چاپ این برگه

حمله عدل هاشمی به موحد و بزرگواری؛ هیچ کاری نکردند!

به گزارش بویرنیوز،عدل هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:فارغ از همه مسایل قومی قبیله‌ای و باندی کار می‌کنم چون می‌دانم درد جامعه و حوزه انتخابیه چیست.

وی با بیان اینکه زیر چتر ولایت فقیه  به عنوان سرباز رهبری و یک بسیجی از نظام اسلامی شب و روزم را برای خدمت به مردم گذاشتم،نوکری می‌کنم و در این راه کوتاه نمی‌آیم،گفت: گردنم را برای دفاع از انقلاب و نظام می‌دهم اگر قرار باشد کوچکترین خدشه ای به نظام وارد شود بنده یکی از کسانی هستم که خود را فدای رهبری و نظام خواهم کرد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه همه ما و احزاب گوناگون در یک کشتی سواریم و همه مقلد رهبری هستیم که سکاندار کشتی است و بعد از امام راحل دارد کشتی را مدیریت می کند ادامه داد: دلیلی ندارد بنده و امثال بنده کشتی را سوراخ کنیم.

هاشمی‌پور سیاست‌زدگی را مانع توسعه خواند و اظهار داشت: 31 ماه گذشته در نطق‌های انتخاباتی هم عرض کردم ضمن احترامی که برای احزاب و گروه‌های سیاسی قائلم برای توسعه جواب نمی‌دهد.

وی ضمن تشکر از نمایندگان ادوار گذشته گفت:باید این واقعیت را بپذیریم که کار اساسی و زیربنایی در استان ما به ویژه در حوزه انتخابیه نشد و چیزی است که معلوم است؛ نه جاده‌های درست و حسابی داریم نه توانستیم از آب‌های رودخانه‌ها استفاده کنیم نه توانستیم معادن را فعال کنیم نه به بخش‌ها گازرسانی شد بنابراین کار بزرگ و اساسی نشده است.

هاشمی‌پور افزود:امروز خدا را شاکرم که شعارهایی دادم جوانان اعتماد کردند و کارها در حال انجام است./فارس