آیا عسل بدیعی خودکشی کرده است؟

در حالی که عسل بدیعی بازیگر زن سینما از روز گذشته به کما رفته است هنوز مشخص نیست که عامل اصلی این مرگ مغزی چیست؟ خانواده بدیعی از این مساله سخن گفته اند که مسمومیت عامل اصلی مرگ مغزی عسل بدیعی بوده است اما شایعات حکایت از آن دارند که گویا یک ضربه روحی مهلک عامل این وضعیت بوده است.

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

به گزارش بویرنیوز، در حالی که عسل بدیعی بازیگر زن سینما از روز گذشته به کما رفته است هنوز مشخص نیست که عامل اصلی این مرگ مغزی چیست؟ خانواده بدیعی از این مساله سخن گفته اند که مسمومیت عامل اصلی مرگ مغزی عسل بدیعی بوده است اما شایعات حکایت از آن دارند که گویا یک ضربه روحی مهلک عامل این وضعیت بوده است.

مسمومیت دارویی شدید عامل اصلی مرگ مغزی بدیعی عنوان شده و این در حالی است که برخی احتمال خودکشی این بازیگر را داده اند به این معنا که وی قصد داشته با مصرف تعداد بالایی قرص دیازپام خود را به دیار باقی بفرستد! دلیل این عمل بدیعی هم قرارگیری در یک وضعیت روحی تکان دهنده بوده است.

عسل بدیعی که همسر سابق فریبرز عرب نیا بازیگر نه چندان خوش خُلق ایرانی است، به واسطه کیانوش عیاری وارد سینما شده و با بازی در «بودن یا نبودن» عیاری و ایفای نقش دختری به نام «آنیک» که نیاز به پیوند قلب دارد، تواناییهای بازیگری خود را نشان داد. بدیعی طی سالهای اخیر فعالیت سینمایی چندانی نداشته است و آخرین فیلم سینمایی نسبتا مطرحش «شمعی در باد» پوران درخشنده بود.

منبع : شبکه ایران

در همین زمینه از بویرنیوز بخوانید:

درس بزرگی که “عسل بدیعی” به ما داد (ادامه…)

علت مرگ “عسـل بدیعی” مشخص شد (ادامه…)

درخواست رضا داودنژاد در پی درگذشت عسـل بدیعی (ادامه…)

کلیپ خاطره انگیز از عـسل بدیعی+فیلم (ادامه…)

زمان برگزاری مراسم خاکسپاری عـسل بدیعی (ادامه…)

زندگینامه: عسـل بدیعی (۱۳۵۶ -) (ادامه…)

آیا عـسل بدیعی خودکشی کرده است؟ (ادامه…)

اشک های عـسل بدیعی + عکس (ادامه…)

تصاویر و عکس های عـسل بدیعی (ادامه…)

آخرین نوشته صفحه مجازی عـسل بدیعی چه بود؟ (ادامه…)

آخرین حضور عسل بدیعی در انتخابات + تصاویر (ادامه…)

بازیگر مطرح زن ایرانی چگونه به کما رفت؟+ عکس (ادامه…)

نظر امین زندگانی همبازی “عسل بدیعی” در مورد اقدام عسل بدیعی (ادامه…)

واکنش ماهایا پطروسیان به فوت عسل بدیعی (ادامه…)

پشت صحنه سریال “ششمین نفر” با بازی عسل بدیعی +تصاویر (ادامه…)

عسل بدیعی چگونه قربانی خبرسازی‌ها شد؟ (ادامه…)

عسل بدیعی در نقش‌های مختلف +تصاویر (ادامه…)

مجله بویر نیوز (ورود به مجله)

همیشه داغترین اخبار را از بویر نیوز دنبال کنید…

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com

نظرات بينندگان / ۲۹۵ نظر

  1. یاسین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
    Thumb up 117 Thumb down 14
    زشته والا بنده خدا فوت کرده شما هم واسه جذب 4 تا بازدیدکننده بیشتر هر چیزی رو منتشر نکنید خودکشی کجا بود؛ چرا الکی جو میدین خجالت هم خوب چیزی

    + پاسخ

    لینا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۴۱ ب.ظ:

    آره والا .  عسل فامیل مایه من می دونم.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶ ق.ظ:

    بیمارستان لقمان فقط و فقط مخصوص بیمارانی است که دست به خود کشی میزنند.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۰۷ ق.ظ:

    نه بابا، از اون حرفا زدی ها

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۲:۴۸ ق.ظ:

    جدی؟ پس الکی اسمش رو گذاشتن بیمارستان تخصصی مسمومین… برو اعتراض کن اسمش و عوض کنن که یه موقع اشتباهی ادمای دیگه رو نبرن اونجا باعث بدنامی بشه…

    maryam پاسخ در تاريخ فروردین ۲۸م, ۱۳۹۲ ۸:۵۷ ب.ظ:

    نبابالقمان بیمارستان تخصصی مغزواعصابه

    امید پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۵۲ ب.ظ:

    وقتی بودن یانبودنشومیبینیدواون بازی دیدنی جزاینکه یادش رو گرامی بداریم وفاتحه ای نثارروحش کنیم وهم چنین به شایعات توجه نکنید هموطنان بافرهنگم

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۹:۱۱ ب.ظ:

    البته امید جان مهم بودن نحوه ی مرگ ایشون بر کسی پوشیده نیست مهم تشخیص فاصله مرز شایعه-خیال و واقعییت می باشد

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۸:۴۶ ب.ظ:

    مگه نفهمی خود کشی کرده

    + پاسخ

    میتی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۱ ب.ظ:

    اره والا راحت بگید مرده دیگه جو بندی نکنید که تو کماست؟؟؟؟

    + پاسخ

    نفیسه پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۲ ق.ظ:

    خب با خودکشیش کاری نداریم یلاخره این خانم یه بازیگر معروف بودند فکر نکنم که یه کاری کنن که اسمشون بد بشه
    ولی ماجرای کما بودنشون رو حتی اخبار شبکه ۱٫۲٫۳ ایران هم گفتند
    ولی به هر حال خوب بازیگری بودند
    خدا بیامرزه و بهتره ما هم جو بندی نکنیم که خودکشی بوده

    + پاسخ

    هانیه پاسخ در تاريخ فروردین ۲۷م, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ب.ظ:

    اره یاسین جان بانظرت موافقم

    + پاسخ

  2. Azar
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
    Thumb up 86 Thumb down 8
    چرا شایعه پراکنی می کنید؟؟ "گویا" و "برخی" که تو متن خبر آوردید منبع موثقی برای انتشار یک خبر نیست.

    + پاسخ

    بهار پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۵۸ ب.ظ:

    خدایش رحمت کند. موافقم. ایکاش بجای جنجالی کردن خبر، عمل اهدا عضو ایشون ستوده میشد
    ما ایرانیان صاحب فرهنگ معمولا حرف زدن پشت سر مرده را درست نمی دانیم…

    + پاسخ

    ali پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۵:۵۲ ب.ظ:

    معمولا خواننده ها شایعه رو بیشتر دوست دارن علاقه دارن در مورد یه خبر این جور چیزا پخش بشه نمونش مطالب مجلات و سایتای زرد

    + پاسخ

    عاقلانه بیندیش پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۵:۰۴ ب.ظ:

    مرگ یک خانم زیبا و جوان در این سن عادی نیست، گوشه گیریش از سینما هم حتما دلایل خاصی دارد، حتما مشکلات شخصی زیادی داشته است.

    + پاسخ

    سپیده پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۴ ب.ظ:

    کی به شما گفته بود قضاوت کنید؟واسه خودتون میبرین میدوزین؟

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۲۴ ق.ظ:

    مگه جوونا نمی میرن؟ مرگ جوون ندیدی؟

    + پاسخ

  3. الهه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
    Thumb up 75 Thumb down 6
    ما داریم درباره یک انسان حرف میزنیم... کمی احترام.... چی هستیم ما؟ تاسف که راه دیگری برای آمار بازدید سایتتون ندارید روحت در آرامش عسل جان.غرق در گل مریم

    + پاسخ

    پرهام پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۳ ب.ظ:

    با نظر الهه موافقم

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۹ ق.ظ:

    این چه رسم زشتیه که هر کی می میره فرا براش شایعه درست میکنن ؟ آیا فکر آخرت رو نمیکنن که باید جواب بدن؟ مگه هر کس مسموم شد یعنی خودکشی کرده؟

    + پاسخ

  4. سید محمد صادق علامه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
    Thumb up 53 Thumb down 1
    در هر صورت خدارحمتش  كنه  

    + پاسخ

    مهران پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۴۶ ب.ظ:

    آقا خوشی زده ته دلش خدا بیامرزه ولی کی از خوردن ساندویچ مونده مسموم میشه به کما میره به هر حال خدا بیامرزدش

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۵:۳۶ ب.ظ:

    …..

    + پاسخ

    مینا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۱۹ ب.ظ:

    ساندویچ مونده از کجا اومد!!! مسمومیت دارویی نه غذایی!!

    مریم پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۹ ق.ظ:

    روحش شاد یادش گرامی 

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۷ ق.ظ:

    شما چیزی ندیدی دلیل بر نبودن اون چیز نیست پس قضاوت نکن

    + پاسخ

    بی نام پاسخ در تاريخ فروردین ۱۶م, ۱۳۹۲ ۳:۰۱ ب.ظ:

    چقدر تو بی فرهنگی…نظر نده خواهشن

    + پاسخ

    رامتین پاسخ در تاريخ فروردین ۲۸م, ۱۳۹۲ ۳:۴۸ ب.ظ:

    روحش شاد یادش گرامی

    صادق پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۴:۴۷ ب.ظ:

    واقعا

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳ ب.ظ:

    واقعا .خیلی……..

    + پاسخ

    مرضیه پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ب.ظ:

    خسته شدم خدا آخه چقدر مرگ جوونا رو ببینیم!
    خدایا بسته دیگه تحمل نداریم

    + پاسخ

  5. فاطیما
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
    Thumb up 18 Thumb down 3
    بنظر من شایعه اس منکه باور ندارم

    + پاسخ

  6. فاطمه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
    Thumb up 21 Thumb down 5
    شماها عادتتونه که یک خبر رو جناییش می کنین

    + پاسخ

  7. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
    Thumb up 36 Thumb down 1
    از صمیم قلب متاثر شدم .... روحت شاد عسل عزیز

    + پاسخ

  8. زهرا بهادرى
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
    Thumb up 28 Thumb down 1
    روحت شاد ويادت گرامى عسل جان

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۱۰ ق.ظ:

    حیف شد . مرگ براش خیلی زود بود . طفلکی پسرش

    + پاسخ

  9. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
    Thumb up 23 Thumb down 2
    واقعا متاسفم براتون خیلی بی ادبانه توصیف کردید...

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۱۲ ق.ظ:

    کجاش بی ادبانه بود؟

    + پاسخ

  10. شهلا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
    Thumb up 32 Thumb down 2
    باعث افتخار ماست که یک بازیگر ایرانی اعضایش را اهدا کرد. روحش شاد 

    + پاسخ

  11. دوست
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
    Thumb up 20 Thumb down 3
    روحش شاد. ادم یه موجود لامصبیه.یه روز هست ولی فرداش معلوم نیست کجاست. در هر صورت عسل جان تولدت به دنیای دیگرو تبریک میگم.سلام مارو به همه برسون.یه روز هم ما میایم پیشت.اون روز شاید خیلی دور نباشه.

    + پاسخ

    حسین دهدشتی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲ ب.ظ:

    ادم یه موجود لامصبیه؛لامصب نه و لا مذهب ؛خوب دیگه بعد از غروب یک طلوع که سرنوشت آن به دست خود هر اسنانی است.

    + پاسخ

  12. مریم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
    Thumb up 23 Thumb down 4
    سلام خدا رحمتش کنه من که هنوز از شنیدن این خبرشوکم کاش بجای اینکه پشت سر مرده حرف بزنین کاربهتری میکردین واسش فاتحه میفرستادین در مورد اهدای اعضاش میگفتین نه در مورد چیزی که احتمالش خیلی ضعیفه به نظرمن که شایعه خودکشی عسل عزیز کذب محضه انقدر پشت سر کسی که دستش ازین دنیا کوتاه شده حرف بد نزنین ادمی که دیگه نیست تا ازخودش دفاع کنه چطوری میخواین اون دنیا جوابشو بدین چرا انقد راحت با ابروی ادما بازی میکنیم عسل عزیز خدا رحمتت کنه امیدورام روحت توی ارامش و شادی باشه

    + پاسخ

    yasi پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۹:۵۷ ب.ظ:

    kamelan movafegham.khoda byamorzatesh

    + پاسخ

    سما پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۹ ب.ظ:

    کاملا باهات موافقم!پشت سر آدمی که دستش از دنیا کوتاهه هر حرفی که میخوایید نزنید!

    + پاسخ

    مرجان پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۵۷ ق.ظ:

    باهات موافقم.خدا رحمتش کنه 

    + پاسخ

    اهورا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۵:۱۹ ق.ظ:

    ۱-الکی واسه خودتون حرف درست نکنید
    ۲- پشت سر مرده اینقده پیش داوری نکنید۳-از آدما بت نسازین حالا گیریم خودکشی کرده باشه هنرپیشه ها هم آدمن و گنجایشی دارن گاهی وقتا زندگی کردن هم نمیکشه…۴-مگه قراره همه تا زمان تاریخ اکسپایرشون زندگی کنن یکی تو قنداق، یکی تو جوونی میمیره و یکی دیگه در سن صد و بیست سالگی

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ ب.ظ:

    ووحش شاد قادش جاودان

    + پاسخ

  13. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
    Thumb up 9 Thumb down 1
    ...... مسمومیت دارویی یعنی چی؟ بهر حال خدا بیامرزش و همه ما رو بیامرزه. متاسف شدیم.

    + پاسخ

  14. ترنم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
    Thumb up 11 Thumb down 3
    امروز تو شبكه نمايش يه فيلمي ميداد به اسم (به سلامت بانو) كه ايشون در نقش غزل بازي كرده بودن كه دكتر جوابشون كرده بود و ميمرد نميدونستم حيقت داره به هر حال روحش شاد و يادش گرامي

    + پاسخ

    محمد رضا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۸:۵۷ ب.ظ:

    روحش شاد

    + پاسخ

  15. بی نام
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
    Thumb up 17 Thumb down 2
    عسل جان برایت طلب مغفرت می کنم از خدای مهربان روحت شاد من بازی شما را خیلی دوست داشتم

    + پاسخ

  16. فاطمه سادات
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
    Thumb up 9 Thumb down 4
    عسل جان روحت شاد امیدوارم عسل از تقصیرات عرب نیا هم گذشته باشه

    + پاسخ

  17. ali
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
    Thumb up 14 Thumb down 1
    روحش شاد چرا بجای جنجالی کردن خبر ازهدیه کردن عضو بدنش بگوید

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۱ ق.ظ:

    متاسفانه بعضیها نیمه ی خالی لیوان رو می بینن، اگر چه در مرگ عسل بدیعی ماجرایی نبوده آدمای ضعیف النفس و سست ایمان برای هر چیزی ماجرا درست میکنن

    + پاسخ

  18. ارش ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
    Thumb up 10 Thumb down 3
    خدا رحمتشون کنه ما هم خیلی متاثر شدیم خیلی . این حرفارو هم نباید زد پرداختن به این موضوع علت مرگ جاش الان نیست ایشون چند ساعت نیست که فوت کرده اند و هیچ کس علت و خبرش را نمی داند شاید داروی اشتباهی خورده اند و شاید بیماری داشته اند و مصرف دارو چه درست یا نادرست باعث عارضه و فوت برای ایشون شده است .یادمون باشه ایشون فوت کرده اند و دستشان هم از دنیا کوتاه است و گناه زندگان را نباید بشوریم چه به حیات از دست دادگان . البته ماها پره اشتباه و خطا و گناهیم خدا ما را ببخشد. ببخشید این حرفارو می زنم میخوام بزنم و امیدوارم ایشون هم مارو بنده رو ببخشند .ایشون چهره خیلی زیبا و جذاب و معصومی داشتند و بهشون علاقه داشتم علاقمند شده بودم شاید خیلی . البته که هیچگاه ندیدمشون . خدایشان رحمت کند .روحشان شاد باشد شاد باد .خیلی ناراحتیم و قلبمان گرفته است.

    + پاسخ

  19. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
    Thumb up 10 Thumb down 0
    خدا رحمتش کنه

    + پاسخ

  20. تینا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
    Thumb up 10 Thumb down 0
    واقعا ناراحت....... شدم خدا رحمتش كنه ...روحش شاد

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۶ ب.ظ:

    روحش شاد مهم نیست قضیه ی این خودکشی درست یا غلط مهم اینه که برای آرامش روحش دعا کنیم.من که اسمش برام جدید بود .تو چه فیلم هایی بازی کرده. ؟؟؟؟!..!.

    + پاسخ

  21. ارش ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
    Thumb up 12 Thumb down 2
    تو این چند ساله خیلی قلبم گرفته سنم بالای چهله خیلی از هنرپیشگان محبوبمونو از دست دادیم روحشون شاد و یادشون بخیر .فوت و مرگ هر کسی واقعا انسان رو ادمارو متاثر می کنه فوت هر دوستی عزیزی .

    + پاسخ

  22. مریم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
    Thumb up 14 Thumb down 4
    خدا رحمتش کنه ولی اکثر مرگ هایی که بر اثر مسمویت اعلام میشه به علت خودکشی بوده!

    + پاسخ

    امین پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۵:۴۵ ب.ظ:

    راحت شد از این دنیای پوچ و بی ارزش کاش منم با خودش می برد

    + پاسخ

    نینا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۶:۴۰ ب.ظ:

    حتما باید با اون می رفتی؟! خودت دست به کار شو خو

    + پاسخ

    الهه پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۲۷ ب.ظ:

    :)))) عالی بود. راست میگه دیگه

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۶:۵۱ ق.ظ:

    موافقم منم … زود باش دست به کار شو

    یه هموطن پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶ ب.ظ:

    سلام جوون عزیز.من خودم هنوز خیلی بچه ام.خیلی هم امیدوار نیستم ولی نا امیدم نیستم چون ناامیدی رو گناه می دونم و یه جور کفر نسبتا به نعمتای خدادادی.امیدوارم امیدت امیدوار شه.

    + پاسخ

    دکتر حمید رضا احمدی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۹:۳۶ ب.ظ:

    با نظر شما کاملا موافقم

    + پاسخ

  23. نوید
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
    Thumb up 12 Thumb down 1
    هميشه دوستت داريم عسل عزيز.روانت آرام و پر از مهر باشد در جوار يزدان.

    + پاسخ

  24. گوش میکنی به حرفم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
    Thumb up 13 Thumb down 1
    من که عاشق چهره ی معصوم عسل بودم

    + پاسخ

  25. روح الله
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
    Thumb up 13 Thumb down 2
    چرا بجای این شایعه سازی ها که آخرت انسان را به باد می دهد منتظر نتیجه آزمایشها نمی شوید ؟

    + پاسخ

  26. هستی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
    Thumb up 21 Thumb down 1
    حال گوشه گیربوده یا ساندویج خورده به کسی ربط نداره الان ما داریم راجع به کسی صحبت میکنیم که مرده ودستش از این کوتاهه ونمیتونه از خودش دفاع کنه وجواب احمقها و کوته مغزهایی مثل مهران روبده به جای شایعه سازی به پسر طفل معصومش فکر کن بدبخت. خدای عزیز ومهربان رحمتش کند.

    + پاسخ

  27. مصطفی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
    Thumb up 10 Thumb down 2
    به هر حال از خیلیا که فک میکنن ادمن ادمتر بود خدا بیامرزه

    + پاسخ

  28. حسین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
    Thumb up 9 Thumb down 2
    بد نیست یه کم مرام داشته باشین عسل دیگه نیست بیایم از این بانوی سینما به خوبی یاد کنیم

    + پاسخ

  29. سعید
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
    Thumb up 3 Thumb down 6
    ,وقتی اطلاعات ندارید نظر ندید --- ایشون بخاطر مرف الکل و ماری جوانا راهی بیمارستان شدن .... روحش شاد ...

    + پاسخ

  30. سیاوش
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
    Thumb up 10 Thumb down 0
    الان از بي بي سي فارسي خبرشو ديدم واقعأ جا خوردم!خدابيامرزدش،ايندنياي بي ارزش كه بخاطرش دست به هر كار ناشايست ميزنيم اينه،بدون زره اي حاصل، راحت مثل روز اول بدنيا اومدن دست خالي ميريم!قابل توجه همه ماها كه اسممون انسان هستش!!! ضمنأ كار اهداي اعضاي بدنش رو بايد ستود!عسل جان روحت شاد!

    + پاسخ

  31. پیمان
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
    Thumb up 6 Thumb down 22
    سلام دوستان من از دیشب تا الان بیمارستان لقمان بودم یعنی تا زمانی که خانم بدیعی فوت شدن من خودم از طرفداراشون هستم اما علت بستری شدن و کما رفتن خانم بدیعی ........بود

    + پاسخ

    M پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۴۴ ب.ظ:

    پیمان خان خسته نباشی زیر چشمات گود افتاده از بس دیشب بیدار موندی تا این شایعه رو بسازی

    + پاسخ

    عباس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۸:۲۴ ب.ظ:

    خاک تو سرت

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲ ق.ظ:

    شما که این حرف رو میزنی آیا به صحت فکرت اطمینان داری؟ عسل به هر دلیل که فوت شده باشه شما در جایگاهی نیستی که در مورد آخرتش قضاوت کنی فقط بار گناه خودتو بیشتر میکنی

    + پاسخ

    فردین پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۸:۳۶ ب.ظ:

    از خدا نمیترسی لااقل از وجدانت خجالت بکش پیمان ……

    + پاسخ

    یکی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰ ب.ظ:

    واقعا خجالت داره یه ذره فکر کنید بعد حرف بزنید چرا به خودتون اجازه میدید که هرچیزی به مغزتون میرسه رو بگید اصلا به هر دلیی که به رحمت خدا رفتن به من و شما ربطی نداره حالا هی به این شایعات دامن زدن چه فایده ای برای اون خدابیامرز یا شما داره به جای اینکه انقدر به مغزتون فشار بیارید یه فاتحه بخونید هم خیلی مفیدتره هم خیلی راحتتر.

    + پاسخ

    نگار پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ ب.ظ:

    عمرا اگر یک طرفدار بیاد همچین کامنتی بذاره ! من نه طرفدار بودم نه فامیل ایشون هستم اما واقعا همچین کامنت های منزجر کننده ای حال آدم رو بد میکنه. کاش یکیم قبل از حرف زدن و کامنت گذاشتن فکر کنیم!

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۱۸ ق.ظ:

    واقعا شرم آوره ، پیمان خان!!! دنیا دار مکافاته بترس از روزی که هنوز در قید حیاتی به خودت تهمت بزنن

    + پاسخ

    مریم پاسخ در تاريخ فروردین ۲۸م, ۱۳۹۲ ۹:۰۳ ب.ظ:

    وای نبابااول بگو بیمارستان لقمان کجاست بعدا اضهار نظر کن واقعا برای شما شایعه سازای بدبخت متاسفم

    + پاسخ

  32. یونس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
    Thumb up 14 Thumb down 1
    سلام خدارحمتش کنه ایرانی همیشه زنده کش مرده پرست بوده 

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴ ق.ظ:

    ایکاش مرده پرست هم بودند چون در غیر اینصورت برای عسل عزیز این همه حرف در نمی اوردند اون هم در این مدت کوتاه . واقعا جای تاسفه

    + پاسخ

  33. فرخنده
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
    Thumb up 10 Thumb down 0
    روحش شاد ...

    + پاسخ

  34. hanieh
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
    Thumb up 10 Thumb down 3
    خودكشي چيه؟؟؟؟؟؟؟چرا مردم حرف در ميارن؟؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال روحش شاد

    + پاسخ

  35. نغمه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۸
    Thumb up 10 Thumb down 1
    بچه ها بهتر نظراتونو نگه دارید واسه خودتون خواهشا یه فاتحه واسه شادی روحش بفرستید اصلا ب هر دلیلی مهم اینه دیگه بین ما نیست

    + پاسخ

  36. مری
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
    Thumb up 9 Thumb down 0
    روحت شاد

    + پاسخ

  37. نسیم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
    Thumb up 7 Thumb down 1
    میرسدروزی که یک یک کم شویم میرسدروزی که بی هم میشویم..... واقعاباورم نمیشه...... ماکه انقدرناراحت شدیم....خدابه خانوادش صبرجمیل بده چقدرخوبه عسل روالگوقراربدیم وبعدازمرگمون زندگی ببخشیم.برای شادی روحش فاتحه ای بخوانیم........

    + پاسخ

  38. مهگل
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
    Thumb up 14 Thumb down 1
    متاسف شدم خدا رحمتش کنه و اهدا اعضای بدنش واقعا ستودنی ست .

    + پاسخ

  39. ترنم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
    Thumb up 9 Thumb down 1
    بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت ,برای آمرزشش یک صلوات بفرستید

    + پاسخ

  40. غزل
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
    Thumb up 11 Thumb down 0
    ناراحت شدم واقعا روحش شاد....

    + پاسخ

  41. kimia
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
    Thumb up 11 Thumb down 0
    عسل جان روحت شاد امیدوارم جات بهترین جای بهشت باشه

    + پاسخ

  42. kimia
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
    Thumb up 11 Thumb down 2
    روزی می رسد... که دلت برای هیچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد... برای نگاه کردنم خندیدنم, اذیت کردنم... برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی... روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود... من می دانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد...

    + پاسخ

  43. صادق
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
    Thumb up 13 Thumb down 3
    تهران- ˈرضا داودنژادˈ بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن رد شایعات درخصوص مسمویت دارویی ˈعسل بدیعیˈ بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: وی به دلیل مشکل تنفسی روز گذشته به بیمارستان منتقل شد. ˈرضا داودنژادˈ همسرخواهر ˈعسل بدیعیˈ ، روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ، اظهار داشت: مشکل تنفسی روز گذشته این بازیگر باعث شد که وی را به سرعت به بیمارستان منتقل کنیم . وی به خاطر مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی در بخش ای سی یو بیمارستان لقمان بستری شد. وی که به دلیل شدت تاثر ناشی از این واقعه، به سختی گفت و گو می کرد، افزود: متاسفانه شایعات و اکاذیبی مبنی بر مسمومیت دارویی بدیعی در رسانه ها منتشر شده که صحت ندارد و وی تنها به خاطر مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل شد. داودنژاد، انتشار اخباری به نقل از ˈغزل بدیعیˈ خواهر عسل در گفت وگو با یکی از سایت های خبری را تکذیب کرد و گفت: همسر من در این دو روز به خاطر شرایط نامناسب روحی با هیچ رسانه ای گفت و گو نکرده و آنچه از قول وی نقل قول شده ، کذب است. داودنژاد انتشار اخبار زود هنگام از درگذشت این بازیگر جوان سینما را ضربه ای دردناک به روحیه خانواده و دوستان بدیعی دانست و گفت:شیطنت های رسانه ای از این دست بارها پیش از این نیز اتفاق افتاده است.حتی در ایامی که من به خاطر بیماری کبد در بیمارستان بستری بودم شایعاتی مشابه در روزنامه ها،سایت ها و رسانه ها به وفور وجود داشت. به گفته ی وی، خانواده بدیعی شایعات منتشر شده در این خصوص را با جدیت پیگیری می کنند و در آینده ای نزدیک تیم پزشکی اطلاعات دقیق درباره این بیمار را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد. این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین از رضایت پدر بدیعی مبنی براهدای اعضای وی خبر داد. به گزارش ایرنا،ˈعسل بدیعیˈ از روز گذشته در پی وخامت حال به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد و پس از بروز مشکل تنفسی و مغزی ، صبح امروز به مرگ مغزی دچار شد. بدیعی سال ها پیش همسر ˈفریبرز عرب نیاˈ بازیگر مطرح سینما بود. وی متولد سال 1356 در تهران است و از سال 1375 به سینما راه یافت. وی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم ˈبودن یا نبودنˈ به کارگردانی کیانوش عیاری ، آغاز کرد. از دیگر کارهای این بازیگر سینما می توان به فیلم های دست های آلوده (سیروس الوند)، هفت پرده (فرزاد موتمن)، از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، پروانه ای در مه (محمدجواد کاسه ساز)، سربلند (سعید تهرانی) و روز هشتم اشاره کرد. حضور در مجموعه های تلویزیونیˈششمین نفرˈ و ˈتا صبحˈ از دیگر بخش های کارنامه کاری وی بود. بدیعی به خاطر بازی در فیلم سینماییˈدست های آلودهˈ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شده بود.

    + پاسخ

  44. پریناز
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
    Thumb up 11 Thumb down 1
    من کاری به تیپ وعقایدش ندارم ولی واقعا یک آرامش خاصی داشت

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۹ ق.ظ:

    منم بخاطر آرامشش دوسش داشتم . انگاری یه غمی در چهره داشت

    + پاسخ

  45. صادق
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
    Thumb up 5 Thumb down 0
    عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ایست قلبی در بیمارستان لقمان دار فانی را وداع گفت. این بازیگر جوان در زمان حیاتش اعضای بدنش را اهدا کرده بود. جام كشكول؛ مهدی احمدی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. وی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات‌شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است. احمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده‌یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز 15 فروردین‌ماه و پس از تعطیلات خواهد بود. عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود و از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. وی روز گذشته به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان بستری شده بود که دچار مرگ مغزی شد و دقایقی پیش، درگذشت. از دیگر کارهای او می‌توان به این فیلم‌های سینمایی اشاره کرد: (۱۳۷۸) دست‌های آلوده (سیروس الوند)، (۱۳۷۹) هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، (۱۳۷۹) از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، (۱۳۸۲) شمعی در باد (پوران درخشنده)، (۱۳۸۴) پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، (۱۳۸۵) سربلند (سعید تهرانی) و (۱۳۸۷) روز هشتم. گفتنی است عسل بدیعی که همسر سابق فریبرز عرب نیا بازیگر نه چندان خوش خُلق ایرانی است. وی دانش آموخته دانشگاه آزاد بود که به واسطه کیانوش عیاری وارد سینما شده و با بازی در «بودن یا نبودن» عیاری ، تواناییهای بازیگری خود را نشان داد. بدیعی طی سالهای اخیر فعالیت سینمایی چندانی نداشته است و آخرین فیلم سینمایی نسبتا مطرحش «شمعی در باد» پوران درخشنده بود.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۶:۴۸ ب.ظ:

    که چی متنو کپی پیست کردی؟!!

    + پاسخ

    نیما پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۹:۲۸ ب.ظ:

    آفرین به تو باهوش که این متنو گذاشتی

    اگه کپی پیست نمیکردی هیچکس نمیفهمید

    + پاسخ

    بچه دهه 60 پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷ ب.ظ:

    اخبار امروز سه بار گفت مسمویت دارویی…تو چی میگی….من خودم داروسازم….مصرف زیاد دیازپام باعث دیپرسیون تنفسی و ایست تنفسی و نهایتا منجر به مرگ میشه….برای خودکشی با دیازپام مصرف ۲۰-۳۰تا قرص از اون لازمه…عقل سلیم حکم میکنه که کسی برای خوابیدن این تعداد قرص میخوره…خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و از گناه همه ما چشم پوشی کنه…روحش شاد و یادش گرامی…

    + پاسخ

  46. mohamad ali
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
    Thumb up 5 Thumb down 1
    ei kash be jaye in hame shaye doa konid behtar beshe chon alan saate 7;30 shabake khabar elam karde ke marge on shaye hastesho kamakan dar koma hasteshhhhhhhhhhhh

    + پاسخ

  47. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
    Thumb up 10 Thumb down 1
    این اولین خبر بدی بود که در سال 92 شنیدم خیلی ناراحت شدم مرگ دو نفر باعث شد که واقعا مرگ را باور کنم ناصر عبداللهی و عسل بدیعی خداوند روحشان را شاد کند

    + پاسخ

  48. مهدیه سیفی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
    Thumb up 7 Thumb down 3
    کاش ادمها قدر زندگیشونو میدونستن حتی اگر هم خودکشی کرده باشه مهم اینه که اعضای بدنشو هدیه کرده،کاش یه ذره ما یاد بگیریم که زود قضاوت نکنیم!!!

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۴م, ۱۳۹۲ ۴:۲۱ ق.ظ:

    یاد گرفتی خوش به حالت

    + پاسخ

  49. علی شاکی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
    Thumb up 6 Thumb down 3
    منم متاثر شدم.دوسش داشتم

    + پاسخ

  50. علی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
    Thumb up 6 Thumb down 5
    به نظر من عاقبت بازی در سینما و خیلی درگیر شدن در زندگی همینه . انسان باید تا بتونه از پیچیدگیهای زندگی کنار بکشه تا حداقل فکرش اذیت کمتری داشته باشه خدا بیامرزتش بالاخره شجاع بود که تونست به زندگی نه بگه

    + پاسخ

  51. رها صالهی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
    Thumb up 5 Thumb down 24
    به نظر من عسل بدیعی به علت افت بازیگری خود کشی کرده.

    + پاسخ

    رها عرفان پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۰۴ ب.ظ:

    عسل جان من واقعا متاسف شدم.خدا بیامرزدت.خیلی دوستت داشتم

    + پاسخ

    آفتاب پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۲۶ ب.ظ:

    !! غیر ممکنه .خدا رحمتش کنه .بازیش رو دوست داشتم.

    + پاسخ

    سام پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۷:۴۵ ب.ظ:

    منم همین طور

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۰۲ ق.ظ:

    از کجا انقدر مطمئنی که خودکشی کرده؟ واقعا متاسفم که انقدر راحت قضاوت میکنی . فکر کردی روز قیامت چه جوابی بهش میدی؟

    + پاسخ

  52. پروانه صابری
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
    Thumb up 3 Thumb down 0
    دوستش داشتم متاثر شدم عسل جان روحت شاد!

    + پاسخ

  53. مهلا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
    Thumb up 7 Thumb down 0
    اين مهم نيست كه چرا و چطوري فوت كردن چون مرگ حقه ولي اين زيباست كه با رفتنش جون خيلي هارو نجات داد به اين ميگن مردن باشكوه حتما آدم خوبي بوده كه خدا لايق دونسته كه طوري از دنيا بره كه بتونه اعضاش رو اهدا كنه روحش شاد و خاطراتش چون معناي نام زيبايش در يادها جاويد

    + پاسخ

  54. مرتضی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
    Thumb up 4 Thumb down 2
    باور كنيد من نمي شناختمش ولي خدا بيامرزش

    + پاسخ

    رامتین پاسخ در تاريخ فروردین ۲۸م, ۱۳۹۲ ۳:۵۲ ب.ظ:

    خدارفتگان شماروهم بیامرزه

    + پاسخ

  55. شمیلا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
    Thumb up 4 Thumb down 0
    خدا رحمتش کنه . افسوس به جوانی ، هنرمندی و زیبای اش 

    + پاسخ

  56. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
    Thumb up 10 Thumb down 0
    عسل بدیعی به دیار باقی شتافت اصل خبر اینه ..چرا دنبال دلیل هستید عسل رفت و فقط این مهمه چراش اصلن مهم نیست هر کسی یه جور میمیره .....عسل بانو در ارامش بخواب که نامردمان هنوز بیدارند

    + پاسخ

  57. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
    Thumb up 10 Thumb down 2
    مهم جان عسل بديعي بود كه از دست رفت و مسخره اينكه چون ما ايرانيها ادم هاي آبرومداري هستيم هميشه از بيان واقعيت مي ترسيم!

    + پاسخ

  58. محمد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱
    Thumb up 6 Thumb down 2
    مهم جان عسل بديعي بود كه از دست رفت و مسخره اينكه چون ما ايرانيها آدم هاي آبرومداري هستيم هميشه از گفتن واقعيات مي ترسيم!

    + پاسخ

  59. سام
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
    Thumb up 3 Thumb down 2
    خدا رحمتش کنه این آخریا زیاد بازی نمیکرد فکر کنم آخرین کارش ششمین نفر بود یه پسر داره 6/7 سالشه روحش شاد و یادش گرامی

    + پاسخ

  60. مژگان کاظمی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
    Thumb up 4 Thumb down 1
    خیلی متاثر شدم. روحت شاد ویادت جاویدان.

    + پاسخ

  61. مشانا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
    Thumb up 3 Thumb down 0
    شايعه است

    + پاسخ

    مینا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۲:۵۷ ب.ظ:

    شایعه باشه یا نباشه من نمیدونم چرا علت مرگ یک نفر اینقدر برای همه مهمه در حالی که در همین لحظه میلیون ها انسان به دلایل مختلف میمیرند

    + پاسخ

  62. بنام عدالت
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خانمها و آقایان سلام چراو صد چرا ما اینگونه ایم هرکسی چه مرده و چه زنده شخصیت داره و ما حق نداریم در مورد دیگران اظهارنظرکنیم بدلیل اینکه خدا برای هرکسی سرنوشتی مقدرکرده و اوست تصمیم گیرنده همه ما. حالا فقط با این حرفا گور خودمون رو تنگ میکنیم. برای همه آنهای که در این جمع اینترنتی جزء بظاهر تحصیل کرده های جامعه هستند متاسفم ومتاسفم و متاسفم. آیا از فردای خودمان خبر داریم، با آنهایی که دارند من حرفی ندارم ، اما آنهای که ندارند از خودشان و گفتارشان شرم کنند باتشکر از همه شما عزیزان

    + پاسخ

  63. جواد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
    Thumb up 2 Thumb down 2
    عسل یک دختری پاکو بینظیر وتکی بود خیلی ناراحت شدم روحش شاد

    + پاسخ

  64. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷
    Thumb up 4 Thumb down 2
    واقعاراست میگن که ما انسان هامرده پرستیم قبل از مرگش تاحالااین قدربازدیدکننده نداشت

    + پاسخ

    نگار پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۹ ق.ظ:

    قرار نیست ۷۰ میلیون آدم هر روز سراغ همدیگه رو بگیرن یا اینکه هر روز همه خبرهای مربوط یه هنرمندها رو بخونیم که یعنی قبل از مرگشون به یادشون هستیم ! وقتی اتفاقی برای کسی میفته همه به دنبال خبر هستند و این ربطی به مرده پرستی نداره.
    اون آدمی که این حرف رو زده خودشم متوجه نشده چی گفته، مشکل اینه که یک نفر یک حرفی میزنه و حرفش میفته سرزبون ها و مدام تکرارش میکنیم.

    + پاسخ

  65. آناهل
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱
    Thumb up 8 Thumb down 0
    سلام خدا بيامرزش و اهداي عضوش ستودني است و بياييم قضاوت نكنيم.

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۸ ب.ظ:

    واقعا . موافقم 

    + پاسخ

    عبداللهی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب.ظ:

    در عجبم از مرام این مردم پست ……این طایفه زنده کشه مرده پرست…..تا هست به هستی بکشن از سر جفا…..تا مرد به عزت ببرن بر سر دشت

    + پاسخ

    مریم پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ب.ظ:

    من در عجب هستم چرا تلویزیون فوت عسل رو مانند هنر پیشه های دیکه اعلام نمی کنه
    این سکوت رسانه ملی خودش مهر تاییدی است بر شایعات احتمالا بی اساس
    به هر حال روحش شاد آرامش خاصی در چهره اش بود و خیلی دوستش داشتم
    و متاثر شدم

    + پاسخ

    سبا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳ ب.ظ:

    خدا بیامرزتش.ایشون با اهدای اعضاشون درس بزرگی به همه دادن.برای سلامتی روشون یه صلوات بفرستید.

    + پاسخ

  66. الهام
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    من ازبازی عسل خانوم خوشم میومد.درضمن پشت مردم حرف درنیارید مرگ وزندگی دست خداست افتخارمیکنم که همچین آدمی توایران وجودداره هرکی باشه اهدای عضونمیکنه حتماجای عسل جون توبهشته.خدارحمتش کنه

    + پاسخ

  67. لیلا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵
    Thumb up 2 Thumb down 0
    خیلی ناراحت شدم شما باید در مورد اهدای اعضای بدنش اونو تحسین کنین نه اینکه شایعه پراکنی اصلا به شما چه به چه علتی فوت کرده خدا رحمتش کنه حتما وقتش رسیده بود ما هم یه روزی بی خبر میریم و خاطره میشیم

    + پاسخ

  68. م م
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خدا رحمتش کنه روحش شاد

    + پاسخ

  69. مرتضی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
    Thumb up 1 Thumb down 0
    متاسفانه در این شرایط شم پلیسی و تجسس ایرانی ها گل می کند . بنده که خیلی متاثر شدم خدا رحمتش کند روحش شاد.

    + پاسخ

  70. زهرا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خدا رحمتش کنه.خیلی ناراحت شدم

    + پاسخ

  71. میلاد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    متاسفانه در این شرایط شم پلیسی و تجسس ایرانی ها گل می کند . بنده که خیلی متاثر شدم خدا رحمتش کند روحش شاد.

    + پاسخ

  72. fateme
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    خیلی ناراحت شدم.هنوز تو شوکم.عسل جان خیلی دختر خوب و پاکی بود چرا انقدر پشت سرش شایعه درست میکنین؟؟؟واقعا آبروی کسی رو ریختن تاوان داره......از قدیم گفتن وای بر مرگ و وای بر پس مرگ روحت شاد عسل جون

    + پاسخ

  73. محمد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    واقعا شوکه شدم همین الان مجری شبکه 5 گفت امیدوارم روحش در آرامش کامل باشه

    + پاسخ

  74. شهاب
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    کل نفس ذائقت الموت روحش شاد زن بزرگی بودند ایشان دارو ها ی موجود در داروخانه ها 90 درصد تاریخ گذشته هستند انشاله رسیدگی شود و عامل اصلی افشا گردد فریبرز عرب نیا خیلی هم مرد خوش اخلاقیست

    + پاسخ

  75. طلا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خدا مرده وزنده ما را بىامرزد,فاتحه اى نثار اموات كه ,نه ظرفى را با دستى  آلوده مى سازند و نه دلى رابا زبانى ازرده,خدا نگهدارتان

    + پاسخ

  76. شهاب
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    کل نفس ذائقت الموت روحش شاد زن بزرگی بودند ایشان دارو ها ی موجود در داروخانه ها 90 درصد تاریخ گذشته هستند انشاله رسیدگی شود و عامل اصلی افشا شود فریبرز عرب نیا خیلی هم مرد خوش اخلاقیست

    + پاسخ

  77. هادی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    واقعا خبر تاسف باری بود.دلیل مرگ هر چی بوده مهم نیست مهم اینه که دیگه این هنرمند عزیز بین ما نیست اینقدر به جون هم نیوفتین.ما هم یه روز دیر یا نزدیک به ایشون و خیلی کسای دیگه که تا صبح امروز زند بودن و الان نیستند خوا هیم پیوست.پس انشالله خدایت بیامرزاد عسل جان انشالله ما هم به تو ملحق خواهیم شد از خدا بخواه آن روز ما را نیز بیامرزد. انشالله بکم لاحقون فانالله و انا الیه راجعون

    + پاسخ

  78. محسن
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵
    Thumb up 1 Thumb down 4
    به نظر من کهگیلویه و بویر احمد جای خوبیه حتما برید!

    + پاسخ

  79. خلیل
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    خدا به داد شایعه پراکنا کنه بابا نوبتی باشه نوبت همه ماها می شه

    + پاسخ

  80. هانا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸
    Thumb up 2 Thumb down 1
    ه دورمون بود ما بسيار ناراحت شديم و خيلى هم گريه كرديم از وقتى تو كما بود تا الان حال ما هم اصلا خوب نبود ،و خاكسپارى عسل جان هم به احتمال زياد پونزدهم فروردين صورت ميگيره فاميله دورمون بود خدا بيامرزتش 

    + پاسخ

  81. ورونیکا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹
    Thumb up 1 Thumb down 1
    ه دورمون بود ما بسيار ناراحت شديم و خيلى هم گريه كرديم از وقتى تو كما بود تا الان حال ما هم اصلا خوب نبود ،و خاكسپارى عسل جان هم به احتمال زياد پونزدهم فروردين صورت ميگيره فاميله دورمون بود خدا بيامرزتش 

    + پاسخ

  82. معصومه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
    Thumb up 2 Thumb down 1
    خدا رحمتش کنه -منکه نقش مستانه رو که بازی کرد خیلی دوست داشتم .همه رفتنی اند کاشکی بتونیم خوب باشیم وخوب بریم.

    + پاسخ

  83. بانو
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
    Thumb up 1 Thumb down 1
    وقتی یه بچه داره هیچوقت نمیاد خودکشی کنه یه مادر هیچوقت بچه اش رو تنها نمیگذاره امان خدا

    + پاسخ

  84. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
    Thumb up 1 Thumb down 2
    حالا کی بود این؟؟؟من که اصلا تا امروز نمیشناختمش به هر حال هدا بیامرزتش شما هم به جای نوشتن جفنگیات یکم خبر جدید بذارید

    + پاسخ

  85. فردین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
    Thumb up 4 Thumb down 1
    اینکه در زمان حیات تمایل به اهدا عضو داشته و خانواده اش الان در حال اقدام هستند نشان میده چه روح بزرگی داشته .... برای شادی روحش یک صلوات بفرستید .... یادش گرامی

    + پاسخ

  86. یه آدم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴
    Thumb up 2 Thumb down 1
    واقعا که .... خودتونو بذارین جای خانوادش ......... عذاب وجذان نمیگیرین اینقدر شایعه و چرت و پرت پشت سر جوون مردم میگین؟؟ متاسفم عسل جان روحت شاد عزیزم خدا رحمتش کنه

    + پاسخ

  87. پدرام
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خدا رحمتش کنه /از این خبر ناراحت شدم اما از اینکه اعضای بدنش رو اهدا کرده واقعا خوشحال شدم

    + پاسخ

  88. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷
    Thumb up 1 Thumb down 1
    چرا اینقدر بداخلاق شدیم... چرا دوست داریم جنجال دست کنیم ... در مقابل چقدر ایشون بزرگوار بودن که اعضای بدنشون رو تو این سن اهدا کردن

    + پاسخ

  89. مهرداد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
    Thumb up 1 Thumb down 1
    روحت شاد و یادت ماندگار .

    + پاسخ

  90. علیرضا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
    Thumb up 1 Thumb down 1
    انسانهای تاثیر گذار ستودنی هستن و قابل احترام(مثل عسل) وانسانهای کوچیک زود قضاوت میکنن وهمیشه کوچیک میمونن(مثل شایعه پراکنا)

    + پاسخ

    لیلی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۰۵ ق.ظ:

    واقعا

    + پاسخ

  91. دکتر حمید رضا احمدی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵
    Thumb up 3 Thumb down 1
    با عرض تسلیت به مردم هنر دوست و تاثر اینجانب ، ضایعه مرگ مغزی براحتی ایجاد نمی شود و با عدم سابقه بیماری خاص ایشان و  قراین موجود ، مسمومیت دارویی محمل تر می باشد.

    + پاسخ

  92. لادن
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۶
    Thumb up 2 Thumb down 0
    براي شادي روحش اجماعا صلوات

    + پاسخ

  93. سمانه سمیرم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    عسل جان روحت شاد واقعا شنیدم دلم گرفت واقعا حیف بود خشکل و قیافش ارامشی داشت که تو هیچ چهره ای نمیتوان این ارامش را دید خدایش بیامرزد

    + پاسخ

  94. مهتا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    ای کاش اینقد راحت پشت سر یکی که دستش از دنیا کوتاهه شایعه پراکنی نکنیم،اهدا کردن اعضا بدنش قابل ستودنیه..خدا به خانوادش صبر بده...روحش شاد

    + پاسخ

  95. نگین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    عسل عزیز ای کاش خیلی ها که دوست دارن فقط حرف بیخود بزنن می تونستن کار بزرگی رو که تو انجام دادی ، انجام بدن من واقعاً از شنیدن خبر فوتت متإثر شدم روانت شاد یادت گرامی باد

    + پاسخ

  96. فاطمه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خدا بیامرزدش هممون رفتنی هستیم چه امروز چه فردا باید کوله بارمونوببندیم...

    + پاسخ

  97. yahya
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    روحش شاد شوکه شدم

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۲۲ ق.ظ:

    باورم نمیشه، ایکاش حقیقت نداشت . یادش گرامی

    + پاسخ

  98. میم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
    Thumb up 1 Thumb down 0
    عسل یادت بخیر .... چقدر ندیدمت و بودی با من ...

    + پاسخ

  99. کامران
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
    Thumb up 2 Thumb down 0
    من شوکه شدم از این خبر خدا ایشون رو مورد رحمت و مغفرت قرار بده انشاا... متاسفانه ما ایرانی ها بزرگترین شایعه سازهای دنیا هستیم.(البته بعضیا)متاسفم واسه همون بعضی ها.

    + پاسخ

  100. مونا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵
    Thumb up 2 Thumb down 0
    از شنیدن خبر شوکه شدم خدا این بازیگر جوان و تمامی اسیران خاک را رحمت کند

    + پاسخ

  101. عاطفه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    نمیشه قضاوت کرد شاید واقعا عامل مرگش خود کشی نبوده

    + پاسخ

    رامتین پاسخ در تاريخ فروردین ۲۸م, ۱۳۹۲ ۳:۵۵ ب.ظ:

    کاملا بانظرشماموافقم

    + پاسخ

  102. امید-بیجار
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    روحش شاد یادش گرامی - یاد فیلم بودن یا نبودن میفتم که احتیاج به قلب داشت -نمیدونست یه روزی خودش بر اثر ایست قلبی میمیره -همیشه افسردگی ونقرس توچشماش برق میزد - خدا رحمت کنه

    + پاسخ

  103. امیر حسین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    عسل عزیز روحت شاد شما با اهدای عضو تان زنده اید جایت دربهشت برین باشد

    + پاسخ

  104. لیلی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    ناراحت شدم خدا رحمتش کنه بازیگر دوست داشتنی و توانایی بود

    + پاسخ

  105. برات
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳
    Thumb up 2 Thumb down 0
    به خاطر زود پریدنت حسابی گریه کردم عسل مهربان چرا زود رفتی خدایت بیامرزد

    + پاسخ

  106. نسرین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴
    Thumb up 2 Thumb down 0
    خدایش بیامرزد:((((

    + پاسخ

  107. همزاد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۴
    Thumb up 2 Thumb down 0
    سلام درگذشت خانم عسل بديعي از چهره هاي سينمايي را به همه ي دختران و زنان و همكاران و هم وطنان تسليت مي گويم و اميدوارم كه در جنان الهي محشور لطف و مهرباني اله العالمين باشد. براي ايشان آمرزش و براي بازماندگانش صبر و شكيبايي آرزومندم. ارادتمند

    + پاسخ

  108. مینا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹
    Thumb up 2 Thumb down 1
    روحش شاد خیلی دوسش داشتم واقعا متاثر شدم

    + پاسخ

  109. رویا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خدا رحمتش كنه خيلي ناراحت شدم

    + پاسخ

  110. همزاد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
    Thumb up 2 Thumb down 1
    و بسيار نارحت كننده بود برايم اميدوارم خدا آرامش را به خانواده ي محترمش و صبر و شكيبايي را به همه ي دوستانش برساند.

    + پاسخ

  111. همزاد رامسر
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
    Thumb up 3 Thumb down 0
    و بسيار نارحت كننده بود برايم اميدوارم خدا آرامش را به خانواده ي محترمش و صبر و شكيبايي را به همه ي دوستانش برساند.

    + پاسخ

  112. mahdi
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۴
    Thumb up 3 Thumb down 0
    فاتحمه الصلوات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خداوند روحش راشاد کند

    + پاسخ

  113. ساناز
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خيلي ناراحت شدم.روحت شاد عسل جان

    + پاسخ

  114. ANALI
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵
    Thumb up 1 Thumb down 1
    VAGHEAN KE

    + پاسخ

  115. mehrnosh
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
    Thumb up 2 Thumb down 0
    چه فرقی ميكنه عسل جون چه جوری فوت كرده؛ مهم اينه كه ديگه بين ما نيست. حتی اگه خودكشيم كرده باشه پس مثل خيلی از ماها از زندگيش سير بوده و غمگين؛ پس فقط واسش دعای آرامش بخونين. عسل جون اشكمو در آوردی؛ آروم بخواب..

    + پاسخ

  116. M.R
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰
    Thumb up 2 Thumb down 1
    روحش شاد .....به نظرمن آدم مهربونی بود که خودش قبل از مرگ اعضا بدنش را اهدا کرد . بیاین پشت سر مرده بد نگیم اگر هم خیلی کنجکاویم صبرکنیم تا پزشکان نظر قطعی را بدهند.بیچچاره پسرش............. دلم براش میسوزه

    + پاسخ

  117. مهشید
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵
    Thumb up 7 Thumb down 1
    خدا بيامرزش.خداوند همه مارو بيامرزه.اتفاقا دونستن دليل مرگش مهمه،چون شخص عادي نبوده.به هرحال هنرمنده و براي خيليها عزيز بودن.حالا خودكشي كردن يا نكردنش رو خدا عالمه،ولي اينكه بعضي دوستان پيگير علت مرگش هستند براي حرف دراوردن نيست،فقط از سر كنجكاويه.اگر خودكشي بوده خب انتخاب خود ايشون بوده،اگر مصرف مواد بوده ،تلنگري براي بقيه مصرف كنندگانه،اگر مرگ مغزي كه انشاا..ديگه شاهدش نباشيم...به هر حال عمل اهدا اعضاي بدن توسط ايشون كاممملا عمل انساني و جاي تقدير داره.باز هم خداوند بيامرزتشون

    + پاسخ

  118. محمد عجبشیر
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶
    Thumb up 2 Thumb down 1
    خودکشی رو باور نکن!!!!!!!!؟/؟؟؟؟؟؟؟ممنونم.....روحش شاد.

    + پاسخ

  119. محیا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
    Thumb up 2 Thumb down 0
    خدا رحمتش کنه من که باورم نمیشه...........خدایا اخه چرا؟

    + پاسخ

  120. نادر
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳
    Thumb up 2 Thumb down 1
    خداوندرحمتشون کنه.....بچه ها تو رو خدا زود قضاوت نکنیم

    + پاسخ

  121. ترانه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خیلی ناراحت شدم....یکی از خبر فوت رضا صفدری خیلی شوک شدم ..الانم که از خبر فوت عسل بدیعی...از خدا صبر واسه خونواشون میخوام...کاش دروغ بود...

    + پاسخ

  122. zeinab
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
    Thumb up 3 Thumb down 0
    اصلا باورم نمیشه که عسل بدیعی فوت شده..خیلی خیلی ناراحت شدم..خدا بیامرزدش...دوستان مرگ حقه سراغ هممون هم میاد پس بدونیم چجوری داریم در مورد دیگران قضاوت میکنیم...باید اون دنیا جواب داد... عسل عزیز روحت شاد...

    + پاسخ

  123. چه فرقی میکنه؟
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
    Thumb up 2 Thumb down 1
    ناصریا!!! . . روحش شاد :)

    + پاسخ

  124. محمد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
    Thumb up 3 Thumb down 3
    این خودکشی مربوط به جدایش از فریبرز عربنیا هست

    + پاسخ

    آرش پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ:

    تازه بیدار شدی از خواب.حداقل چهارتا از نظرات رو بخون داداش
    خودکشی دیگه چیه.جم کنید این این شایعات و تهمتها رو
    خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید.انشااله

    + پاسخ

  125. دنیا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    راحت شد؛روحش شاد

    + پاسخ

  126. سحسحر
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸
    Thumb up 5 Thumb down 0
    روحش شاد خدارحمتش کنه.... اما لازم به ذکره بیمارستان لقمان مخصوص مسمومیت های دارویی و خودکشیه بنده پرستارم یکم تحقیق کنید درباره بیمارستان لقمان که مخصوص مسمومیت های داروییه

    + پاسخ

  127. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۳
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خدا رحمتش كند و روحش در ارامش قرار بگيرد

    + پاسخ

  128. مریم
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸
    Thumb up 1 Thumb down 1
    خداوند رحمتش كنه روحش شاد براش فاتحه بفرستين

    + پاسخ

  129. سودابه جون
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۰
    Thumb up 3 Thumb down 3
    بچه ها كي مي دونه كي با عرب نيا ازدواج كرده ؟عكس و فيلم دارين بفرستين  عسل جان روحت شاد

    + پاسخ

  130. مهین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹
    Thumb up 3 Thumb down 1
    عسل جان روحت شاد .به مادرت وخوانوادهات تسلیت میگویم.تو امروز باعث شدی که من اعضای بدنم را اهدا کنم . در دروازه را می شود بست ولی دهن مردم بی کار را نمی شود .ای مردم بیکار .قضاوت کار خداوند است .بجای اینکه به مادر داغدارش تسلی خاطر بدهید فکر میکنید چه می گوئد ؟چرا در باره کاری که کرد حرفی نمی زنید .هنوز نیاموختید.

    + پاسخ

  131. الاهه
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
    Thumb up 4 Thumb down 0
    خدا رحمتش كنه

    + پاسخ

  132. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
    Thumb up 5 Thumb down 1
    ناراحت شدم اما امیدوارم خود کشی نکرده باشه ولی من که توی تلیوزیون میدیدمش احساس میکردم غمگینه افسرده است بد جوری البته در مورد مرگش قضاوتی نمیکنم ؟

    + پاسخ

  133. نازنین
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶
    Thumb up 4 Thumb down 0
    عسل جان خیلی بازی هاتو دوست داشتم فقط دلم از این می سوزه که خیلی جوون بودی واز دنیا رفتی حیف از جوونیت حیف

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ ب.ظ:

    میشه همگی ……. اینقدر اظهار فضل نکنید.ممنون ار کسانیکه برایش شادی و آرامش خواستند.خدایش بیامرزاد.

    + پاسخ

  134. رها
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳
    Thumb up 2 Thumb down 1
    ما کلا عادت داریم واسه هر چیزی کلی اراجیف بهم ببافیم.خجالت داره بخدا.خدا رحمتش کنه ما که این حرفا باورمون نمیشه.شماهم دست بردارید حرفاتون تکراری شده

    + پاسخ

  135. کتایون
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱
    Thumb up 2 Thumb down 1
    غمگین بود

    + پاسخ

  136. مهرداد
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳
    Thumb up 2 Thumb down 1
    خدایش بیامرزد و روحش شاد

    + پاسخ

  137. سبا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵
    Thumb up 2 Thumb down 1
    من واقعا از این خبر متاثر شدم.اهدای عضو ایشون وافعا ستودنیه.روحشون شاد ویادشون گرامی باد.

    + پاسخ

  138. نقی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    نقی.... خدا رحمتش کنه.

    + پاسخ

  139. علی
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    حیف ان است که جوانی از دست برود حرف و حدیث بعد از مرگ ارزشی ندارد در هر حال خدا رحمتش کند روحش شاد

    + پاسخ

  140. خرم سلطان
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹
    Thumb up 2 Thumb down 1
    سلطانم روحت شاد .

    + پاسخ

  141. مهممان
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۴
    Thumb up 2 Thumb down 1
    روحشون شاد و خدا بیامرزدشون، خدایا بیامرز هم خانم بدیعی رو و هم کسایی روکه پشت مرده حرف میزند

    + پاسخ

  142. پری
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
    Thumb up 1 Thumb down 1
    زشته پشت سر مرده اینقدر حرف نزنین .حالا هرجوری که مرده .بی جای اینا یه فاتحه براش بفرستین.

    + پاسخ

  143. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    بازیش در نقش مستانه بیادماندنی بود روحش شاد

    + پاسخ

  144. محمد رضا
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱
    Thumb up 2 Thumb down 2
    خیلی بازیگر خوبی بود

    + پاسخ

  145. ناشناس
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳
    Thumb up 2 Thumb down 1
    وقتی خبرروشنیدم شوکه شدم.خدارحمتش کنه واهدای عضوش وافعا ستودنیه.خدابه پدرومادرش صبر بده.

    + پاسخ

  146. mahin
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴
    Thumb up 6 Thumb down 1
    rohash shad

    + پاسخ

  147. mary
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴
    Thumb up 2 Thumb down 1
    خيلي بازيش خوب بود خدا بيامرزتش

    + پاسخ

  148. پری
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
    Thumb up 3 Thumb down 1
    چرا مسخره بازي در مي آريد پشت سر مرده كه حرف نمي زنن گناه داره من تازه فهميدم هنوز تو شكم

    + پاسخ

  149. بیات
    | ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    خدا رحمتش کنه اولین هنرمندی که سخاوتمندانه اعضای بدنش رو تقدیم کرده باعث افتخار میباشد. ای کاش ما هم درس بگیریم.

    + پاسخ

  150. مژگان.
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۰۶
    Thumb up 2 Thumb down 2
    دوستان گرامی علت مرگ ‏ عسل هرچی بوده به من وشما ارتباط نداره.خداییش چندنفرازما اعضاءبدنمون رواهداکردیم؟یا اصلاتاحالابه فکرمون رسیده؟عسل جون خدارحمتت کنه

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۶:۵۴ ق.ظ:

    azizammm ma ke zendeim ke nabayad azamoono ehda konim 
    :))))))))))))))) 

    + پاسخ

    نگار پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۲:۴۰ ب.ظ:

    کارت اهدا عضو بگیری یعنی عضوت رو اهدا کردی، لازم به مردن نیست!

    + پاسخ

  151. عارفه ذبیحی
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۰۸
    Thumb up 1 Thumb down 1
    واقعا واسه ساتتون متاستفم.

    + پاسخ

  152. مونا
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۰۸
    Thumb up 1 Thumb down 1
    واقعا شوكه شدم...خدا رحمتش كنه عاشقه چهره ي معصومش بودم

    + پاسخ

  153. امیر
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۲۴
    Thumb up 1 Thumb down 1
    خدا رحمتش کنه هر چیم شده باشه این حرفا خیلی زشته روحش شاد

    + پاسخ

  154. علی
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۳۵
    Thumb up 3 Thumb down 0
    روحش شاد

    + پاسخ

    لیدا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۰۲ ق.ظ:

    با اینکه زیاد از فیلمای این خدا بیامرز و ندیده بودم ولی دوستش داشتم خیلی زیبا بود حیف و وواقعا حیف که رفت مهم نیست چه جوری فقط حیف

    + پاسخ

  155. ناشناس
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۴۹
    Thumb up 2 Thumb down 1
    انشاءالله که خدابیامرزدش.شایعات زیادن ولی تامطمءن نشدین به زبان نیاریدکه گناه بزرگیه.

    + پاسخ

  156. ‘مجید
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۵۵
    Thumb up 3 Thumb down 1
    آقای عزیز شما کی هستید که ادما را می سنجید . اصلا شما از بازیگری و نقش بازیگران چه می دانید که عرب نیا را نچندان خوش خلق می بینید و مطرح می کنید و بی خود و بی مدرک برچسب خودکش می زنید. من یقین دارم تازه کارید و بی تجربه وگرنه مراقب رفتار غیر حرفه ایتان بودید . مراقب خودت باش .

    + پاسخ

    تتتتت پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۳۰ ق.ظ:

    آقای مجید اخلاق و زندگی شخصی ربطی به حرفه نداره مجید جااان دلبندش. تو مراقب خودت باش حواستم حسابی جم کن این روزا بوم صدا برداری نخوره تو سرت :-D

    + پاسخ

  157. امین
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱:۱۳
    Thumb up 2 Thumb down 1
    تاحالا اخر خط رسیدیت تاحالا تمام هستی و اعتقاد و اعتمادتون پوچ شده اگه شده دلیل کارشو میفهمید وگرنه ساکت وخموش شید روحش شاد

    + پاسخ

  158. م.ه
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱:۳۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    واقعآعسل جان ازذهن ودلم هیچوقت بیرون نمیایی;چهره همیشه معصوم وملیحت سالهاست که بامنه وبا وجود رفتنت عشقم به تو بیشتروقویتر شده:به امید روزی که جای دیگه ای توروببینم ودستتو خالصانه بگیرم واز خدای عزیز شکرگذار باشم.(ازعزل تا ابد)

    + پاسخ

  159. افسانه
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲:۱۵
    Thumb up 2 Thumb down 1
    اصلا مهم نيست  ايشون جه جوري فوت شدند اين مهمه كه ديكه ما اين عزيز رو  نداريم و در كمال ناباوري از دست داديم متااااسم    واقعا ايشون صورتش مثل فرشته ها بود. از خدا ميخوام  در بهشت به ارامش برسد روحش شاد

    + پاسخ

  160. مریم
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲:۵۵
    Thumb up 2 Thumb down 1
    سلام بر دوستان عزيز،اول فوت بازيگر دوست داشتني و محبوبم رو به همه دوستداران ايشون تسليت ميگم، خواهش ميكنم درباره هيچكس چه زنده ها چه مرده ها حرفي نزنيم كه روزي مجبور بشيم بابت حرفمون در پيشگاه پروردگار پاسخگو باشيم،تهمت يا بدگويي يا قضاوت نادرست اول به خود ما ضرر ميزنه تا ديگران و ديگر اينكه از نظر علمي حساسيت ها و واكنشهاي دارويي يك امر ثابت شده هست و گاهي غير قابل پيش بيني و يا پيشگيري و اين واكنش دارويي هيچ ارتباطي به خودكشي نداره،با مشاهده اين اتفاقات بايد درس بگيريم و درسمون اينه كه قدر همديگر رو بدونيم و تا ميتونيم به هم خوبي كنيم كه كسي از فردا خبر نداره

    + پاسخ

  161. مریم
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۳:۰۶
    Thumb up 2 Thumb down 0
    خدا بیامرزتش ما که همه تو شوکیم :-( :-# :-(

    + پاسخ

  162. ناشناس
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۶:۰۴
    Thumb up 2 Thumb down 0
    ای خوش انروز کزین منزل ویران بروم  راحت جان طلبم وز پی جانان بروم  *عسل عزیز روحت شادهمیشه یادت زنده است. با آغاز بهار ,سفرابدی ات همراه شد.خدارحمتت کنه.  

    + پاسخ

  163. فریبرز
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۱۴
    Thumb up 2 Thumb down 0
    دوستان وقتی علت مرگ رو مسمومیت دارویی اعلام کردن لطف کنن بگن نوع دارو چی بوده تا این همه شایعه درست نشه!!! 

    + پاسخ

  164. مریم
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۱۵
    Thumb up 2 Thumb down 2
    من هنوز توی شوک هستم و کلی ناراحت شدم عسل جان روحش شاد و خدا به عزیزانت صبر بده. 

    + پاسخ

  165. حمید
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۱۸
    Thumb up 4 Thumb down 5
    اگه خودکشی هم کرده ؛ حق طبیعیش بوده ؛ هرکسی اختیار جسمه خودش رو داره ؛ کاره بدی نکرده ؛ دیگه لازم ندیده تو این دنیا زندگی کنه . این آدمهای مذهبی این کار رو بد میدونن .

    + پاسخ

  166. پروانه
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۲۹
    Thumb up 1 Thumb down 2
    واقعا متاثر شدم. روحش شاد و آرام.

    + پاسخ

  167. ناظر خاموش
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۵۳
    Thumb up 1 Thumb down 2
    عسل عزيز از خوندن بعضي كامنت ها قلبم فشرده شد و بعضي ها ارومم كرد نميدونم چرا اصلا خواستم واكنش مردم رو بخونم يا ببينم... اما اميدوارم روحت قرين ارامش الهي باشه همونطور كه در اين سالهاي اخير از رهروان عرفان حلقه بودي و سعي داشتي به خود شناسي و خداشناسي برسي

    + پاسخ

  168. ناظر خاموش٢
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۵۹
    Thumb up 1 Thumb down 5
    مرگ يه انسان به هر دليلي دردناكه و از دست دادن تو دردناك تر.. اما چي به سر دل "جانيار" مياد و پسرت بدون تو چجوري با اين غم كنار خواهد اومد چيزي كه خيلي غم انگيزه.. انگار نه انگار همين هفته پيش بود داشتيم سر مدل ابروها باهم بحث ميكرديم و چونه ميزديم و تو يه عكس برام فرستادي كه بعد از تعطيلات ببرم براي سالن و نشون بدم كه اين مدلي برام ابروهام رو طراحي كنه.. از پريشب همون عكس رو نگاه ميكنم همه ش و .. چه فرقي ميكنه تزريق اشتباه دارو... مشكل مسمويت دارويي و .....  مهم اينه كه تو به خاطر جانيار هم كه شده نميخواستي خودكشي كني و نباشي. همه ميدونستيم چقد عاشق فرزندت بودي.. روحت قرين ارامش دوست خوبم...

    + پاسخ

  169. یاس
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
    Thumb up 5 Thumb down 2
    همه آدما تو زندگیشون یجوری درگیر مشکلات میشن در کنارش هم شادیها اما کاش نزدیکترین های ما مثل همسر یا ... بگونه ای رفتار کنند که هیچوقت امید به بودن از آدم سلب نشه آدمها با امید زندگی می کنند و تا ظرف صبرمون لبریز نشه اتفاقی نمی افته - روحش شاد

    + پاسخ

  170. آزاده
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
    Thumb up 2 Thumb down 2
    روحش شادامیدوام در زندگیه بعدیش همیشه شاد باشه

    + پاسخ

  171. حدیث
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    چهره ی تو ای هنرمند زیبا همیشه در زهن ما هست روحت شاد ...... ای خورشید نرو اگر رفتی برو ولی با من باش

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۱:۰۱ ب.ظ:

    زیبا

    + پاسخ

  172. شادی
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    بوی عطر یاس تو همیشه ماندگارست در ذهن ماااااااااااا

    + پاسخ

  173. ساناز
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
    Thumb up 2 Thumb down 1
    اگرم خودکشی کرده باشه به هیچکس ربطی نداره زندگی شخصی خودش بوده در ضمن ایشون فوق العاده خوش برخورد و مهربان و اجتماعی بودند دست از حرف زدن چشت سر مرده بردارید

    + پاسخ

  174. فرشته
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱
    Thumb up 2 Thumb down 1
    از تاریخ و ساعت نظراتی که چاپ شده معلوم میشه خیلیها به سیزده بدر نرفتند مثل من.پس همتون دلتون گرفته ولی دنیارو پوچ نبینیم .بالاخره زیبایی هایی هم پیدا میشه که دلمون بهشون خوش بشه.امشب این قسمت سریال پایتختو از شبکه 1ببیند که آیا اون عاشق ،می خواست کلیه شو به خاطر عشق اون دختر نازنین ببخشه یا به خاطر یک هدف اخلاقی مثل عسل پاک و معصوم.عسل ثابت کرد که هستند بازیگرانی که یک انسان واقعی هستندوجانش فدای نجات چندین انسان دیگر شد.او باعث افتخار پسرش و خونوادش شد.او از غم رنج دیگران پرواز کردو رفت.روحش شاد.

    + پاسخ

  175. سید محمد صادق علامه
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
    Thumb up 3 Thumb down 2
    واقعا اين حرفها خوب نيست بعيد است  عسل با اين شخصيت با دستان خود مردم عزيز ايران  ناراحت كنه . از ساعتى که اين خبر شنيدم خيلي ناراحت شدم ،از مسىولين بيمارستان خواهشمندم كه هر چه زودتر علت مرگ را بگوييند تا اين همه حرف دنبال اين  عزيز از دست رفته نباشه،

    + پاسخ

  176. شیرین
    | ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸
    Thumb up 4 Thumb down 3
    من از دوستان نزدیک عسل هستم به هیچ عنوان شایعات راجع به عسل صحت نداره عسل پرشورترین و باانگیزه ترین دختریه که من میشناسم البته میشناختم  و در جریان همه اتفاقات زندگیش هستم . من این پیامو توی همه سایتا میگذارم تا به قداست عسل لطمه ای وارد نشه...این درست نیست که با آبروی عسل عزیز اینطوری بازی کنید.به مادر عزیزشو پدر بزرگوارش و رضا و غزل عزیز تسلیت میگم .

    + پاسخ

    علامه پاسخ در تاريخ فروردین ۱۳م, ۱۳۹۲ ۹:۴۱ ب.ظ:

    واقعا همینطوره که شما میگید الان سایت مشرق خوندم گفتن دلیل مرگ مغزى  عسل  پارگى عروق مغزى و  خودکشى را رد کردن .عاجزانه  از عسل میخوایم همه ما را حلال کنهث

    + پاسخ

  177. س ب
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۴:۴۲
    Thumb up 2 Thumb down 0
    خيلي ناراحت شدم خدا رحمتش كنه خدا به پدرش صبر عطا کند

    + پاسخ

  178. س ب
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۴:۴۴
    Thumb up 2 Thumb down 0
    متاثر شدم یادش گرامی خدا به خانواده اش صبر بده

    + پاسخ

  179. ZAHRA
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۰۰
    Thumb up 1 Thumb down 1
    ما ایرانیا عادت داریم شایعه درست کنیم و هی به این شایعات دامن بزنیم اما به اصل خبر اصلافکرنمیکنیم امیدوارم اونایی که دوست دارن به شایعات دامن بزنن یه روزی خودشون اسیر این شایعات بشن و ببینن چه حالی داره وقتی واقعیات رو با دروغ قاطی می کنن و تحویل ملت میدن مهم اینه که عسل از بین ما رفته ومهم تراینه که بامرگش زندگی روبه چندین انسان بخشیده دیگه هیچی مهم نیست عسل جان روحت شاد

    + پاسخ

  180. ناشناس
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
    Thumb up 1 Thumb down 1
    خدا رحمتش کنه و روحش شاد . درست نیست اینقدر پشت سرش حرف بزنید همینکه اینقدر شجاعت داشته که اعضای بدنش را اهدا کنه معلوم میشه آدم ضعیفی نبوده که خودکشی کرده باشه . با این زندگیهای پر استرس امروزی که همه مجبوریم داروهای مختلف استفاده کنیم تداخل دارویی برای هر کسی دور از ذهن نیست پس اینقدر مرگش را زیر سئوال نبرید و در موردش شایعه پراکنی نکنید . خدا به خانواده اش صبر بده و روحش را قرین لطف خودش قرار بدهد .

    + پاسخ

  181. ناشناس
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۳
    Thumb up 1 Thumb down 1
    هر انسانی یه روز میمیره واجل همیشه بی تقصیره در مورد دیگران بهتره چوری صحبت کنیم که دوست داریم اگه یه روز نبودیم در مورد ما بگن عسل بدیعی یک هنر مند بود که در جای خودش تونست یک آثاری رو برای دیگران به جا بذاره خدا کنه ما هم بتو نیم در زندگی یه نقش خوب از خودمون به چا بذاریم روحش شاد .

    + پاسخ

  182. sara
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۱
    Thumb up 1 Thumb down 1
    ب نظر من بعضی وقتا اینترنت خالی میبنده شایدم واقعی باشه ما که خبر نداریم خدا بیامرزتش بازیگر خوبی بود.

    + پاسخ

  183. sara
    | ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳
    Thumb up 1 Thumb down 2
    ببخشیدا خیلی معذرت میخوام خودش ک اعضای بدنشو اهدا نکرده خانوادش رضایت دادن.

    + پاسخ

  184. ناشناس
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۰۱
    Thumb up 2 Thumb down 0
    خدا رحمتش کند! روحش شاد!

    + پاسخ

  185. فرشته
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
    Thumb up 2 Thumb down 3
    من یک بازیگرم.واین گونه اتفاقها ی جسمی وفوت ممکنه برای هر کسی پیش بیاد.فقط ازش سپاسگذارم که با اهدای اعضای بدنش فرهنگ مردم مارا عوض کرد .1- یاد داد که چرا این جسم سالم را طعمه ی خاک می کنید در حالیکه خیلی ها با داشتنش می توانند به زندگی ادامه دهند! 2- یاد داد که اکثر بازیگران زن، انسانهای شریف و انسان دوستی هستندوبه همین دلیل بازیگر شدند تا رنجهای مردم را نشان دهند.روحش شاد و صبر زیاد برای پسر نازنینش و خانواده ی گرامی.

    + پاسخ

  186. مرضیه
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
    Thumb up 2 Thumb down 1
    واقعا واسه اون کسایی که جو را متشنج میکنن و شایعه پراکنی میکنن متأسفم!!! عسل بدیعی الان دیگه بین ما نیست و هر حرفی رو هم که بزنید نمیتونه از خودش دفاع کنه و اعتبار و آبروش و حفظ کنه و این حرفا فقط باعث عذاب خانواده داغدارش میشه... یکم انصاف داشته باشین ما هممون همین راه و خواهیم رفت و طعم مرگ را خواهیم چشید پس بیاین برای آرامش روحش دعا کنیم و با شایعه پراکنی مدیونش نشیم و کار خداپسندانه اش رو تحسین کنیم... به خانواده محترمش تسلیت میگم و براشون از خداوند صبرجمیل رو آرزومندم.

    + پاسخ

  187. نازنین موسوی
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
    Thumb up 2 Thumb down 1
    دوستان من انقدر شايعه نسازيد تو رو خدا.به نظر من اين شايعه رو بخاطر حرف مسموميت دارويي و اخرين جمله عسل كه در تاريخ19اسفند نوشته بود درست كردن.عسل عزيزم نوشته بود حس ميكنم از گور برخاسته ام تولدي در راه است و بوي عطرش در فضايم جاريست.اما ما بايد به اين نكته توجه كنيم كه خيلي از ادم ها قبل از مرگشون بهشون الهام ميشه كه ميخوان برن.شايد عسل عزيزم هم بهش الهام شده بود وگرنه مطمينا اون ادم خودخواهي نبوده كه بخاطر خودش اين همه ادم رو داغدار كنه و يك مادر هيچ وقت بچش رو كه پاره تنشه به ميل خودش تنها نميگذاره.عسل همونطور كه در اين دنيا سربلند بود در اون دنيا هم سربلند.و اما كساني كه حرف من رو باور ندارن بهتر غم نامه ي اقاي رضا داوود نژاد رو توي اينترنت سرچ كنن و بخونن.اون وقت متوجه حرف من ميشيد چون اين غم نامه انقدر دردناك و نراحت كنندست كه ديگه به اين شايعه ها گوش نميديد.به اميد روزي كه ما ادم ها دست از شايعه پراكني برداريم.

    + پاسخ

  188. maryam
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
    Thumb up 1 Thumb down 1
    خدا روح عسل جونو شاد کنه از صمیم قلب براش تسلیت میگم لطفا شایعه های چرت و پرت هم در موردش مطرح نکنین با تشکر.

    + پاسخ

  189. نادیا
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
    Thumb up 1 Thumb down 1
    عسل جان عاشق اون چهره پر غمت بودم حيف که از بين ما رفتي روحت شاد ,

    + پاسخ

  190. یگانه
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵
    Thumb up 1 Thumb down 1
    به خانواده ی محترمشون تسلیت میگم................روحش شاد

    + پاسخ

  191. mehr_r26@yahoo.com
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    عسل عزیز از خداوند برات آمرزش میطلبم و به خاطر اهدا اعضات ستایشت می کنم.دلم برای چهره آرام و معصومت تنگ میشه.دوستت دارم

    + پاسخ

  192. سحر
    | ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خیلی ناراحت شدم روحش شاد یادش گرامی

    + پاسخ

  193. بارمیدا
    | ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
    Thumb up 1 Thumb down 1
    سرشام بودكه فهميدم خيلي ناراحت شدم شب خوابم نبرد واقعاكه خيلي زيبابود من خيلي دوستش داشتم ودارم

    + پاسخ

  194. باسلام
    | ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
    Thumb up 3 Thumb down 0
    دوستان محترم چرا به جای این حر ف ها فاتحه ای نمی خوانید که هم برای شما وهم برای مرحومه مفید است خدا ارحم راحمین است وبازگشت ما به سوی اوست اگر باور کنیم وحساب وکتاب با خدا است

    + پاسخ

  195. بهار
    | ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
    Thumb up 3 Thumb down 1
    روحش شاد انشاالله خدا وند به خانواده محترمشون صبر بدهد .عسلم خیلی دوست داشتم.

    + پاسخ

  196. بهار
    | ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳
    Thumb up 1 Thumb down 3
    آیا واقعا عسل بدیعی خود کشی کرده تورو خدا اگه نکرد براش شایعه درست نکنین.

    + پاسخ

    پیمان پاسخ در تاريخ فروردین ۱۷م, ۱۳۹۲ ۳:۳۸ ب.ظ:

    بعضیها دنبال شایعه سازی هستند .

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۷م, ۱۳۹۲ ۹:۵۴ ب.ظ:

    در جواب بهار جان باید بگم نه این امکان نداره و خواهش میکنم براش شایعه درست نکنین اون واقعا فرشتس!!!

    + پاسخ

    بهار پاسخ در تاريخ فروردین ۱۷م, ۱۳۹۲ ۱۰:۰۴ ب.ظ:

    بله درسته بعضی ها دنبال سوژه برای شایعه درست کردن هستند.

    + پاسخ

  197. لیلا
    | ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
    Thumb up 4 Thumb down 1
    یادت گرامی عسل جان...

    + پاسخ

  198. سمانه
    | ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۵۵
    Thumb up 3 Thumb down 1
    عسل جان از وقتی که از مرگ ناگهانی تو باخبر شده ام بسیار غمگینم مانند روزی که مرگ خسرو شکیبایی وناصر عبدالهی عزیزم مرا بسیار سوزاند هرچند که مردن از نظر بازماندگان پایان است ولی برای تو شروع ..... عسل جان ازدست این مردمان که اینگونه هستند نرنج وآنها راببخش. عسل جان توهم مانند رفته گان دیگر رفتی و مردم فقط همین را میبینند اما نمی دانند که تو رفتی تا به جاودانگی برسی تا به معبودت برسی تا به تمام رازهای نهان برسی. عسل جان غصه ی پسرت را نخور او هم مانند تو خدایش رادارد .تو با اهدای اعضای بدنت مرگت را همانند اسمت شیرین کردی. من هم بعداز نوشتن این پیغام برای تو فرم اهدای عضو راپر خواهم کرد .وبه خانواده ات برای داشتن گلی همچون تو تبریک میگویم . سلام مرا به معبود مان برسان و به او بگو که وجودش زندگیم را روشن میکند. تورا به خداوند منان میسپارم وبا بغضی که در گلو دارم از تو خداحافظی میکنم .دیدارمان در ................. درآینده عسلی دیگر خواهم شد.

    + پاسخ

  199. ایرانی
    | ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۵۷
    Thumb up 2 Thumb down 1
    عسل جان از وقتی که از مرگ ناگهانی تو باخبر شده ام بسیار غمگینم مانند روزی که مرگ خسرو شکیبایی وناصر عبدالهی عزیزم مرا بسیار سوزاند هرچند که مردن از نظر بازماندگان پایان است ولی برای تو شروع ..... عسل جان ازدست این مردمان که اینگونه هستند نرنج وآنها راببخش. عسل جان توهم مانند رفته گان دیگر رفتی و مردم فقط همین را میبینند اما نمی دانند که تو رفتی تا به جاودانگی برسی تا به معبودت برسی تا به تمام رازهای نهان برسی. عسل جان غصه ی پسرت را نخور او هم مانند تو خدایش رادارد .تو با اهدای اعضای بدنت مرگت را همانند اسمت شیرین کردی. من هم بعداز نوشتن این پیغام برای تو فرم اهدای عضو راپر خواهم کرد .وبه خانواده ات برای داشتن گلی همچون تو تبریک میگویم . سلام مرا به معبود مان برسان و به او بگو که وجودش زندگیم را روشن میکند. تورا به خداوند منان میسپارم وبا بغضی که در گلو دارم از تو خداحافظی میکنم .دیدارمان در ................. درآینده عسلی دیگر خواهم شد.

    + پاسخ

  200. نمیدونم
    | ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
    Thumb up 1 Thumb down 1
    خيلي همتون بيكاريد از جمله خودم ضمنا فضول ام هستيد از جمله خودم. عسل جون خدا رحمتت كنه .

    + پاسخ

  201. ملیکا
    | ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
    Thumb up 2 Thumb down 1
    عسل جان خوب شد که رفتی از این دنیای بی ارزش راحت شدی من حرف این مردم را باور ندرم که میگویند تو خودکشی کرده ای روحت شاد یادت گرامی

    + پاسخ

  202. مینا
    | ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
    Thumb up 1 Thumb down 1
    سلام عسلم غم از دست دادنت همه ما را غمگین کرد عسلم علت مرگ هرچی که بود بدترین چیز اینه که ما تو رو از دست دادیم بازیگری توانا و مادری مهربان و دلسوز و زنی با همت و غیرت . عسلم غم از دست دادنت را به تنها یادگارت تسلیت می‌گویم و از خدای مهربان می‌خواهم که صبر نبودنت را به خانواده مهربانت بدهد تا راحت‌تر بتوانند با این غم جانگذاز کنار بیایند

    + پاسخ

  203. حدیثه
    | ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
    Thumb up 1 Thumb down 1
    عسل جان همیشه در یاد وخاطر ما هستی و هیچ وقت فراموشت نمیکنیم تو رفتی اما قلبت هنوز میتپد روحت شاد ویادت گرامی

    + پاسخ

    اکو پاسخ در تاريخ فروردین ۳۰م, ۱۳۹۲ ۳:۵۹ ب.ظ:

    خدا بیامرزدت ولی اگه خدایی ناکرده…..

    + پاسخ

  204. سارا
    | ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹
    Thumb up 0 Thumb down 1
    جانیار جان به شما وخوانواده ات تسلیت میگم. (عسل جان روحت شاد)

    + پاسخ

  205. مهرداد
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بابامگه مرده................

    + پاسخ

  206. مهدی بورموسی
    | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    روحت شاد باد

    + پاسخ

  207. هستی
    | ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دوستش داشتم

    + پاسخ

  208. سمانه حسینی
    | ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    درکل ادم خوبی بودپشت سرمرده حرف نزنیدخوبیت نداره

    + پاسخ

  209. پیام
    | ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    رحم الله من قرا الفاتحه مع صلوات

    + پاسخ

  210. صحرا
    | ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    واقعا..................................................... جدی میگی

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است