چاپ این برگه

برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در صف تغییرات/ چرا با مدیران متخلف برخورد نمیشود؟/سرگذشت قانون منع بکارگیری بازنشستگان در استان

تخلف را مرجع صالح قضایی باید دنبال و اطلاع رسانی کند، ما هم اعتقاد داریم در عملکرد برخی مدیران اشکال وجود دارد.

محمود مؤمن نسب در خصوص اخبار تخلف برخی مدیران، اظهار داشت: مردم توقع دارند مدیران شفاف و صریح صحبت کنند، وقتی در فضای مجازی مدام از استخدام های غیر مجاز سخن گفته میشود موجب  سلب اعتماد عمومی به همه مدیران می شود.

مدیر کل بازرسی استانداری گهگیلویه بویراحمد به بویرنیوز گفت: این اقدامات شامل همه مدیران نمی شود، برخی به بهانه جذب نیروی شرکتی، کارگری، مطالعاتی و …دست به استخدام غیر مجاز میزنند.

مؤمن نسب افزود: مدیران باید ضمن توجه به مفاد قانون باید مصالح و منافع مردم را در اولویت اول قرار دهند تا مردم پشتیبان ما باشند و به ما اعتماد کنند، باید خودمان را در خدمت خواست عمومی مردم بدانیم، اگر جز این باشد مردم تصور می کنند در همه مدیریت ها دچار تخلف و نقصان هستیم.

وی در خصوص آمار مدیران متخلف استان اینطور گفت: خوشبختانه دادستان به صورت جدی پیگیر برخورد با استخدام های غیر مجاز و سایر فسادهاست، اعلام تعداد افراد در حیطه اختیار ما نیست.

مدیرکل بازرسی استانداری از قاطعیت استاندار از برخورد با مفاسد و تخلفات هرچند اندک گفت و ادامه داد: برخی موارد نباید از چشم مردم دور بماند، مدیران استان، استاندار محترم مدیرانی را که اقدام به جذب غیر مجاز کرده بودند برای عبرت سایرین بازخواست کرد، با راس هرم تخلفات در دستگاه ها که در واقع همان مدیران متخلف هست برخورد شد، چند مدیر بخاطر همین کار برکنار شدند و الان مدیر نیستند.

وی به برخی گلایه مندی ها از استمرار ادامه خدمت برخی مدیران بازنشسته استان بیان داشت: برخی مدیران تابع قوانین بالا دست هستند، جایگزین برخی ها مطرح شده است و روند معرفی جایگزینی در حال انجام است، به هر حال باید ضمن رعایت کامل قوانین افراد و مدیران با تجربه را تکریم کرد و به واسطه خدماتشان با احترام با آنها خداحافظی کرد.

محمود مؤمن نسب در پایان از رسانه ها خواست ضمن نقد سازنده به مجموعه ها، به توسعه و بهبود خدمات مدیران کمک کنند، مدیران خم باید شادی و نشاط واقعی را به مردم هدیه کنند.