جمعه 26 بهمن 1397 - 22:36

تحصن تعدادی از دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد علیه FATF + تصاویر

ما دانشجویان بانگ اذان سر می‌دهیم که الله اکبر- الله اکبر از جهل و نیرنگ دشمنان که قصد دارند با لوایح پالرمو چک سفید امضایی را بپذیریم که تمام دارایی‌هایمان را به غارت می‌برد.

الله‌اکبر از غفلتی که برخی مسوؤلان کشور را فرا گرفته/غارت کشور با لوایح پالرمو

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت بسیج دانشجویی دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به معاهده FATF  در مسجد حضرت اباالفضل (ع) واقع در گلستان 5 شهر یاسوج اجتماع کرده و بیانیه خود را خطاب به مسئولان کشوری قرائت کردند، در این بیانیه آمده است: برادران و خواهران انقلابی، حتما این جمله از شهید بهشتی را بارها شنیده‌اید که فرمود: دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود  بر همین مبنا ما دانشجویان امروز در خانه خدا جمع شده‌ایم که بانگ اذان‌مان را طنین انداز کنیم تا امت برای ادای تکلیف واجبش بیدار شود.

ما دانشجویان بانگ اذان سر می‌دهیم که الله اکبر- الله اکبر از جهل و نیرنگ دشمنان که قصد دارند با لوایح پالرمو چک سفید امضایی را بپذیریم که تمام دارایی‌هایمان را به غارت می‌برد.

الله اکبر از حریص بودن آنها که می‌خواهند با ظاهر عدم تامین منابع مالی ترورسیم ها به قلب بانکی کشور نفوذ کنند و الله اکبر از غفلتی که برخی از مسئولان حکومت را فرا گرفته و کمین وزارت خزانه داری آمریکا و هم پیمانان خونخوارش را نمی‌بینند.

ما دانشجویان امروز فریاد اشهد ان لا اله الا الله بر سر مسؤولان بلند می کنیم که چگونه شهادت می دهید به یگانگی خدا اما لایحه‌های تدوین شده از سوی شیاطین و مستکبرین را می‌خواهید بپذیرید.

در حالی که از عواقب آن آگاهید و می‌خواهید راه را برای نفوذ دشمنان به اقتصاد باز کنید. عواقبی همچون تروریست اعلام کردن مدافعان امنیت کشور، قرار دادن ایران تا ابد در لیست سیاه، خود تحریمی اقتصادی، سیاسی و امنیتی، شفافیت اطلاعات اقتصادی و فاش شدن راه‌های دور زدن تحریم و صد البته کورتر شدن گره های اقتصادی کشور و می‌خواهید به معاهده‌ای بپیوندیم تا عناصر جنایتکاری که نزدیک به 40 نفر از پاسداران را به شهادت رساندند ، تروریست لقب نگیرند و ارگان هایی همچون وزارت اطلاعات و سپاه قدس به عنوان تروریست در داخل کشور تحریم شوند.

ما امروز با اذان خود هشدار می‌دهیم اشهد ان محمد رسول الله که ای دولتمردان بیدار شوید و این سخن امام خمینی (ره) را بشنوید که فرمود: ” خیال نکنید که روابط ما با آمریکا و شوروی و اینها یک چیزی هست که برای ما یک صلاحی دارد این مثل رابطه بره با گرگ است. رابطه بره با گرگ رابطه صلاح مندی برای بره نیست، اینها می‌خواهند از ما بدوشند ، اینها نمی خواهند به ما چیزی بدهند.

متاسفانه ناآگاهی، مسئولان ارشد دولتی و سیاست خارجه را فراگرفته و دام بزرگ دشمنان مردم را نمی بینند از تاریخ که عبرت نگرفته‌اند هیچ، حتی از تجربه تلخ برجام و بدعهدی امریکایی‌ها و اروپایی ها هم کمتر سرمشقی نگرفته اند.

گویی در نظر آنها برای عبور از تحریم های بانکی باید از عناصر حافظ امنیت و پیشرفت کشور عبور کنیم.

ما امروز بانگ می زنیم اشهد ان علی ولی الله که ای نمایندگان مجلس بیدار شوید و بشنوید این سخن رهبری را که فرمود این معاهدات ابتدا در اتاق های فکر قدرت های بزرگ و برای تامین منافع و مصالح آنها پخت و پز می شود و سپس با پیوستن دولت های همسو یا دنباله رو شکل به ظاهر بین المللی می گیرد.

مجلس شورای اسلامی باید مستقلا در موضوعاتی مانند مبارزه با تروریسم یا مبارزه با پولشویی قانون گذاری کند” آخر کدام عقل سلیم می پذیرد که در جنگ اقتصادی، شفافیت دلار به دلاری که وارد مملکت می شود برای دشمنان مان ایجاد کنیم!! این شفافیت مانند این است که در جنگ نظامی تعداد ادوات و نفرات خود را برای دشمن شفاف و روشن کنیم.

و اما ای مردم ندای حی علی الصلاه و حی علی الفلاح ما دانشجویان را بشنوید…البته که در این چهل سال نشان دادید همیشه در صحنه هستید. اما این بار عده ای از منتخبان شما همانطور که در قضیه برجام می گفتند هر روز تاخیر، چند صد میلیون به اقتصاد ضرر می رساند و فریب آمریکایی ها و اروپایی ها را خوردند امروز هم می گویند در صورت عدم پیوستن به معاهده fatf ضرر جبران ناپذیری به کشور وارد می شود، فقط با این تفاوت که در برجام می گفتند امضای آمریکایی ها تضمین است ولی الان می گویند که ما تضمین نمی دهیم که با تصویب کردن این لوایح مشکلات اقتصادی و ارزی حل شود.

و اما ای اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام صدای اذان ما دانشجویان را بشنوید که می گوییم حی علی خیر العمل بشتابید به سمت بهترین عمل که رد لوایح استعماری پالرمو و fatf است.

امروز در گام دوم حرکت ریشه دار انقلاب اسلامی به سمت آرمان های بی بدیلش نیاز است تا مجمعی انقلابی و مقتدر جهت نیل به این آرمان ها سر کار باشد و وعده های پوشالی کشورهای گرگ صفت غربی را زیر پا بگذارد و به خود جرات داده و با اعتماد کامل به خدا و  تکیه بر همت این مردم زیر بار ذلت و حقارت پذیرش این لوایح نرود
و مطالبه ی دوم ما هم این است که آرا اعضای مجمع در روز بررسی این لوایح شفاف شود تا خائنین و خادمین ملت مشخص گردند.

و اما الله اکبر، ما برای دشمنان دندان تیز کرده انقلاب این احمق‌های درجه یک و این خائنین و خود فروختگان داخلی است که بدانند دیگر زمان قلدر مابی های جاهلانه شان به سر آمده و آینده متعلق به انقلاب و مردم ایران می باشد و صد البته که زوال شما بسیار نزدیک است.

در پایان ما با نجوای لا اله الا الله خدای متعال را شاهد می گیریم که امروز طبق گفته ی شهید بزرگوارمان موذن بودیم تا آنهایی که خواب هستند بیدار شوند و آنهایی که خودشان را به خواب زدند رسوا گردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297654
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شما بگو علی گفت:

    چرا مردم عادی حق اعتراض و تجمع ندارند

  2. سجاد گفت:

    خدایی چندتاش میدونن پالرمو یعنی چی یا اف ای تی اف مخفف چیه

  3. ناشناس گفت:

    میگن ۲۰۰۰گوسفند خریدن اما تو فرودگاه ۱۰۷۳ تحویل گرفتن اون بقیه اش کجاست خدا میدونه. علی بکت اله

  4. ناشناس گفت:

    امان از جهل و نادانی

    امام علی ( ع )فرمودند
    بزرگترین دشمن انسان جهل و نادانی است

  5. شهروند گفت:

    از خاشقچی چه خبر

  6. 564 گفت:

    عجب روشنفکرایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. دنا اورمزد گفت:

    خداییش بیشترشون حتی معنی این کلمات را هم نمی دانند کاش زمانی که احمدی نژاد کشور را نابود میکرد کفن پوشان حرفه ای از این ….اجرا میکردند

  8. ناشناس گفت:

    آخ وبخت عسکر با این روشنفکرها

  9. بویراحمد سرافراز گفت:

    کاش از آن بزرگوار پرسیده شود قرارداد ترکمانچای مابین چه کشورهایی بود؟

دیدگاه شما