یکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:16

جشنواره زیبای برفی در پایتخت طبیعت ایران/مردم کهگیلویه و بویراحمد شادی می خواهند(+عکس)

گروه اجتماعی- جشنواره برفی دنا در پیست اسکی کاکان شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، جشنواره برفی دنا توسط سازمان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در “پیست اسکی کاکان” در شهر یاسوج برگزار شد.

اگرچه برخی ها انتقاداتی به این جشنواره وارد دانستند اما این اتفاق مهم فرهنگی حاوی چند پیام مهم بود:

  • مردم سرگرمی و شادی میخواهند، توجه به این نیاز مهم به ویژه در استانی که حتی یک سینما و مکان فرهنگی و سرگرمی ارزشمند ندارد ضروری به نظر می رسد.

  • با مروری بر اتفافات این جشنواره می توان فهمید، پیش بینی و اجرای رخداد های فرهنگی و سرگرم کننده تا چه حد قادرند کانون خانواده ها را گرم و صمیمی کنند و فرصتی برای با هم بودن خانواده ها فراهم کنند، همانطور که در جشنواره برفی کاکان نیز خانواده های زیادی آمدند و روزهای خوبی را در کنار هم بدون دغدغه سپری کردند.

  • قطع به یقین این دست اقدامات فرهنگی میتواند زمینه شور و نشاط در جامعه را فراهم کند، در روزهایی که همه اطراف ما را اخبار  نا امید کننده از تورم، گرانی و بیکاری احاطه کرده اند، این قبیل رویدادهای فرهنگی و ورزشی می تواند به صورت ملموسی به تقویت روحیه مردم به ویژه جوانان منجر شود.

  • به نظر می رسد اثرگذاری این دست اقدامات از یک طرف به همراهی مسئولان متولی فرهنگ و ورزش و از طرفی مردم وابسته است،قطعاً اگر به دنبال ایجاد زمینه سرگرمی برای جوانان و در ادامه کم کردن ناهنجاری های اجتماع هستیم باید به این دست جشنواره ها بها دهیم و با تقویت و استمرار آنها زمینه اثرگذاری بیش از پیش این برنامه ها را رقم بزنیم.

  • به جای نگاه مشکوک به این دست انتقادات باید زمینه تکرار و استمرا این حرکت های زیبای فرهنگی ورزشی شادی آفرین را تقویت کرد، خود به خود به معرفی استان، اشاعه چهره زیبا از استان و مردمش هم محقق می شود…

در ادامه برخی تصاویر این جشنواره آمده است:

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297085
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما