دوشنبه 15 بهمن 1397 - 21:20

پاسخ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های کهگیلویه و بویراحمد به ادعای فروش اجناس مغایر با نمونه های نمایشگاه

اعتقاد داریم حدود 90 درصد غرفه های حاضر در نمایشگاه ها به ویژه مبلمان، قیمت مناسبی دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان از برگزاری 9 نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، مبلمان، گل و … خبر داد و افزود: نمایشگاه ها به ویژه در زمینه مبل تخفیفات خوبی دارد و می تواند با رقابتی کردن بازار به خریدی ارزان تر برای شهروندان کهگیلویه و بویراحمد منجر شود.

بابک درست در گفت و گو با بویرنیوز، اظهار داشت: از سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف گله مندی هایی داریم، باید این دستگاه ها به روند قیمت گذاری ها در نمایشگاه ها نظارت بیشتری اعمال نمایند.

وی به گلایه مندی مردم از برخی قیمت گذاری ها در نمایشگاه ها واکنش نشان داد و تصریح کرذ: قیمت گذاری تحت نظارت سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف است، اما معتقدم تا 90 درصد غرفه داران کالایی با قیمت پایین تر از بازار ارائه می کنند، ما هم معتقدیم شاید 100 درصد قیمت گذاری ها کمتر و متناسب با بازار نیست اما اعتقاد داریم حدود 90 درصد غرفه های حاضر در نمایشگاه ها به ویژه مبلمان، قیمت مناسبی دارند.

درست به ادعای تقلب در فروش برخی اجناس در نمایشگاه هم واکنش نشان داد و بیان داشت: شرکت نمایشگاه ها ضمانت نامه قابل اتکایی از غرفه داران دریافت می کند، اولاً از خریداران می خواهیم مستندات و تصاویر کافی از خرید خود داشته باشند، در ثانی خریدران اگر کالایی مطابق میلشان نبود می توانند تحویل نگیرند، خسارت بگیرند و یا اینکه کل مبلغ خود را دریافت کنند، اما توصیه اول ما اینست که با دقت و با جزئیات کالای مد نظر خود را انتخاب کنند و تمام جزئیات خرید خود را مستند داشته باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان گفت: بدون شک گرانی ها و وضع ارزی اخیر موجب تغییر قیمت ها در نمایشگاه ها و البته بروز مشکلاتی در زمینه ارائه اجناس با قیمت متفاوت تر از بازار در نمایشگاه ها را رقم زده است، این شرایط موجب رکود برخی نمایشگاه ها در تعدادی از استان ها شده است با این وجود در کهگیلویه و بویراحمد شاهد برگزاری نمایشگاه های متفاوت خواهیم بود.

به گزارش بویرنیوز، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی از امروز در مصلی شهر یاسوج برگزار شده و تاپایان هفته برقرار می باشد.

گفتنی است، آیت‌الله ملک‌حسینی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فیلی معاون وی و از بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297106
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین از یاسوج گفت:

    من خودم از نمایشگاه مبل دیدن کردم انصافا خیلی از کارا از بازار شهر یاسوج گرونتر بود و فقط بازار گرمی بود.

دیدگاه شما