چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 10:13

محمدی‌تبار: از مردم عذرخواهی می‌کنم

به گزارش بویرنیوز، وحید محمدی‌تبار گفت: بعد از چند سال خشکسالی و کم بارشی، به لطف خداوند برف و باران‌های بسیار خوبی در استان  نازل شد و فضای پر نشاط و سرسبزی را در مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس ایجاد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مسافرت‌ها در نتیجه تعطیلات دهه فجر اشاره و بیان کرد: از همه افرادی که شب و روز گذشته در جاده های مواصلاتی استان اذیت شدند و سختی دیدند رسما به عنوان یک مسئول عذرخواهی می‌کنم و از همه افرادی که در فضای مجازی نقد و تندی کردند هم تشکر می‌کنم.

وی به چند نکته مهم اشاره کرد و گفت: اداره‌کل مدیریت بحران پس از دریافت اخطاریه‌های هواشناسی مکاتبات و هشدارهای لازم را انجام داد و دقیقا در چند مورد مصاحبه و اعلام عمومی وضعیت جاده ها را هشدار داده و کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان بخصوص راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از شب قبل از خود مدیر کل تا نیروهای خدماتی در مسیرهای مختلف استان کشیک بوده‌اند.مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر ، پلیس راه ، فرمانداری ، بخشداری ها و … نیز به همین شکل بودند.

محمدی‌تبار عنوان کرد: بیش از ۱۳ ساعت مکالمه اینجانب در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با واحد های عملیاتی و امداد و نجات و پاسخگویی مستقیم تمام تماس‌های ورودی مردم  ثبت است.

این مسوول ادامه داد: دیروز بعلت شدت برف و باران در تمامی محورها مشکل داشتیم بیش از ۷۰ مورد عملیات نجات جان افراد مانده در برف (بدون محور بابامیدان – یاسوج )در محورهای مختلف ورودی و خروجی مرکز استان  داشتیم.

محمدی‌تبار بیان کرد: از ساعت ۱۴ مسیر جاده بابامیدان به یاسوج یک طرفه اعلام شد و تمامی امکانات و ظرفیت‌های ممکن در محورهای مختلف استان مشغول خدمت بودند و حتی از ساعت ۸ و نیم شب فرماندهی ارشد سپاه فتح استان شخصا به میدان آمده و به کمک مردم و نیروهای مدیریت بحران اهتمام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون محترم هماهنگی امور عمرانی خود شخصا مدیریت کار را کنترل و پای کار بود و بیشتر مدیران و مسئولین  و حتی خود بنده تا ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه بامداد در مسیر تونل ها و جاده های درگیر بوده و چه سختی ها که ندیدیم.

محمدی‌تبار افزود: واقعیت این است که حدود ۸ هزار و ۶۰۰ خودرو در ورودی شهر یاسوج و ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در مسیر خروجی یاسوج ،طی ساعات بارش برف و باران (دیروز عصر و دیشب) ثبت الکترونیکی شده است یعنی اگر هیچ برف و بارانی هم نبود باز مشکلات بیشتری در محور بابامیدان به یاسوج و بلعکس داشتیم، اما در پایان قطعا حق با مردم است و مستحق بهترین خدمات اما ما کوتاهی نکردیم و بی‌تفاوت نبودیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297539
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهندس گفت:

    وقتی مسئولیتها بر اساس رابطه باشه نه لیاقت و توانایی وتجربه باید هم این مشکلات برای مردم به وجود بیاد آقای محمدی تبار اول مدیریت بحران تعریف کنه بعد بشه مدیر کل بحران

  2. محمد گفت:

    مدیریت بحران استان همیشه خودش دارای بحرانه …عذرخواهی دیگه فایده نداره چون مدیریتی نیست در استان

دیدگاه شما