چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 8:22

تقدیر سفارشی سازمان مدیریت بحران از مدیر بحران کهگیلویه و بویراحمد/مُشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور طی نامه ای از خدمات، نظارت و ها و تلاش های مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت بحران ها، جذب منابع و بازدید های مستمر از پروژه ها و مناطق محروم قدردانی کرد.

نامه تقدیر از مدیرکل بحران استان:

 

به گزارش بویرنیوز، این در حالیست که در زمان وحید محمدی تبار تاکنون تنها یک بحران داشتیم که با کج سلیقگی مسئولان آنهم چندان ختم به خیر نشد.

در همین هفته های اخیر بود، بارش یک برف ساده کافی بود تا عدم هماهنگی مسئولان و ناتوانی در مدیریت بحران ها در کهگیلویه و بویراحمد هویدا شود.

عدم اطلاع رسانی درست به مردم توسط مدیریت بحران که همگان قطعاً شاهد برخی صحبت ها هم بودند!، خود بخشی از مساله در بحران اخیر بود، سخنان و اطلاعاتی که نه تنها کمکی به بهود شرایط نکرد بلکه بر وخامت قضیه نیز افزود، از طرف دیگر عدم توانایی برای هماهنگ کردن دستگاه ها و تصمیم درست برای برقراری جریان عبور و مرود خود بخش دیگر مساله بود.

این برف به خوبی از عدم هماهنگی دستگاه ها، ناتوانی مدیران در اخذ تصمیمات درست و عدم اطلاع رسانی دقیق، صحیح و سریع به مردم پرده برداشت.

قطعاً تقدیر و تشکر نهایی را مردم می دهند، آنطور که نظرات مردم در رسانه ها و البته فضای حقیقی جامعه منتشر شد، تقریباً هیچ رضایتی از دستگاه های متولی بحران به ویژه مدیریت بحران در استان کهگیلویه و بویراحمد نبود.

به گزارش بویرنیوز، این دست تقدیرهای سفارشی، نخ نما شده است و هیچ اثر خوشایندی هم در جامعه ندارد، قطعاً این مساله را همه باور داریم که مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید…

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297876
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پوریا گفت:

    با این اوصاف جا داره ماهم از مدیریت بحران تقدیر کنیم!!!
    بخاطر عدم اطلاع رسانی عالی و گیر افتادن ملت توی برف و کولاک تقدیر نامه میدیم بهشون
    بخاطر عدم خدمات رسانی بخصوص در بحث مدیریت بحران شهر یاسوج باز هم تقدیر نامه میدیم بهشون
    و در پایان بخاطر تقدیر نامه آی که بهشون ارزانی شده بازم تقدیر نامه میدیم بهشون
    باشد که با چسباندن این تقدیرنامه ها به دیوار حافظشون،با گاهی نگاه انداختن به اونها حداقل یادشون بیاد ناتوانیشون و یه تلنگر بخورن.
    اگه بخورن…

  2. سمیرا گفت:

    وقتی آقای محمدی تبار و که نمی دونه بحران یعنی چی و می زارن مدیر بحران استان نتیجه ش این میشه که با ۱۵سانت برف یه شهر با هزار تا مشکل روبرو میشه و میره تو کما…مسولین ما رو ببین..ای خداااااا

  3. خدا گفت:

    برای کسی که این متن تقدیر را نوشته جای تاسف داره.ضعیف ترین مدیر محمدی تبار بوده

  4. ناشناس گفت:

    اصلا این آقا در حد و قد و قواره مدیری نیست استاندار عزیز

  5. محمدی گفت:

    الحسود لایسود..درود بر اداره بحران و مهندس محمدی تبار پرتلاش.واقعا روز ترافیک بدشانسی و یکی شدن برگشت تعطیلات و بارش رحمت الهی و عدم همکاری راهنمایی و رانندگی موجب نارضایتی ها از شما شد.قاضی اصلی فقط خداست. پس ناعادلانه قضاوت نکنید.

  6. کاف گفت:

    درود بر مهندس محمدی تبار و نیروهای زحمت کش و پرتلاش اداره بحران.با تشکر از لطفتون.

  7. سعید گفت:

    دقیقا چند وقتی بود که پست های اینستا ایشون و البته خبرهای مرتبط با مدیریت بحران کاملا تصنعی و نوعی بزرگنمایی در خدمات و وظایفشون بود و متاسفانه فکر من تا جایی رفت که حتی به بویرنیوز عزیز هم شک کنم ولی امروز یه خبر پاک و درست در حد رسالت یک خبرنگار و خبرگزاری منتشر کرد تا کم کم شروع کنیم در این فضای کوچک استان دست مدیران نالایق رو از این استان قطع کنیم.ممنون از شما

دیدگاه شما