جمعه 26 بهمن 1397 - 21:43

آبروریزی برای کهگیلویه و بویراحمد/زد و خورد شدید در بازی هندبال در دهدشت(+فیلم)

دیدار دو تیم فراز بام دهدشت و زاگرس اسلام آباد با حواشی زیادی همراه بود و موجب آبرو ریزی برای ورزش و مردم کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش بویرنیوز، این بازی از ابتدا با برخی تنش ها شروع شد سرانجام و در حالیکه تیم دهدشت برنده بازی شد با ورود حدود 200 تماشاگر به زمین مسابقه وارد فاز تازه ای شد و صحنه ای شرم آور خلق شد!

تماشاگران تیم دهدشت با ورود به زمین مسابقه حسابی از خجالت بازیکنان تیم حریف در آمدند و آنچنان زد و خوردها شدید شد که یک نفر از بازیکنان تیم حریف بیهوش شد و چند نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

اگر تیم ها و مسئولان هیئت ها نمی توانند تماشاگران را کنترل کنند نباید اجازه برگزاری بازی با حضور تماشاگران داده شود و یا اینکه این دست افراد را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

این دست اقدامات به وجهه کل مردم کهگیلویه و بویراحمد ضربه می زند، اقدامات چند فرد تماشاگر نما قطعاً به پای تمام مردم استان و لر زبانان نوشته می شود، خواست جمعی برخورد با این دست اقدامات زشت و زننده است تا خدای ناکرده شاهد چنین موضوعاتی در آینده نباشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297615
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رامین گفت:

    به حال این مردم باید تاسف خورد .

  2. شما بگو علی گفت:

    آخ وه بخت عسکر

  3. میلاد گفت:

    جونم،عجب بزن بزنی بی

  4. کهگلویه بزرگ گفت:

    سلام مادفاع نمیکنیم از این کار ولی شما نویسنده زمانی که توی اسلام آباد غرب تماشاگرای کرمانشاهی به بازیکنان دهدشتی فحاشی ناموسی کردن وبا چاقو یکی از بازیکنان روزدن دفاع وحمله شما اینجور بود وقتی که توکرمانشاه افتخار میکنن به کارشون بایدم تقاص پس بدن …شما یه بار ببینید کجا تماشاگرای دهدشتی با تمام تیمها چه برخورد خوبی داشتن بدون 1 فحش وناسزا حتی درموقع باخت تیمشون …دروازبان تیم کرمانشاهی بهتماشاگرا فحش ناموس داد اگه اون ناموس نداره ما لرها دهدشت داریم من اونجا نبودم وگرنه نمیزاشتمش بازبون بره تا دیگه فحاشی نکنه ….

  5. مهدی گفت:

    واقعا جای تاسف داره

  6. ناشناس گفت:

    جای ناسف داره

  7. ناشناس گفت:

    امان از بی فرهنگی و وحشیگیری

  8. ناشناس گفت:

    عقل که نبوجون در عذابه

  9. ناشناس گفت:

    ازماست که برماست متاسفانه همیشه همین فرهنگهای معیوب وغلط راداشته ایم وداریم وتاازنظرانسانی وعقلی درست نشویم هیچ پیشرفتی درهیچ جایی نخواهیم داشت حالابازی که براش زحمت میکشیدیم وبرده بودیم راحت امتیازاتش راازدست خواهیم داد ومحروم خواهیم شد آبروریزی هم کرده ایم

  10. ناشناس گفت:

    آغا اگر فش دادنه حقشون بی

دیدگاه شما