سه شنبه 9 بهمن 1397 - 16:30

استاندار: مدیران کهگیلویه و بویراحمد از سفرهای بدون نتیجه به تهران خودداری کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه سفر مدیران به تهران همراه با دستاورد باشد٬ گفت: مدیران استانی از سفرهای غیرضروری به تهران خودداری کنند.

به گزارش بویرنیوز٬ علی‌محمد احمدی در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی٬ این شورا را رکن اصلی کار اجرایی در تمام استان‌ها دانست و اظهار کرد: انتظاری که از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد است اینکه با اشرافیت به تمام موضوع‌ها در نشست حضور داشته باشند و برای شورای برنامه‌ریزی وقت بگذارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: علی‌رغم مشکلات٬ جذب منابع در  سال گذشته و امسال خوب بوده و کارهای خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است و دستگاه‌های استانی سال گذشته در زمینه تهاتر بانکی و اسناد خزانه توفیقات داشتند.

وی بیان کرد: با کمک اداره کل امور اقتصادی و دارائی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی طی سال جاری اقداماتی در زمینه جذب اعتبارات از محل بند(ز) صورت گرفته است و جز ۱۰ استان‌های برتر کشور هستیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌ها در جذب اعتبارات و تهاتر بانکی کوتاهی نکنند٬ گفت: دستگاه‌هایی که کوتاهی کنند در بعد تخصیص اعتبار با آنها همکاری نمی‌شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منابع و اعتبارات ملی دستگاه‌ها گفت: منابع و اعتبارات زیادی در وزارتخانه‌ها است و مدیران ما باید از مدیریت متمرکز فاصله گرفته و به دنبال جذب منابع و اعتبارات ملی باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران کل نماینده حاکمیتی وزیر در استان هستند٬آنها در جذب اعتبارات ملی قدرت چانه‌زنی خود را افزایش دهند.وظیفه استاندار نیست که به دنبال جذب منابع ملی دستگاه‌ها باشد مدیران‌کل چانه‌زنی کنند اگر موفق نشدند از استاندار کمک بخواهند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از سفرهای بی‌نتیجه به تهران بپرهیزند٬ افزود: رفت و آمدهای مدیران استانی به تهران دستاورد داشته باشد رفت و آمدهای هر روز و بدون نتیجه به تهران مدیریت کارآمد نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296882
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ۱۰۰ گفت:

    این به خوت بگو که پروازی هستی

  2. ناشناس گفت:

    خودش با مردم ومدیران فرق داره عزیز برادر

  3. واقع بین گفت:

    آقای استاندار به خدا فقط داری شعار می دهی. چطور است مدیرانی مثل داوودی مدیرعامل آب منطقه ای هفته ای 3 تا 4 روز آن را به قول خودش در تهران است و شما الان هم دارید برای ابقای ایشان رایزنی می کنید.مگر تهران چه خبره که همیشه ایشون تهران هستند. چرا هیچ نظارتی نیست. …

  4. حمید گفت:

    ی سیزن و خت ی نیشتر و دیگران
    اول خت ویسا من استان بعد بقیه را نصیحت کک.

دیدگاه شما