چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 12:26

روند جذب پذیرفته شدگان آموزن استخدامی مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد متوقف شد

توقف روند استخدام تا تعیین تکلیف نهایی

به گزارش بویرنیوز، محمود مومن نسب، مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اعلام شد که برابر مقرارت موضوعه نسبت به توقف روند استخدام در بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی تا تعیین تکلیف و به نتیجه رسیدن نهایی مسایل مطرح شده، اقدام شود.

وی افزود: داوطلبانی که واقعا می دانند در آزمون مدیریت درمان پذیرفته نهایی نیستند، نباید انتظار داشته باشند که به هر قیمتی جای یک نفر پذیرفته شده  مستحق قرار گیرند.

مومن نسب اظهارکرد: در صورتی که نتیجه شود مراحل بعدی آزمون همانند مرحله اول آزمون صحیح و قانونی بوده همه موظف هستیم از فرآیند آزمون درست و قانونی دفاع کنیم.

منتظر پاسخ 11 سوال از مدیریت درمان هستیم

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتراض داوطلبان استخدام در بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی استان را پیگیری کرده ایم، خاطرنشان کرد: به محض دریافت شکوائیه از سوی معترضان بصورت کتبی و تلفنی، اعتراض 10 نفر از آنها را به مدییت درمان تامین اجتماعی استان رساندیم و در مراحل اولیه تلفنی، مکاتبه ای و حضوری مراتب را در قالب 11 سوال را به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ارسال کرده ایم و منتظر پاسخهستیم.

مومن نسب تصریح کرد: به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اعلام شد که برابر مقرارت موضوعه نسبت به توقف روند استخدام در بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی تا تعیین تکلیف و به نتیجه رسیدن نهایی مسایل مطرح شده، اقدام شود.

وی ادامه داد: همیشه برای شخص استاندار و مجموعه نظارتی بویژه حوزه بازرسی استانداری عدالت استخدامی و جذب عادلانه مهم است و همواره بر این مساله تاکید داشتیم که استخدام و بکارگیری نیرو در ادارات دولتی طبق ضابطه و قانون باشند و نه رابطه و سایر مسایل.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در صورتی که ثابت شود در این مرحله از آزمون استخدام نیروی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تخلفی شده، طبق قانون با عوامل متخلف برخورد می شود.

مومن نسب با بیان اینکه اگر برخی مدیران در حوزه های مختلف از جمله اجرایی، قانون‌گذاری و نظارتی دوست ندارند عملکردشان شفافیت داشته باشد کنار بروند، عنوان کرد: ممکن است که برخی ها از اقدامات استانداری در جهت جلوگیری لز تخلفات در زمینه استخدام های دچار رنجش و تکدرخاطر شوند و جاهایی نیز بصورت پنهانی ما را تخریب کنند اما ما بر این باوریم که باید این مسایل در استان به سرانجام برسند.

بکارگیری نیرو در ادارات دولتی به بهانه های مختلف قابل قبول نیست

وی بیان کرد: اینکه به بهانه های مختلف از جمله شرکتی، روز مزد، دستور بالادست و وزارتخانه در حالی که بخش زیادی از متخصصان حاضر به کارکردن در پروژه های شخصی هستند و اغلب افراد توانمند و موثر گرفتار بیکاری اند، افرادی را جذب ادارات دولتی کنند قابل قبول نیست. بیکاری درد اساسی است که باید همه بخصوص رسانه ها در خصوص این مسایل کمک کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم نیاز به اعتماد و اطمینان مسئولان دارند البته برخی از مسئولان پاک و مبرا از عیب و نقص هستند، جاهایی ممکن است نا دانسته مرتکب خطا و اشتباهی شوند که تقاضا داریم مدیران و مسئولان نسبت به این مساله حساسیت داشته باشند و اجازه ندهند که بواسطه عملکرد ما مدیران و مسئولان بی اعتمادی و نا امیدی در بین مردم ایجاد شود./ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297904
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    قطعا کسی که نمره بالاتری اورده مستحق تره

  2. ناشناس گفت:

    قطعا کسی که نمره بالاتر اورده مستحقه.مصاحبه شفاهی هم‌نمره داشت و ممکنه نفرات در مصاحبه نمره بیشتری کسب کرده باشند.پس ملاک نمره نهایی داوطلبه

دیدگاه شما