جمعه 19 بهمن 1397 - 11:14

زمان افتتاح پروژه پاتاوه -دهدشت مشخص شد/عذرخواهی مدیرکل راه و شهرسازی گهگیلویه و بویراحمد از مردم

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در کافه خبر بویرنیوز به تشریح برخی اقدامات خود و سوالات مردم پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، عبدالمجید نژاد صفوی در ابتدای این نشست به چالش دلیل عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: امروز را با ۴۰ سال پیش مقایسه کنید، دانستن حق مردم است و ما در این زمینه کم کاری کردیم، قبول ندارم تنها مدیران دلیل کمتر توسعه یافتی باشند، بله حرام است اگر من مدیر افراد را سیاسی انتخاب کنم، امروز در دورترین نقاط همین استان خدمات مختلف رفته است و تولیدات مردم بسیار افزایش پیدا کرده است.

وی در پاسخ به طولانی شدن پروژه های راه و شهرسازی در استان گفت: واقعیت اینست ۴۰ سال است در تحریم هستیم، شرایط اقتصادی و ارزی هم دخالت دارد، فشارهای زیادی بر کشور هست.

نژاد صفوی گفت: من هم قبول دارم طولانی شدن روند پروژه های راه را و از مردم شریف این استان عذرخواهی میکنم.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: در مسیر پاتاوه به دهدشت اقدامات خوبی شده، کمک قابل توجهی مقام معظم رهبری کرده اند، کارهای خوبی قرارگاه خاتم سپاه انجام داده است و به نظر می رسد تا پایان ۹۸ بتوان این مسیر را زیر بار ترافیک برد، اگرچه این را هم بگویم باران های اخیر که خدا را شکر میزان قابل توجهی بود، تا حدودی کار ما را با اختلال و توقف روبرو کرد.

وی گفت: در این مسیر با توجه به خشکسالی ها و عدم بارندگی برخی پیش بینی ها نشده بود، خیلی از مسیرها الان چشمه ها و آبشارهای مختلف راه افتاده است و قطعا برنامه ریزی و اقدامات خاص را می طلبد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه   و بویراحمد خاطر نشان کرد: راه ها، بیمارستان ها و پروژه های مسکن و شهرسازی خوبی بعد از انقلاب در استان صورت گرفته است که قابل قیاس با قبل از خود نیست، فقط در حوزه راه های آسفالت وضعیت را ببینید، بیمارستان ها و دیگر پروژه ها را مقایسه کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297238
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند لوداب گفت:

    ببینیم تعریف کنیم

دیدگاه شما