چاپ این برگه

سخنرانی لاریجانی در کرج لغو شد / دفتر رئیس مجلس: تصور این بود که با امام جمعه هماهنگ شده / لاریجانی: مسئله در حد اولتیماتوم نبود / آقای امام جمعه خودشان سخنرانی کنند یا هر کسی که مطلوبشان است، دعوت کنند

خش اطلاع‌رسانی دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از لغو سخنرانی علی لاریجانی در مراسم ۲۲ بهمن در کرج خبر داد.

به گزارش «بویرنیوز»، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنگونه که در رسانه ها آمده: امام جمعه محترم کرج در خطبه های روز گذشته فرمودند: “گویا انتخاب سخنران روز ۲۲ بهمن در کرج از طرف مرکز بوده است، عده ای به این انتخاب اعتراض دارند. هفته آینده راجع به این موضوع بحث می کنیم که وظیفه ما چه خواهد بود. یک هفته ای به دوستان وقت می دهیم ببینیم تدبیری می اندیشند یا خیر.”

لازم به ذکر است رئیس مجلس براساس اصرار جناب آقای لطفی قائم مقام محترم آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنرانی روز ۲۲ بهمن را پذیرفتند و تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است. وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله در حدی نیست که ایشان به شورای هماهنگی مرکز اولتیماتوم یک هفته ای بدهند. امروز کشور به وحدت نیاز دارد و مخصوصاً راهپیمایی ۲۲ بهمن بایستی مظهر وفاق در کشور باشد و آقای امام جمعه خودشان سخنرانی نمایند یا هر کسی که مطلوبشان هست، دعوت نمایند.