یکشنبه 28 بهمن 1397 - 8:16

آقای استاندار با این مدیران راه به جایی نمیبری/لزوم استقلال در انتخاب مدیران کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقریباً جلسه ای نیست که به مدیران گلایه و تندی نکند.

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی از زمان ورود به کهگیلویه و بویراحمد رویه تازه ای در ارتباط با مدیران در پیش گرفت، عصبانیت و تندی بخش عمده ای از این رفتار بود.

اگرچه این رویه توانست در نظم دادن به مدیران مؤثر بیفتد اما عملکرد آنها را چندان تکانی نداد، از همین رو است که هنوز هم رفتار تند استاندار و عدم رضایت او از مدیران را شاهدیم.

و اما ایراد کجاست:

مهم ترین چالش در انتخاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد، عدم استقلال دولت و شخص استاندار است، گواه این مدعا انتخاب های سیاسی و البته سفارشی در استان است.

کسی نمی تواند منکر این حقیقت باشد که بسیاری از مدیران استان به سفارش مستقیم نمایندگان به این مسندها رسیدند، البته دخالت ها در این سطح نمانده و انتخاب معاونت ها هم داستان خود را دارد.

انتخاب های جناحی، سیاسی و سفارشی قطعاً هر چقدر هم خوب باشد در وظایف، سیاست و سفارش را دخالت می دهد و این آغاز مسأله و اشکال است.

آقای استاندار، ظرفیت این مدیران همین است هر چقدر هم تندی به خرج دهید آنطور که دلتان میخواهد کار نمی کنند، تا روند گزینش مدیران اینچنین است توصیه می‌کنیم لااقل خودتان را کمتر عصبانی کنید، و حالا که نمایندگان و گروه های سیاسی اجازهاانتخاب های مستقل را نمی دهند‌ به قول معروف « کمتر عصبانی شوید برای پوستتان خوب نیست»!

در پرانتز باید بگوییم آنطور که از استانداری به گوش می‌رسد، استاندار دل خوشی از برخی مدیران ندارد، اگرچه مدیران در همین دوره منصوب شدند اما مورد تأیید دکتر احمدی نیستند و نمایندگان سدی در مقابل استاندار برای تغییر این مدیران ضعیف هستند.

به گزارش بویرنیوز، قطعاً مدیرانی هم هستند که عملکرد قابل قبولی دارند، اما انتظارها فراتر از اینهاست، مدیران باید با چانه زنی مدام دنبال خلق منابع و سوق دادن توجهات به استان باشند، تا از ره آورد آن، نور امیدی برای توسعه استان روشن شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297712
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    صابری استاندار بود و بس. مدیر بی نظم را تو جلسه راه نمیداد

  2. ناشناس گفت:

    سلام.متاسفانه چیزی که باعث فلج شدن این استان شده انتخاب سفارشی و طیفه ای مدیران از سوی نمایندگان هستش نماینده گان بشدت در انتخاب مدیران دخیل هستند و اصلا کار به کارامدی و سواد و دانش فرد انتخابی ندارند فقط بخاطر منافع شخصی و رابطه های فامیلی صرفا این کار صورت میگیرد.تا وقتی که استاندار نتوانداین رویه رو تغییر دهد و از نفوذ نمایندگان در این انتخاب ها بکاهد این مشکل از بین نخواهد رفت

  3. ناشناس گفت:

    نمونه بارز آن مدیر کل پست بانک استان هستش

  4. دیداری گفت:

    مدیر کل تامین اجتماعی هم توسط تاجگردون مدیر شد فقط چون همشهری ایشان بود

  5. بوراحمد گفت:

    سالی که نیکوست ازبهارش پیداست..نالایق مدیر پست .

  6. ناشناس گفت:

    لطفا این بار نظر بنده را انعکاس دهید اتفاقا وضعیت موجودنتیجه عملکرد شخص استاندار میباشد اولا تشرهایش فقط یک عمل نمایشی وبرای تبرئه خود میباشد است دوما شخص ایشان ومدیران هم استانیش کمترین حضور رادراستان دادند و تقسیم کرده اند بطوری که هفته ای بیش از دو یا سه روز در استان حضور ندارند سوما جرات برخورد با مدیران متخلف ومحکوم شده در دستگاه قضایی که جرم انها حیف ومیل اموال عمومی تبعیض واستخدام غیره قانونی است اما از طرف نمایندگان حمایت میشوند را ندارد

  7. بدبختی گفت:

    بخدا استاندار آقای تاجگردون میباشد زیاد حرص نخورید

دیدگاه شما