شنبه 20 بهمن 1397 - 10:12

گرانی ها در بازار کهگیلویه و بویراحمد داد امام جمعه موقت یاسوج را بلند کرد/در چهل سالگی انقلاب این حجم از گرانی زیبنده نیست

امام جمعه موقت یاسوج گفت: گرانی‌ها در بازار کهگیلویه و بویراحمد آزار دهنده بوده و انتظار می‌رود نظارت اثرگذار تری بر بازار و همچنین قیمت‌ها شود.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: آن حضرت برای دفاع از دین مبین اسلام و حریم ولایت و امامت با تمام توان اقداماتی انجام داد و با روش‌های مختلف شامل ایراد خطبه و سخنرانی به هدایت مردم و مسلمانان  پرداخت.

وی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در این 40 ساله در اوج مردم سالاری، استقلال، آزادی، اقتدار، امنیت و عزت قرار دارد.

خاضع ابراز کرد: عملکرد 40 ساله انقلاب مورد توجه دوستان و دشمنان است و دوستان انقلاب به این عملکرد افتخار می‌کنند و در مقابل دشمنان به دنبال زیر سوال بردن این عملکرد و همچنین ناکارامد جلوه دادن انقلاب و نظام هستند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب در دو بعد مادی و معنوی بوده است، ادامه داد: این خدمات و برکات نظام و انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست زیرا کشور در دوران پهلوی نه تنها پیشرفتی نداشت بلکه در حال پسرفت بود.

خاضع تصریح کرد: با این همه تلاش و اقدام هنوز با آرمان‌های انقلاب فاصله زیادی داریم و دلیل این امر شامل متعالی بودن آرمان‌ها و مشکلات و تحریم‌های ایجاد شده از سوی دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارنامه نظام و انقلاب در تمام شاخص‌ها درخشان و موفق بوده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به معیشت و اقتصاد ملت ایران حمله کرده‌اند که باید دولتمردان با چاره اندیشی و نظارت جدی‌تر بر بازار سبب کاهش این مشکلات شوند.

خاضع افزود: هم اکنون انقلاب اسلامی به یک الگویی برای کشورها و ملت‌های مسلمان دنیا تبدیل شده و همین مسئله سبب خشم و عصبانیت دشمن شده است.

وی بیان کرد: ملت ایران در راهپمایی یوم الله 22 بهمن امسال به کوری چشم دشمنان حضور حماسی خواهند داشت و این حضور علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و انقلاب، ضامن امنیت و اقتدار کشور و همچنین خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

خاضع گفت: اتحادیه اروپا وعده‌های برای ایجاد یک کانال ویژه به منظور تبادلات مالی و تجاری با ایران داده بود اما هم اکنون به تعهدات خود عمل نکرده و می‌گوید به جای تبادلات مالی باید تبادلات کالایی با ایران انجام داد که بیانگر بدقولی و بدعهدی اتحادیه اروپا است.

وی تاکید کرد: نباید به هیچ کدام از وعده‌ها و قول و قرارهای دشمنان از جمله آمریکا و اروپا خوشبین بود و اعتماد کرد و لازم است مسئولان کشور نیز تمام معاهدات دشمنان را قاطعانه رد کنند.

خاضع ابراز کرد: در 40 سالگی انقلاب وجود گرانی آزار دهنده بوده و زیبنده نیست و انتظار می‌رود نظارت اثرگذار تری بر بازار و همچنین قیمت‌ها شود.tasnim

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297280
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما