دوشنبه 22 بهمن 1397 - 21:00

آخرین خبر از وضعیت جاده های کهگیلویه و بویراحمد/بوران محورهای سردسیر استان را درنوردید/مدارس تعطیل شد/فردا ادارات با تاخیر شروع به کار می کنند

بارش برف در مناطق سردسیر کهگیلویه و بویراحمد موجب کندی عبور و مرور در دو محور یاسوج به شیراز و بالا میدان و البته مسدود شدن ۶۰ مسیر روستایی بویراحمد و دنا شده است.

به گزارش بویرنیوز، بارش شدید برف که از اوایل ظهر امروز آغاز شد و البته در مناطق کوهستانی از اوایل صبح شروع شده بود موجب ایجاد بحران در مسیرهای سردسیر کهگیلویه و بویراحمد شد.

در این میان محور یاسوج به شیراز و یاسوج – بابامیدان شاهد بیشترین بی نظمی، ترافیک و اختلال در عبور و مرور بود، حجم بارش برف در این مناطق و نبود دستگاه های کافی برای هموار کردن مسیر و نمک پاشی موجب کندی شدید عبور و مرور و گیر افتادن بسیاری از خودروها شده است که ضروری است هرچه سریع تر به آنها رسیدگی شود.

بارش برف موجب تعطیلی کلیه مدارس شهرستان های بویراحمد و دنا در هر سه مقطع تحصیلی شده است.

آنطور که فرماندار دنا گفته، ادارات این شهرستان فردا با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می کند.

همچنین معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر ۲ ساعتی آغاز به کار ادارات در شهرستان بویراحمد گفت و افزود: در حال تلاش برای خدمات رسانی در محورهای درگیر برف و کولاک هستیم.

به گزارش بویر نیوز ، مردم اما گله مندند، برای آنها جای سوال است با وجود هشدارهای هواشناسی و البته مشاهده عینی بارش برف چرا تدبیری برای افزایش ایستگاه های خدمات رسان در محورهای برفی استان نشده است؟

مردم می گویند: این اتفاق نشان داد مدیران در عمل و در مواقع بحرانی جز سخنرانی و جلسات بی فایده عملاً خروجی ارزشمندی برای مردم ندارد.

به گزارش بویرنیوز، نیروهای یگان ویژه نیروی انتطامی، هلال احمر و راهداری در حال خدمات رسانی به مردم در مسیرهای برفگیر هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297349
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پوریا گفت:

    بعد از مدت ها چند سانتیمتر برف اومد،برق نصف شهر حدود ۱۵ ساعت قطع شد.
    بنظرم مردم بجای فیلمای جشنواره فجر برن جلسات مدیریت بحران استان رو ببین بیشتر سرگرم میشن.

  2. ناشناس گفت:

    بی کفایتی را بحساب چند سانت برف ننویسید

دیدگاه شما