پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 23:20

شرور فراری با 300 فقره سرقت در دهدشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک نفر سارق، شرور و قاچاقچی فراری در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه دستگیر شد و تاکنون به 300 فقره سرقت اعتراف کرده است.

سردار مهدی انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور یک نفر قاچاقچی مواد مخدر تحت تعقیب در یکی از محلات شهر دهدشت پس از هماهنگی با مرجع قضائی مأموران کلانتری 12 دهدشت تحقیقات خود را برای دستگیری این فرد آغاز کردند.
وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل اختفای وی با مراقبت های لازم در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه این فرد شده و ضمن دستگیری وی مقادیری مواد مخدر، یک قبضه کلاشینکف و یک عدد قمه کشف و به یگان انتظامی انتقال دادند.
سردار انصاری تصریح کرد: تحقیقات مأموران نشان می دهد این فرد دارای سوابق شرارت، قاچاق مواد مخدر و سرقت است و حدود 10 سال قبل با کمک افرادی ناشناس در محور بهبهان به دهدشت از دست مأموران یکی از استان های همجوار فرار کرده و دارای احکام متعدد قضائی در استان های بوشهر، بندرعباس و خوزستان است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با هماهنگی مرجع قضائی سارق هم اکنون در مقر انتظامی تحت نظر است.
وی عنوان کرد: سارق تا کنون به 300 فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه و استان های همجوار اعتراف کرده است.
دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با جمعیتی حدود 65 هزار نفر در فاصله حدود 260 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296957
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما