پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 23:40

انتصاب طلایی ولدخانی در پتروشیمی شازند/تحقق واژه “ما می توانیم” در بزرگترین پتروشیمی کشور

گروه اقتصادی- اولین شركت پتروشيمي تحريمي پتروشیمی شازند است، اما وقتی گزارش فروش دیماه اين پتروشيمي را بررسي مي كنيم باور “ما میتوانیم” به خوبی قابل درک است.

سایت عصرامید نوشت؛ پتروشیمی شازند اراک یکی از نخستین واحدهای تحریمی در حوزه پتروشیمی کشور است که با وجود همه نا ملایمات اقتصادی، ارزی و بین المللی کارنامه قابل توجهی از خود ارائه داده است.

انقلاب فروش در پتروشیمی شازند

مجموع فروش ده ماهه شازند در سال جاری رقم ۴۲۰۰۷۰۶۵ میلیون ریال بود که نسبت به مشابه ده ماهه سال گذشته افزایش ۸۶% را نشان می دهد.

پتروشیمی شازند در واپسین دقایق پایان دی ماه گزارش ۹ ماهه چشمگیری با تحقق سود ۱۱۳۲ ریالی منتشر کرد، این شرکت موفق به کسب سود ۱۷۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال پیش از آن شده است.

این شرکت پتروشیمی شازند با تدابیر کارشناسانه در بازاریابی و فروش خود توانست با فروش ۵۵۷ میلیارد تومانی در دی ماه امسال رکوردی کم نظیر در میان پتروشیمی های کشور را از آن خود کند.

نیروی انسانی توانمند راز موفقیت های پی در پی شازند اراک

بهره گیری از نیروهای انسانی توانمند همواره یکی از سیاست های جدی مهندس ولدخانی در شازند اراک بوده است، این امر به خوبی در انتصاب های اخیر او به چشم می خورد.

گفتنی است در ماه های اخیر با انتصاب مهندس جمشیدی در بخش های فروش و معاونت بازرگانی شاهد موفقیت های زیادی در عرصه فروش محصولات این شرکت هستیم.

مدیرعامل پتروشیمی شازند پیش از این از اهمیت استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند و علمی در این مجموعه در راستای شایسته گزینی خبر داده بود و گفت: نیروی انسانی بعنوان عاملی پیش برنده در شرایط تحریمی و اقتصادی کنونی ایران اسلامی است، نیروهای ما افرادی متعهد، توانمند و شایسته هستند که بسیاری از مجموعه های نفتی و پتروشیمی کشور از توان و تخصص آنها استفاده می کنند.

مهندس ولدخانی گفت: تبلور این ظرفیت کم نظیر را در استقلال شازند برای انجام تعمیرات اساسی دیدیم و حالا نیز رتبه برتر پتروشیمی شازند در زمینه فروش و سودآوری را به انتظار نشسته ایم که از یک طرف به حصولات بی رقیب و با کیفیت این مجموعه دلالت دارد و از طرفی توانمندی نیروهای مختلف این مجموعه را به رخ می کشد.

 

توجه به مسائل زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی در کنار اهداف تخصصی

پتروشیمی شازند در زمره صنایع مرتبط با پتروشیمی و نفت است که علاوه بر دنبال کردن اهداف و خط مشی های تخصصی، برنامه های ویژه ای برای رعایت مسائل زیست محیطی و اجتماعی تدارک دیده است.

خروج از صنایع آلاینده و پیوستن به صنایع پاک یکی از مهم ترین دستاوردهای پتروشیمی شازند در سال های اخیر است.

ایجاد بیمارستان بزرگ ۱۶۰ تخت خوابی در مجموعه مسکونی شازند اراک از دیگر اقدامات اجتماعی این مجموعه بوده است.

مهندس ولدخانی یکی از دیگر طرح های مهم پتروشیمی شازند را در تامین آب این مجموعه دانست و افزود: با توجه به اهمیت آب شرب و زیرزمینی در حیات انسان ها و با توجه به خشکسالی های پی در پی در ایران و لزوم حراست از منابع آب زیرزمینی، طح هایی با کمک مشاوران داخلی و خارجی برای مطالعه جمع آوری پساب فاضلاب، تصفیه فاضلاب و استفاده از آن در چرخه کارخانه پتروشیمی شازند اراک عملیاتی شده است که در صورت تامین مجوزهای لازم استفاده از پساب فاضلاب منطقه شازند اجرا می شود.

به گزارش عصرامید،پتروشیمی شازند اراک در سال های اخیر با وجود تحریم، وضعیت دلار و ارز، مشکلات سیاسی و اقتصادی توانسته است بعنوان یکی از مهم ترین مدعیان فروش، صادرات و خودکفایی در صنعت پتروشیمی ایران قد علم کند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296974
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نوین...زاگرس گفت:

    مهندس جمشیدی نیرویی بسیار توانمنده نه تنها در حوزه بازرگانی بلکه در حوزه مدیریت. قطعا پیشرفت های بزرگتر در انتظارش هست.

  2. امین گفت:

    جناب مهندس جمشیدی با اراده و پشتکاری که در کار خود پیش گرفته اند و با توسل به اعمه اطهار و سیره ی شهدا لاجرم روز به روزشاهد موافقیت روزافزون ایشان درعرصه های مختلف خواهیم بود.

  3. سید مجید عسکری گفت:

    درود بر فرزندان رشید زاگرس.
    انسانی پاک نهاد و بالیاقت، سرشار از انرژی ،خستگی ناپذیر، نیرو محور و با استانه صبر بالا که همانند دوستی مهربان در محیط کار با همگاران تعامل میکنند واقعا این خصوصیات در ایشان هویدا هست .
    تبریک عرض میکنم خدمت اقای مهندس ولدخانی که با یک انتخاب هوشمندانه هم کادر سازی خوب را به نمایش گذاشتند و هم کار سازی خوب را به نمایش گذاشتند.
    مهندس جمشیدی از نیروهای هستند که رزمه خود را در صنعت پتروشیمی و حوضه نفت در مناطق جنوب از صفر تا صد را پای کار و تجربی بدست اورده اند که همین عملگرای ایشان باعث اعتماد مدیران بزرگی چون مهندس غریب پور گردد .
    امیدواریم با روابط بسیاری خوبی که مهندس جمشیدی در حوضه صنعت با مدیران ارشد این ارسه و توانمندی که خود ایشان در این صنعت از خود نشان داده اند در اینده نزدیک در مناسب بالاتری ایشان را ببینیم .
    مجددا تبریک عرض میکنم خدمت اقای مهندس ولدخانی و اقای مهندس جمشیدی

  4. رضا رضايي گفت:

    تبريك به جناب مهندس جمشيدي عزيز و با غيرت كه لياقتشون خيلي بالاتر از اين حرفاست ..🌹🌹🌹🌹🌹

  5. ض- مجیدی گفت:

    تشکرازمهندس ولدخانی بخاطرحسن انتخاب وتبریک به مهندس جمشیدی .انشا اله بیش ازپیش موجبات سربلندی این صنعت رافراهم اورید.

دیدگاه شما