چاپ این برگه

آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ستاد بحرانی که همیشه به دنبال راحت ترین گزینه است

گروه اجتماعی- آزمون ورود به حرفه مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، آزمون ورود به حرفه مهندسان در حالی دیروز و امروز برگزار شد که برخی از داوطلبان با انتقاد از لغو آزمون گذشته از روند تصمیم گیری های ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گلایه مند بودند.

داوطلبان با اشاره به اینکه آزمون دوره قبل راحت تر بود گفتند: مدت زمان زیادی مطالعه کردیم، حالا مجبور شدیم برای دور جدید آزمون با منابع متفاوت از دوره قبل زحمت زیادی را متحمل شویم، درست است برای امنیت ما بودند اما می توانستند جای دیگری را پیش بینی کنند و یا ما را به استان دیگری هدایت کنند، قطعاً فرصت این کار بود اما مسئولان خود را به زححمت نینداختند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه 97 به علت پیش بینی ها از احتمال وقوع زلزله در کهگیلویه و بویراحمد لغو شده بود.

اگرچه آن زمان مسئولان از وعده وزارت راه و شهرسازی برای برگزاری آزمون مجدد گفتند اما همانطور که بویرنیوز خبر داده بود عملاً چنین مساله ای نه منطقی بود و نه انجام می شد، این مساله را قطعاً مسئولان هم می دانستند اما ترجیح دادند داوطلبان را امیدوار نگه دارند!

نکته جالب تر اینکه در همان روز که آزمون ورود به حرفه مهندسان در یاسوج لغو شد، آزمون جذب نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

همانطور که داوطلبان ورود به حرفه مهندسی گفتند، متاسفانه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گویا به دنبال دم دست ترین و راحت ترین گزینه بودند.

از زمان وقوع زلزله تا برگزاری آزمون فرصتی یک هفته ای برای تصمیم در خصوص انتقال محل آزمون وجود داشت اما با تصمیم ستاد بحران در آن زمان، فرصت طلایی یک آزمون از جوانان این استان گرفته شد.