یکشنبه 28 بهمن 1397 - 15:54

پاسخ قاطع دکتر وکیلی به ادعای عجیب تاجگردون/+عکس

گروه سیاسی-آقای تاجگرون خود نیک می‌داند دلیل مخالفت با لایحه،ناشی از شیوه بودجه نویسی‌‌است که ایشان هم در آن نقش مهمی داشتندو نتیجه آن هم روی سفره مردم هویدا شده است!

غلامرضا تاجگردون در اینستاگرام خود با انتقاد از برخی نمایندگان از جمله محمد علی وکیلی، دلیل مخالفت ها با تصویب کلیات لایحه بودجه را درک نکردن شرایط مردم و دولت دانست.

غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت و رئیس کمیسیون تلفیق مجلس نوشت:

امروز بعد از ساعتها جلسه غير علني و علني در صحن علني كليات بودجه به تصويب رسيد. جالب بود افراد شاخص دو جناح مخالف جدي بودجه بودند و به نظرم بيشتر بحثشان سياسي بود. كريمي قدوسي. محمودصادقي. كواكبيان. حاج بابايي. وكيلي. حاجي دليگاني و اين نوع افراد مخالف جدي بودند. ما هم يك بحث جدي داشتيم. بودجه جاي دعواي سياسي نيست.

بحث منافع مردم و معيشت مردم است و نبايد گذاشت در شرايطي كه دشمنان دوست دارند ما معطل موضوعات حاشيه اي بشويم به اين بازي تن بدهيم و خوشبختانه اكثريت مجلس راي مثبت به كليات بودجه دادند .

اظهاراتی عجیب که بی پاسخ نماند

این اظهارات وقتی عجیب تر میشد که بدانیم همین هفته گذشته بود، محمد علی وکیلی در صحن علنی مجلس با دفاع جانانه از مردم، خواستار توجه بیشتر به معیشت و اوضاع اقتصادی مردم شده بود.(نطق اصلاح طلبانه وکیلی در مجلس با تشویق نمایندگان روبرو شد + متن)

از طرفی همه دکتر وکیلی نماینده امید تهران را سخنگوی دولت می دانند و البته او را منتقد هم میدانند که هرجایی لازم بوده برای مردم و خواست عمومی در مقابل دولت قد علم کرده است و باور اینکه وکیلی علیه مردم و دولت و در اقدامی سیاسی به مخالفت با لایحه بودجه عمل کرده، چندان قابل باور نبوده است.

به گزارش بویرنیوز، حالا اما محمد علی وکیلی خود صراحتاً به سخنان تاجگردون واکنش نشان داده و در توئیت قابل تأمل خود آورده است:

آقای تاجگرون خود نیک می‌داند دلیل مخالفت با لایحه،ناشی از شیوه بودجه نویسی‌‌است که ایشان هم در آن نقش مهمی داشتندو نتیجه آن هم روی سفره مردم هویدا شده است!

برچسب سیاسی به مخالفین،شیوه جوانمردانه‌ای برای دفاع نیست.

کارشناسان منصف در خصوص میزان حقوق ملت در اين لایحه قضاوت خواهند كرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297741
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    ای دنا تو شاهد باش که تاجگردون لا… گری بیش نیست👌☹
    یکی نیست به تاجگردون بگه بابا دیگه همه تو رو شناختن.یه حرکت جدید تر بزن

  2. پایدار گفت:

    دکتر وکیلی انسان شریف و فرهیخته ایست حیف است که بخواهد شان و جایگاه خود را در قبال حرف های پوچ و توخالی چهره تمام ریای تاجگردون پایین بیاورد. اعتقاد من اینست که وکیلی با آنکه نماینده تهران است بیشتر از امثال تاجگردون برای جوانان استان زحمت کشیده است.

  3. بابك حاتمي گفت:

    دكتر وكيلي يك جناح دارد و بارها در خصوص جناح خود واكنش منطقي نشان داد و بارها در مقابل امثال هدايت خواه به مذاكره در حضور دانشجويان لب به سخن گشود .
    اما تاج گردون باور اين مثال هست و ميش ايگو بجك و گرگ ايگو بگه .
    اقاي دكتر تاج گردون نه شجاعت دارد قاطع در خصوص جايگاه و جناح خود بگويد نه شجاعت دارد دم اصولگريان را كنار بگذارد .
    حالا اومده نماينده چون دكتر وكيلي را خطاب خود قرار ميدهد بارها سراغ دكتر وكيلي را از مردم تهران گرفتم در حوزه انتخابيه خودش راضي هستن .
    اما دكتر تاج گردون شما با كدام رو اين گونه سخن ميگوئيد .
    همه احاد ملت الخصوص مردم كهگيلويه و بويراحمد در وزن هر دو شمال چقدر است .
    لطف با كملات بازي نكنيد چون رفيق شفيقتان اقاي هدايت خواه استاد بازي با ادبيات هست
    وسلام

  4. علی گفت:

    آقای تاجگردون دیگه بسه تا کی لاف زدن و دروغ گفتن

  5. ایرج گفت:

    سلام.اولا مجلس جای بحث و گفت و گو است .و باید خیلی بیشتر از این ها با هم بحث کنند.متاسفانه یکی از دلایلی که باعث شده در ایران گاها مشکلاتی پیش بیاید همین است که چون دکتر وکیلی اگر حرفی بزند و یا بحثی داشته باشد دکتر تاجگردون نباید روبروی ان جواب بدهد و یا بر عکس .چرا ؟ چون هم جناحی یا هم حزبی هستند .در صورتی که مجلس جای گفتمان و بحث و تبادل نظر است و باید با همدیگر بحث و گفتگو کنند و این موضوعی نیست که اینجوری مردم را احساساتی میکنید .شما رسانه اید اما رسانه جمهموری اسلامی و باید بانی وحدت باشید .اقای تاجگردون و وکیلی که باهم دعوا که نکرده اند و به همدیگر هم توهینی نکرده اند .نظرات همدیگر را اظهار نموده اند اینکه عمل زشتی نیست و باید با همدیگر بحث کنند.از شما رسانه محترم خواهشمنداست که تیتری که احساسات مردم را برانگیخته کند نزنید.با تشکر

  6. واقعیت گفت:

    تاجگردون فقط و فقط دنبال منافعش..
    در استان اصلاح طلب و در تهران اصولگراست..

  7. امیر گفت:

    بحث امروزوفردانیست اقای تاجگردوندمعلوم نیست که مردم راچه فرض کرده اخه ازروزی سکان بودجه نویسی بدست ایشون افتاده ملت بیچاره کشورفلج واوضاع روزبه روزخرابتر بعدانتظارداردامثال دکتروکیلی صادقی ونخبه های مجلس هم براش دست بزنند مردحسابی بسه دیگه دست ازاین خیمه شب بازیهات بردار اگرپرده افتادمعلوم مبشود که‌باچراغ سبزکجا این چندسال ملت ودولت رابیچاره کرده ای خدا پدردکتروکیلی وهمه کسانی که درمخالفت بابودجه روشنگری کردندبیامرزد هرکه هم سکوت کندخیانت کرده

  8. تاراز گفت:

    تاجگردون تابع فرصت است دیدگاه سیاسی خاصی ندارد جرات و جسارت هم ندارد

  9. یب گفت:

    درود بر وکیلی عزیز تاج گردون یک دروغگو است

  10. ناشناس گفت:

    اقای دکتر وکیلی ضمن پایبندی به جریان سیاسی خود اما در مقابل منافع عموم مروم اهل باج دهی وباج خواهی نیست اما اقای تاجگردون هرجا منافعش تامین میشود بدون چراغ راهنما وسریع تغییر مسیر میدهد وکلا جهت گیریش براساس منافعش میباشد

  11. گچساران گفت:

    آقایون خدا شاهده امروز تو گچساران مرغ گرفتم کیلویی پانزده هزار و چهارصد از مرغ فروشی گودرزی سر نبش اداره صنعت و معدن گچساران و دو روز پیش گوشت هم آن جا کیلویی هشتاد و پنج هزار تومان و ……. واقعا استاد وکیلی درست میگوید

  12. اشکان حاتمی گفت:

    خداوکیلی تاجگردون با این روباه بازیهات داری خودتو ازچشم ملت میندازی.آخه توقابل قیاس با دکتر وکیلی نیستی

  13. ناشناس گفت:

    درود بر وکیلی

دیدگاه شما