یکشنبه 14 بهمن 1397 - 21:22

نسخه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه شهرستان کهگیلویه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت و توسعه شهرستان کهگیلویه در گرو رهایی از سیاسی بازی است .

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی در جلسه شورای اداری در دهدشت به تشریح خدمات قبل و بعد از انقلاب در استان پرداخت و افزود: به برکت انقلاب اسلامی کارهای خوبی در استان انجام گرفته است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسانی که همسو با دشمن هستند و خدمات نظام را سوال می برند بدانند ما در جنگ سخت، سختی ها را پشت سر گذراندیم و باید با هم همدل بود .

وی با توجه به منابع محدود کشور و وضعیت تحریم ها، گفت: اگر دغدغه ما پیشرفت باشد شاهد توسعه خواهیم بود و اگر دغدغه ها به عقده ها بدل شد خبری از پیشرفت نخواهد بود .

احمدی از شهرستان کهگیلویه به عنوان یک شهرستان دارای تمدن و قدمت بالا نام برد و اظهارکرد: پروژه های این شهرستان فعال هستند و تا خودمان به فریاد خودمان نرسیم کسی به فریاد ما نخواهد رسید .

وی تصریح کرد: باید مردم را از سیاسی بازی دور کنیم و اگر این اتفاق افتاد در رقابت ها موفق خواهیم شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از زمان تصدی ام در این استان یکی از دغدغه هایم مردم شهرستان کهگیلویه بوده و این را ادامه خواهم داد نه به خاطر تمجید کسی بلکه به خاطر رسالتی که انقلاب دارد و از ما می‌خواهد .

احمدی با بیان اینکه دهدشت در مسیر توسعه است، خواستار بکار گیری و استفاده از ظرفیت و نیروهای بومی جهت توسعه بیشتر این شهرستان شد.

به گزارش بویرنیوز، پیش از این نیز استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه در این باره گفته بود: “خب در گچساران و یا دیگر مناطق مردم بخاطر مسیر ترانزیتی و یا موارد دیگر عمدتا درگیر کار هستند اما برخی مناطق از جمله شهرستان کهگیلویه درگیر سیاست هستند”.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=297036
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما