میتوان به انتشار بوی عجیب در تهران اشاره کرد، منطقی ترین واکنش را از طرف دکتر بند پی شاهد بودیم، اعتماد دادن به مردم و قول رسیدگی برای مشخص شدن منشاً بو و در نهایت پیگیری جدی و اعلام گسترده دلیل موضوع در کمترین زمان ممکن، گوشه ای از اقدامات استاندار تهران در قبال یک چالش و شایعه جدی در مرکز ایران بود.

دمیدن روح عدالت در استان تهران

رسیدگی به مشکلات و خواسته های تمامی نقاط استان تهران یکی از رویکردهای جدی استاندار تهران است.

پیش از این عمده ترین نگاه استانداران پایتخت به مرکز و شهر تهران بود اما دکتر بند پی از همان ابتدا توجه جدی به خواست مردم همه مناطق را در دستور کار قرار داد، گواه این مدعا بازدیدها و جلسات وی در شهرهای مختلف استان تهران است.

البته استاندار تهران به جلسات و بازدیدها اکتفا نکرد، حضور جدی در جلسات بودجه ای پایتخت و چانه زنی برای طرح های توسعه ای و تخصیص بودجه مناسب برای هر منطقه از استان تهران از دیگر اقدامات وی بود.

ارتقاء سلامت اجتماع، محیط زیست و امنیت در تهران با رویکردی تازه

پیگیری مشکلات آزد راه تهران به شمال، بررسی روند فعالیت تصفیه خانه های پایتخت، پیگیری ادامه فاز توسعه مترو در تهران، گوشه ای از اقدامات استاندار جدید تهران در زمینه عمرانی است.

نشست های متعدد اجتماعی، مردمی و حضور در جمع تشکل های جوانان و زنان برای شنیدن خواسته های اقشار مختلف در راستای بهبود زندگی در کلان شهر تهران اقدام مهم دکتر بندپی برای پاسخگو بودن و مسئولیت پذیری در قبال مردم است.

 

امید آفرینی در تهران

در شرایط کنونی اقتصادی، انتشار اخبار نا امید کننده و البته تخلفات عدیده بر علیه منافع عموم مردم موجبات نا امیدی از دولت را فراهم ساخته است.

شاید یکی از شایسته ترین اقدامات دکتر بند پی در استانداری تهران دمیدن روح امید برای مردم تهران بوده است، دکتر بند پی با اطلاع رسانی خوب و به موقع از تلاش جدی برای مقابله با متخلفان اقتصادی گفت و البته به مردم اعتماد داد هیچگونه کمبودی برای کالای اساسی مردم وجود نخواهد داشت.

به گزارش عصرامید، دکتر محسنی بندپی با حضور در استانداری تهران از یک طرف به جایگاه استانداری در معادلات پایتخت ارزش داد و از طرفی با نگاه همه جانبه، عدالت در توجه به مناطق مختلف تهران را در دستور کار قرار داد و از همه مهم تر تلاش گسترده ای برای بازآفرینی اعتماد از دست رفته مردم به مسئولان و امید آفرینی را مورد توجه قرار داد که در کنار تلاش های عمرانی و توسعه او در مدت اخیر قابل توجه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=298001
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما