یکشنبه 21 بهمن 1397 - 23:20

پیام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه حماسه 22 بهمن

مسئولان کهگیلویه و یویراحمد از مردم استان برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کردند.

متن پیام ها بدین شرح است:

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و علی محمد احمدی استاندار در پیام مشترکی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی این روز و همایش وحدت ملی دعوت کردند.

در این پیام این دو آمده است:

ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور مردم در جشن‌های ایام الله دهه فجر؛ امسال دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود به دهه ۵۰ سالگی انقلاب قرار داریم.

در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه و ایادی غرب با همکاری برخی دولت‌های مرتجع منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و همواره درصدد هجمه و ضربه بر علیه آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و متوقف کردن پیشرفت‌های این نظام الهی بودند تا با توطئه و دسیسه مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران را با مشکل رو به رو کنند.

اما امسال مردم ما متفاوت‌تر و آگاه‌تر از سال‌های گذشته ان شاالله مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان این ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسی و سرشار از معرفت خودشان چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سنوات قبل گرامی خواهند داشت.

از مردم شریف و انقلابی استان که در طول دهه‌های گذشته همواره پاسدار ارزش‌های والا و ناب امام و انقلاب اسلامی بودند دعوت می‌کنیم تا به فضل و یاری خداوند متعال امسال ۲۲ بهمن را پرشورتر و با نشاط‌تر رقم بزنند

۲۲ بهمن‌ماه در حقیقت استمرار تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگرانی است که با نثارخون و اهدای همه هستی خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و زنده نگه داشتند.

وظیفه همه ما در برابر وارثان واقعی نظام و انقلاب در این برهه خاص که نظام سلطه به سردمداری ایالات متحده آمریکا تحریم‌های ظالمانه خودش را بر ملت ایران تشدید کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده، این است که با حضور باشکوه اقشار مردم به دشمنان این کشور و این انقلاب نشان دهیم که در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد و در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام با تمام قوا در مقابل ظلم و جور بیگانگان ایستادگی خواهیم کرد.


پیام رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت 22 بهمن و در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بو یراحمد؛ اکنون در آستانه برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز 22 بهمن سرآغاز طلوع دوباره خورشید اسلام به این سرزمین در سال 1357 هستیم .

22 بهمن آئینه تمام نمای روزهای سخت مبارزه با حکومت ستمشاهی بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به بار نشست و اکنون در چهل سالگی آن پس از فراز و نشیب های فراوان، ملت قهرمان ایران در حرکتی ماندگار ، یکپارچه در راهپیمایی عظیم این روز بزرگ شرکت نموده و حمایت و پشتیبانی همه جانبه ی خود را از مقام معظم رهبری(حفظ الله) و جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارند .

مردم استان کهگیلویه وبویراحمد نیز که سالها، سابقه مبارزه با رژیم طاغوت را در کارنامه درخشان دارند، این بار هم به خیابان ها آمده و یکدل و یک صدا دست رد بر سینه استکبار و دشمنان ایران خواهند زد .

در این روز تاریخی و ماندگار مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان نیز همراه مردم شرکت خواهند نمود و با آرمان های امام راحل و شهداء پیمان خواهند بست که تمام تلاش خود را برای ایجاد قسط و عدل و داد بکار خواهند گرفت


دکتر اورنگ ایلامی با صدور پیامی از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد آور رشادت‌ها، فداکاری‌ها و خون‌های پاک ریخته شده‌ ملتی است که انقلاب خود را در عصر رقابت سلطه گری دول شرق و غرب به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تثبیت کردند.

آحاد مختلف مردم ایران اسلامی که از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بودند پشت سر امام عظیم الشان قرار گرفتند تا انقلابی شکل بگیرد که آینده‌ ایران را بر پایه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بنا کنند و هم اکنون بعد از ۴۰ سال عمر عزتمندانه، چشمه‌ای جوشان برای تمام آزادی خواهان از چنگال استکبار و جبهه‌ای برای حمایت از مظلومان عالم است.

شکی نیست نهال نوپای انقلاب با گذر از فتنه‌ها و تهدید‌ها به درختی تنومند تبدیل شده است و با صلابت‌تر از گذشته در مسیری که امام راحل (ره) هادی آن بودند و با رهبری امام خامنه‌ای راه می‌پیماید تا تمدن نوین اسلامی را در جهان احیا کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید عهد و پیمان ملت غیور ایران با آرمان‌های انقلاب و سکان دار کشتی آن حضرت آیت الله خامنه‌ای و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویانی بوده که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را به شکل‌های مختلف آغاز کرده‌اند و دست بردار نیستند.

اینجانب از عموم مردم ولایتمدار، دین باور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت می‌نمایم تا هم گام با موج خروشان اقیانوس عزت خواهی و استکبار ستیزان ایران اسلامی با امام، شهدا و رهبری میثاقی دوباره ببندند و برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار این دیار را ورق بزنند.


✅ دعوت اتاق بازرگانی یاسوج از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

✅ مجموعه نمایندگان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حضور فعالین بخش خصوصی استان در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی؛ از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی هم استانی دعوت به عمل می آورد تا با اتحاد و همدلی همدوش با دیگر ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

{ هیأت رییسه و هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج }


بیانیه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن

بهمن ماه طلوع افتخارات بیشماری در تاریخ این مرز و بوم است، بهمن ماه یادآور خواست و اراده مردم غیور ایران زمین برای برپایی عدالت و خروج ظلم و ستم از این دیار کهن است.

دهه فجر نماد عزم همگانی مردم تحت رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی برای برپایی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در میهن عزیزمان ایران است و زینت بخش و دوام آن نیز خون های پاک پیر و جوان، زن و مرد از جان گذشته آن است.

هیئت مدیره و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، همراه و همگام با دیگر مردم شریف و نجیب استان برای حراست و حمایت از کیان پر افتخار ایران اسلامی عزیز به میدان آمده است…

همه با هم برای ایرانی آباد و مقتدر

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد


دعوت رییس پارک علم و فناوری استان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن

انقلاب اسلامی مردم شریف ایران در بهمن 57، ثمره مجاهدت ها، مبارزات و ایثارگری های آحاد ملت و بخصوص شهدای عزیز و والا مقام بود که استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

تقویت بنیان های علم، دانشگاه، پژوهش و فناوری در کنار همه دستاوردهای بی بدیل این انقلاب در چهل سال گذشته امری غیر قابل کتمان و کاملا هویداست. رشد بی نظیر شاخص های علمی این سرزمین علیرغم وجود همه دشمنی ها، جنگ و تحریم ها از کشور ایران در دنیا کشوری توانمند و صاحب کرسی در بسیاری از رشته های علمی بوجود آورده است.

اینک و در آستانه به بار نشستن درخت تنومند چهل ساله انقلاب و به پاسداشت حرمت متبرک خون شهدا و در راستای حفظ و صیانت از آرمانهای امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه پژوهشگران و فناوران عزیز دعوت میکنم تا در اجتماع شکوهمند راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

سید شمس الدین هاشمی

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد


پیام مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن:

انقلاب اسلامی بدون شک نتیجه اراده و خواست مردم ایران در راستای تحقق آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بود، اتفاقی که تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) و از خودگذشتگی پیر و جوان این سرزمین رخ داد.

انقلاب اسلامی ایران نشانی ماندگار از ظلم ستیزی و عدالت خواهی مردم عزیز کشور بود، اتفاقی که در ادامه منشأ فریاد آزادی خواهی بسیاری از ملت ها شد.

ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد امسال در آستانه چهل سالگی انقلاب، با بصیرت تر از هر زمانی و با آگاهی از توطئه های کشورهای معاند ملت و کشور ایران، با صلابت تر و مقتدر تر از هر زمانی با جوش و خروش خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پر افتخار این دیار به یادگار می گذارند.

به اطلاع مردم شریف ولایتمدار و شهید پرور استان می رساند همچون سال های گذشته،امسال نیز در جشن چهل سالگی انقلاب شرکت نموده و با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید پیمان خواهیم کرد

حسین جنتی؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد


دعوت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از مردم شریف استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در این پیام آمده است:

۲۲ بهمن به واقع برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است، روزی که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی از هر زمانی حساس تر است.

شکل گیری انقلاب اسلامی، اراده ملت تحت ولایت معمار کبیر انقلاب بود، رخدادی که مرهون تلاش تمامی آحاد ملت به ویژه شهدای گران سنگ این مرز و بوم، برای معنا بخشیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

اینک در آستانه ۴۰ سالگی این نهال ارزشمند، از مردم شریف استان دعوت میکنیم برای به رخ کشیدن اراده همگانی در حمایت از آزادگی و آبادانی ایران عزیز فردا ۲۲ بهمن، با صلابت تر و همدل تر از هر زمان حضور به هم برسانند.

ایران اسلامی سرمایه گرانبهای تک تک ماهاست، برای حفظ این نعمت ارزشمند باز هم در کنار هم ، همدل و یکصدا به میدان می آییم…

فیض اله پاسره؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد


عباس نورمحمدی اظهار داشت: چهل سال از پیروزی تاریخی و باشکوه انقلاب اسلامی سپری شده و در این ۴۰ سال، علی رغم دشمنی و اقدامات دشمنان ایران و اسلام، راه خود را در مسیر کمال طی کرده و اقتدار خود را بیش از پیش به رخ جهانیان کشیده است.

وی افزود: مانع تراشی ها و تحریم های دشمنان و بدخواهان نه تنها از اراده ملت بزرگ ایران ذره ای نکاست، بلکه عزم آنان را برای ادامه راه امام ( ره) و شهیدان و تحقق آرمان های والای انقلاب جزم تر کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش فشارها و هجمه های دشمنان و توسل آنها به انواع حربه ها، به منظور ضربه به انقلاب اسلامی و ملت ایران، نشانه آن است که این انقلاب در مسیر صحیح خود، امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و اتحاد و یکپارچگی و پافشاری مردم بر آرمان های انقلاب، همه نقشه های آنان را برای دلسردی و دست کشیدن ملت مسلمان و استقلال طلب ایران از آرمان های انقلابی خویش نقش بر آب کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود از همه اقشار و هم استانی ها به ویژه بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان این سازمان برای حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن دعوت به عمل آورده است.


در متن پیام دکتر اکبری آمده است:

یوم الله ۲۲ بهمن، یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه‌ های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌ اند.

فردا همگام با عموم مردم آگاه ایران اسلامی، خانواده بزرگ درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) تجدید پیمان خواهند کرد.

در یوم الله ۲۲ بهمن، همدلی و اطاعت از ولایت در ایران اسلامی تبلور می یابد و زنان و مردان شریف این سرزمین، جلوه های ناب تبعیت از فرامین الهی را متجلی می سازند.

اینک که دسیسه ها و دستان استعمارگران و هم پیمانان آنان وحدت و عزم ملی ایران عزیز را نشانه رفته است، در روز بیست و دوم بهمن ماه، کارکنان خدوم درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان همگام با سایر قشرهای مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی، با گام هایی استوار، مصمم و پرخروش در صفوفی به هم پیوسته در راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده و بار دیگر وحدت، اقتدار و عزم ملی برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب را به جهانیان نشان خواهند داد.

دکتر پیام اکبری

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297327
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما