جمعه 26 بهمن 1397 - 23:47

افتتاح چند طرح عمرانی در بویراحمد و دنا/خوشحالی زارعی از ادامه کار

بویرنیوز- شهرستان های بویراحمد و دنا امروز شاهد افتتاح چند طرح عمرانی بود.

افتتاح طرح هادی در روستای حسین خانی کاکان/زارعی : خوشحالم که این روند را ادامه می دهم

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: منطقه کاکان یکی از مناطق بسیار مستعد از نظر گردشگری، کشاورزی و باغداری است.

غلام محمد زارعی در ادامه بیان کرد: امیداورم که اجرای طرح ها که نقش بسیار مهمی در زیباسازی، توسعه ظرفیت ها و افزایش گردشگری در این مناطق که به عنوان یک منابع درآمدی در روستاها است را بتوانیم توسعه دهیم تا زمینه اشتغال و تولید در کنار فعالیت های باغی و کشاورزی برای مردم فراهم شود.

زارعی با بیان ایتکه شهرستان بویراحمد بیش از ۸۰۰ روستا دارد تاکید کرد: به دلیل وضعیت آب و هوایی و موقعیت طبیعی خوشبختانه روستاها از نشاط، تلاش و زندگی خوب برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که هرگونه سرمایه گذاری در این روستاها علاوه بر اینکه زمینه رفاه و آرامش بیشتر را فراهم خواهد کرد به نوعی زندگی را برای مردم بانشاط تر خواهد کرد.

نماینده بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: به همین جهت در سال های اخیر به این موضوع در حوزه عمرانی و زیرساختی، مخصوصا در حوزه بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاها شده است.

غلام محمد زارعی اظهار کرد: خشنود هستم که این روند را ادامه می‌دهیم امیدوارم که سفر جناب آقای مهندس شاملو موجب شود که اولویت هایی که در روستاها وجود دارد و نیازمند توجه بنیادمسکن است از حیث تامین منابع مورد نیاز برای بهسازی، آسفالت و اجرای طرح های مختلف بتوانیم از برکات سفر آقای مهندس شاملو بهره‌مند شویم.

کتابخانه لوداب افتتاح شد

غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی ملت ایران گفت: پیشرفت و توسعه فرهنگی در کشور علیرغم توطئه دشمنان ادامه دارد و در این ایام مبارک شاهد پروژه های فرهنگی مهمی در سطح کشور بودیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در ادامه ضمن تمجید از فرهنگ غنی مردم لوداب عنوان کرد : مردم این منطقه از دیرباز سرشار از فهنگ و تمدن بودند و شاهنامه خوانی از قدیم الایام در این حوزه رواج داشت .

زارعی در ادامه با تقدیر از سرپرست کتابخانه های عمومی استان ابراز داشت: با پی گیری های بعمل آمده و تلاش های سرپرست کتابخانه های استان کتابخانه ای که بعد از کلنگ زنی رها شده بود الان به بهره برداری رسیده است .

زارعی افزود: تلاشهای فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ستودنی است و در این استان که قبل از انقلاب ۲ کتابخانه عمومی داشت و اکنون ۶۷ باب کتابخانه های عمومی فعال در شهرها و روستاهای این استان، دلیلی یر این ادعاست و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

نماینده مردم گفت : با تلاش عزیزان کتابخانه فارابی لوداب سال گذشته مقام درخور توجهی در بین کتابخانه های کشور کسب نموده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297666
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر حاج زارعی

  2. بویراحمد سرافراز گفت:

    زحمات حاج حسین جنتی مدیرکل عزیز بنیاد مسکن استان در دهستان کاکان فراموش ناشدنی است و مردم کاکان بطورحتم این زحمات را فراموش نمی کنند.

دیدگاه شما