پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 9:03

جزئیاتی از حادثه تروریستی زاهدان/اعلام ۳ روز عزای عمومی

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ تکمیلی تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش- زاهدان را ۲۷ تن و مجروحان را ۱۳ تن اعلام کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه تکمیلی به ارائه جزئیاتی از  جنایت کور تروریستی علیه اتوبوس حامل رزمندگان  غیور اسلام در جاده خاش- زاهدان  پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

در اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان غیور و حافظین امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی توصیف و تصریح شده است: این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی  و آرامش و آسایش مردم راسخ و استوار تر می نماید.

در پی حادثه تروریستی حمله تروریستی به اتوبوس حامل کارکنان سپاه که در محور خاش به زاهدان رخ داد و منجر به شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران شد،‌ احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم کردن این حادثه کور و تسلیت به خانواده معزز شهدا، از فردا به مدت سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297593
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. Saeed گفت:

    خدا شهدای عزیزمان را رحمت کنه و به خانواده هایشان صبر عنایت کنه . تروریستها باید بدانند مردم ایران عزیز ما با این کار نه تنها دین و ایمانشان سست نمی شود بلکه محکم و راسختر در برابر دشمنان اسلام می ایستند و مطمن باشند سزای این کارشان را خواهند دید .

  2. رسول گفت:

    عرض تسلیت به ملت شهید پرور ایران .ماملت ایران ازسپاه پاسداران میخواهیم باغرش موشکهای خود بر سر تروریستهای دست پرورده اسرائیل غاصب درخاک پاکستان برای همیشه جنوب شرق را از شر این حیوان های درنده نجات دهد.چندین سال هست که این داستان ترور دراین منطقه وجود دارد چقدر جوان چقدر انسان باارزش باید کشته شوند .دیگر صبر ومماشات بسه

  3. خواجه بافره گفت:

    خدا نابودشان کنه اینها و خانواده هاشون چه گناهی دارند

دیدگاه شما