چاپ این برگه

تصادف مرگبار در کهگیلویه و بویراحمد/۵ کشته و مصدوم(+عکس)

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تصادف مرگبار پژو۴۰۵ و پراید در محور یاسوج به اصفهان پل تلگاه و کشته و مصدوم شدن ۵ نفر خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال پورانفرد با بیان این که این تصادف در ساعت ۲۲ و ده دقیقه امشب به وقوع پیوست افزود متاسفانه ۲ کشته و ۳ مصدوم در پی داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بلافاصله بعد از اعلام این خبر سه آمبولانس ۱۱۵ از پایگاه های دمچنار دشت بازار و مادوان ونیز آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد افزود: به علت برخورد شدید هر دو خودرو یک آقای حدود۵۵ ساله در دم جان باخته بود.

وی نیز ادامه داد خانم حدود ۳۷ ساله ای به علت شدت جراحات و خونریزی شدید و نداشتن علایم حیاتی در محل احیای قلبی شد و به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد که متاسفانه تلاش تکنسین‌ها برای نجات این خانم نتیجه نداشت و جان خود را ازدست داد.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیز ابراز نمود: ۳ مصدوم دیگر ۲ آقا و ۱ خانم بودند که از ناحیه اندامها دچار شکستگی شده بودند که بعد از اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت هر سه مصدوم خوب گزارش شده است افزود: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه دردست بررسی است.