جمعه 26 بهمن 1397 - 23:33

بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد فعال تر از هر زمان/تقدیر نمایندگان و مسئولان استانی و کشوری/+عکس

در هفته های اخیر طرح های هادی، پارک ها و زیرساخت های روستایی در کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد مسکن استان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته های اخیر شاهد کلنگ زنی و افتتاحیه های طرح های توسعه ای روستایی زیادی در استان بود.

شتاب اقدامات بنیاد مسکن در ماه های اخیر توسط حسین جنتی؛ مدیرکل این سازمان، موجب قدردانی مدیران کشوری این سازمان، نمایندگان استان، مسئولان و مرذم شد.

طرح هادی و پارک روستایی حسین خانی کاکان

مدیرکل بنیادمسکن استان در ارتباط با این طرح گفت : کلنگ طرح هادی و پارک روستایی حسین خانی کاکان در سال ۹۴ به زمین زده شد و هم اکنون به بهره برداری رسید .

حسین جنتی محل تامین اعتبار این پروژه را از محل اعتبارات ملی و توازن منطقه ای اعلام کرد و افزود: از این طرح ۵۷ خانواده در قالب ۳۵۰ نفر جمعیت استفاده خواهند کرد .

بهره برداری از طرح هادی روستای رودبال گچساران

طرح هادی روستای رودبال با اعتباری بیش از 9 میلیارد ریال بوده که چهار هزار و 500 متر مربع در این روستا ساماندهی فضا از جمله سنگ فرش انجام شده است.

افتتاح طرح هادی روستای الگن چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح هادی در بیش از ۱۰۰ روستا در سال ۹۷در استان اجرا شد.

حسین جنتی گفت: روستای الگن دارای ۹۳ خانوار و جمعیت آن ۳۶۶ نفر است  و برای اجرای طرح هادی انی بخش قریب به 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۰ طرح در بخش عمران روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام است.

به گزارش بویرنیوز، به زودی تغییر در نحوه خدمات رسانی بنیاد مسکن با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع گلایه مندی مردم از نحوه پاسخگویی و اقدامات برخی واحدهای این سازمان با روشی مدرن رونمایی خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297657
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زهرا گفت:

    واقعا بسیار انسان سخت کوش و پر تلاشی برای این استان هستن
    انشاءالله همیشه موفق و سربلند باشند

  2. مجتهدی گفت:

    باسلام:حاج حسین جنتی میرکل بناد مسکن نیروی ارزشی وجوان وپای کار است خداوند برتوفیقاتش بیفزاید انشاء الله

  3. همشهری گفت:

    اگر بنیاد مسکن فعاله وهم تبلیغات تشریفاتی نیست پس یک پروژه ناچیزی که در یاسوج آخر ارم 4 را تکمیلش کنه بعد از چند سال…..؟

دیدگاه شما