چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 23:29

واژگونی خودروی سمند در ورودی شهرک بلکو یک کشته بر جای گذاشت

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی خودروی سمند در ورودی شهرک بلکو و کشته شدن راننده خودرو خبر داد.

واژگونی خودروی سمند در ورودی شهرک بلکو یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان؛ مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی خودروی سمند در ورودی شهرک بلکو و کشته شدن راننده خودرو خبر داد.

جلال پوران‌فرد با بیان اینکه این حادثه در حوالی ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۷ به وقوع پیوست افزود: متاسفانه به علت مکانیسم آسیب شدید خودرو  راننده  قبل از رسیدن تکنسین  جان خود را از دست داده بود.

وی عنوان کرد: به محض اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج یک کد از منطقه ۳ شهری یاسوج به محل اعزام شد.

وی یادآور شد:به علت جراحات شدید راننده خودرو دردم  جان باخته بود.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به تصادفات دیشب سایر شهرستانها در استان نیز اشاره‌ای داشت و گفت: در گچساران سه مورد تصادف از شب قبل تا ساعت کاری امروز رخ داده است  که یکی در  محور گچساران به بهبهان با یک مصدوم دیگری در ورودی شهر  گچساران نیز با یک مصدوم و تصادف سوم در مرکز شهر گچساران با ۱ مصدوم رخ داد.

پوران فرد اذعان کرد: هر سه مصدوم تصادفات بعد از اقدامات پزشکی اولیه توسط اکیپ‌های اورژانس گچساران به بیمارستان شهید رجایی گچساران اعزام شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در شهرستان کهگیلویه نیز طی این مدت دو مورد تصادف با دو مصدوم اتفاق افتاد که به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت  انتقال داده شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297181
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما