چاپ این برگه

قابل توجه مشترکان کهگیلویه و بویراحمد که دچار خسارت ناشی از نوسانات برق شدند/خاموشی ها کمتر می شود

امسال با وجود بارش های خوب به نظر می رسد تابستان کمتر با پدیده خاموشی های برنامه ریزی شده روبرو باشیم.

داوود راهزادی در کافه خبر بویرنیوز، از بیمه شدن مشترکان برق در استان خبر داد و اظهار داشت: در زمینه خسارات لوازم برقی که در نوسانات برق بوجود می آید خوشبختانه ما شاهد کمترین اتفاقات در این زمینه هستیم اما در حال حاضر با اضافه کردن مبلغ بسیار ناچیزی در فیش های برق خسارت احتمالی این نوسانات را بیمه پرداخت می کند.

مدیرعامل شرکت برق استان گفت: اگر خرابی و سوختگی دستگاه های برقی مردم ناشی از نوسانات برق باشد، با تایید کارشناس مبالغی برای جبران حادثه تخصیص داده می شود.

راهزادی به خاموشی های سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با توجه به افت شدید بارش ها و به تبع آن افت آب سدها، تولید برق هم تبا اختلال مواجه شد که امسال بحمدالله با شرایط بارش ها امیدواریم خاموشی های گسترده و برنامه ریزی شده نداشته باشیم.

وی به وسعت خدمات شرکت برق در استان پرداخت و افزود:در حال حاضر تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار ما در استان و در کشور از نعمت برق بهره مند هستند و این در حالی بود که تعداد روستاهای برق دار ما قبل از انقلاب تقریبا به ۳۰ روستا نمی رسید.

مدیرعامل شرکت برق گفت: در راستای توسعه استان، برق که مهم ترین زیرساخت هر صنعت و اشتغالی است را در اختیار متولیان قرار دادیم و دستور ویژه برای همکاری با همه بخش های تولید، کشاوزی و اشتغال را داده ایم، کما اینکه تا الان حتی فراتر از تعهدات برای خدمت بیشتر به مردم و کمک به فرایند توسعه استان گام برداشتیم.